MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ziet er wel bruut uit ouwe....maar heb je dan geen last van spierpijn van de vorige trainingen enzo...hoe pak je dat aan? als ik squat kan ik minimaal twee dagen geen benen meer trainen (al ben ik met squaten een slecht voorbeeld :P ) en wat Rob vraagt...hoe zit t met gewichten?

Lekker meisie heb ik he Sergeant! ;)

wacht maar netjes je beurt af jij misschien mag je ooit nog wel eens:P

3 * per week dit schema volgen sgt is pittig hoor , ik ga het volgen - ik kan me van een tijdje terug herrinneren dat je zei : ik word moe van al dat deadliften etc..... -

maar iemand erbij halen die er verstand van hebt is in het begin heel goed - beeldhouw ze man

Waar doet dat schema me toch aan denken..?
We hebben allemaal wel een beetje last van "onzekerheid" denk ik, waar het betreft op welke manier je moet/wilt trainen, maar d'n Xtralarge heeft het wel heel erg éh..? :D
Het is een heel traject geweest, en ik ben blij voor je dat je iemand gevonden hebt waar je iets van wilt aannemen! :thumb:
Bovenstaand schema is hier op DBB al zo vaak voorgesteld aan "beginners" en iedereen die het wel interesant vind wat Xtra massa te pakken, dat iedereen er inmiddels wel bekend mee zal zijn denk ik.
Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen, en juich het "natural" trainen ntuurlijk heel erg toe! :cool:
Het lijkt me heel goed voor je (en voor iedereen anders ook trouwens...) dat je nu zelf niet meer hoeft te piekeren(?) over je trainingsmethode, en iemand hebt die de ervaring en de kennis heeft om je goed te begeleiden.
En nu weer Buffelen Sarge! :thumb:
Succes man! ;)

word !

back to the basic !
(ben zelf nooit weg geweest..)

:)

10 weken compounds net mijn schema`tje gekregen voor de komende tijd.
Beginnnen met goed gewicht. Als ik verhoog mag ik niet meer lager trainen van mijn coach. Dit gaan wij dus voor 10 weken volgen.

training Maandag
squatten 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
Military press 5x5 reps

training woensdag
deadliften 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5reps
Military press 5x5 reps
chins 3x5 reps

training vrijdag
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
shoulderpress 5x5 reps

Het lijkt me een heel zwaar, maar heel goed schema Sarge! K zou 'm bijna zelf gebruiken;)

re

heel veel succes met je nieuwe plannen voor de toekomst en met je Coach gaat dat helemaal goed komen ;)!

Hij weet waar hij over praat .....en geeft veel kennis dus zit goed !
Hij is mijn maatje:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.308
heel veel succes met je nieuwe plannen voor de toekomst en met je Coach gaat dat helemaal goed komen ;)!

Hij weet waar hij over praat .....en heeft veel kennis dus zit goed !
Hij is mijn maatje:D

Welkom in mijn log. Bedankt voor je bericht. Vertrouw op de coach en alles komt goed!

Damn, 3x/week deadliften en chinnen. :eek:

Never mind.

• #1.311
Nieuw voedingsschemavan de coach cleanbulk.

7.00 uur 20 gram dextrose 30 gram whey shake
7.15 8 gebakken eieren met 2 eigeel in de kokosolie gemengd met 75 gram havermout en warm water.
10.00 125 gram kipfilet 30 gram pindakaas en 4 zuurdesembrood.
13.00 150 gram tagliatelle ongekookt gewicht 150 gram tonijn 1 ui 1komkommer 2 tomaten 50 gram walnoten met sambal en chilisaus geheim recept van de coach is heerlijk!
15.00 3 zuurdesembrood met 125 gram kipfilet/rosbief/runderrookvlees/zalm
17.30 pre-workout 2 Bammetjes naturel met 20 gram whey shake
19.00 after workout 50 gram whey 75 gram havermout
20.00 1 uur wachten na after workout shake 100 gram rijst ongekookt gewicht 200 gram vlees/vis 200 gram groenten
21.30 500 gram magere kwark met 1 eetlepel lijnzaadolie.

wanneer is je eerste training?

• #1.313
Over 1 uur:D
Zal afzien worden..ik ben mijzelf geestelijk aan het voorbereiden.

Nieuw voedingsschemavan de coach cleanbulk.

7.00 uur 20 gram dextrose 30 gram whey shake
7.15 8 gebakken eieren met 2 eigeel in de kokosolie gemengd met 75 gram havermout en warm water.
10.00 125 gram kipfilet 30 gram pindakaas en 4 zuurdesembrood.
13.00 150 gram tagliatelle ongekookt gewicht 150 gram tonijn 1 ui 1komkommer 2 tomaten 50 gram walnoten met sambal en chilisaus geheim recept van de coach is heerlijk!
15.00 3 zuurdesembrood met 125 gram kipfilet/rosbief/runderrookvlees/zalm
17.30 pre-workout 2 Bammetjes naturel met 20 gram whey shake
19.00 after workout 50 gram whey 75 gram havermout
20.00 1 uur wachten na after workout shake 100 gram rijst ongekookt gewicht 200 gram vlees/vis 200 gram groenten
21.30 500 gram magere kwark met 1 eetlepel lijnzaadolie.

Jij hebt je zaakjes goed voor mekaar kerel. Complimenten, top!
Hoeveel uur per dag breng je eigenlijk in de keuken door? Neem aan dat je alles 's avonds klaarmaakt? Excuses als het al eerder is gevraagd.

ps; wat is bammetjes naturel, vreet je dan droog brood?

8 gebakken eieren met 2 eigeel in de kokosolie gemengd met 75 gram havermout en warm water.

dat lijkt me wel wat...hoe smaakt het? kvind het nogal goor klinken.
ziet er trouwens een net schema uit!

en succes met die workout!

• #1.317
Jij hebt je zaakjes goed voor mekaar kerel. Complimenten, top!
Hoeveel uur per dag breng je eigenlijk in de keuken door? Neem aan dat je alles 's avonds klaarmaakt? Excuses als het al eerder is gevraagd.
ps; wat is bammetjes naturel, vreet je dan droog brood?

Hey Trasher thanks Bro met een top PRO-bb-er als coach komt alles goed.

Valt wel mee qua tijd alleen die middagmaaltijd moet je bereiden. Bammetjes zijn van peinenburg een soort van ontbijtkoek. Dit een half uur voor de training zijn snelle koolhydraten. Je moet ze naturel kopen. Er zijn ook pakjes te kopen met noten etc. die vertragen de opname dus niet kopen. Ik voorzie een toename in de verkoop van de bammetjes.......:D
Coach Ibo D zou commissie gaan vragen aan Peijnenburg...

Ok duidelijk, thanks. Alvast succes met trainen kerel:D

Ik zou nou een moord plegen voor een bammetje.
Zit nu volop aan de vis, tarwe rijst (bulgur) en groentes.
Vanaf zaterdag t/m woensdag depleten, helemaal leeg trekken en dan vanaf donderdag flink carbloaden.
concurrentie is zwaar op de NK, moet het opnemen tegen een goede gevestigde orde ( Ekrem, Kadir, Henry en nog meer)
Gooi het op hardheid en ripped zijn.
Het is en blijft een piekmoment wedstrijd draaien, maar door goed te plannen hou je nog veel dingen onder controle.
May the best man win.
Oke nu weer ontopic;
Xt ik denk dat we jouw topic titel moeten aanpassen naar 115kilo schredded:D
Dat wordt immers onze doel, dus eerst bouwen en dan beeldhouwen, dan komen de speciale oefeningen aan bod, maar daar zal XT tegen die tijd wel over posten.

Bruut schema, klinkt nog lekker ook allemaal!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven