AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10 weken compounds net mijn schema`tje gekregen voor de komende tijd.
Beginnnen met goed gewicht. Als ik verhoog mag ik niet meer lager trainen van mijn coach. Dit gaan wij dus voor 10 weken volgen.

training Maandag
squatten 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
Military press 5x5 reps

training woensdag
deadliften 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5reps
Military press 5x5 reps
chins 3x5 reps

training vrijdag
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
shoulderpress 5x5 reps

:no: never mind.

10 weken nog wel....

ziet er wel bruut uit ouwe....maar heb je dan geen last van spierpijn van de vorige trainingen enzo...hoe pak je dat aan? als ik squat kan ik minimaal twee dagen geen benen meer trainen (al ben ik met squaten een slecht voorbeeld :P ) en wat Rob vraagt...hoe zit t met gewichten?

ik zou dat schema zeker als natural die al iets gevorderd is ook zeker niet aanraden. hey, maar ik ben geen coach ik beredeneer alleen maar vanuit gemiddelde hersteltijd van spiergroepen.

heerlijk album.

http://www.youtube.com/watch?v=6QLt3diAsJY

Nieuw voedingsschemavan de coach cleanbulk.

7.00 uur 20 gram dextrose 30 gram whey shake
7.15 8 gebakken eieren met 2 eigeel in de kokosolie gemengd met 75 gram havermout en warm water.
10.00 125 gram kipfilet 30 gram pindakaas en 4 zuurdesembrood.
13.00 150 gram tagliatelle ongekookt gewicht 150 gram tonijn 1 ui 1komkommer 2 tomaten 50 gram walnoten met sambal en chilisaus geheim recept van de coach is heerlijk!
15.00 3 zuurdesembrood met 125 gram kipfilet/rosbief/runderrookvlees/zalm
17.30 pre-workout 2 Bammetjes naturel met 20 gram whey shake
19.00 after workout 50 gram whey 75 gram havermout
20.00 1 uur wachten na after workout shake 100 gram rijst ongekookt gewicht 200 gram vlees/vis 200 gram groenten
21.30 500 gram magere kwark met 1 eetlepel lijnzaadolie.

damn gruwelijke voeding!!!!! :bow: perfectie.

Begrijp ik, had me twijfels omdat...
ik vind die 5x5x110 op de bench een aardig hoge inzet.

Gezien zijn stats, inderdaad. Zal wel aan de test liggen. Wat is nu precies het verdere plan voor komende trainingen? Lees namelijk nergens iets over intensiteit. Je maakt me nieuwsgierig:D

Progressive overload hoeft toch niet per se binnen 1 training.

Let op het woord "progressive";)

Als hij de volgende training verhoogd is er toch alsnog sprake van progressive overload.

Als de frequentie maar hoog genoeg is kun je met nagenoeg zelfde volume en intensiteit progressief overladen. Maar weet zeker dat het niet zijn sarge plan is ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.344
Momenteel bekijken: 19 (14 leden en 5 gasten) gebruikers dit onderwerp ,*, ,, ,, ,, ,+, ,, ,, ,, ,, ,, ,+, ,, ,

What the ****?:D:D

je bent beroemd(of berucht) sarge :p

Jongens we gaan geen hype creeren hiero toch???:D
Voornaamste doel is dat de oefeningen in perfectie worden uitgevoerd, dus we letten ff niet op gewichten.
Het geheim achter het verhogen van de gewichten is simpel en nee het is niet de AS.
Het is VOEDING!
Door te spelen met zijn dieet, lettende op zijn BF zal XT ook snel progressies kunnen boeken met zijn gewichten. Daar zit nu de uitdaging in en dit wordt ook wekelijks door mij gecheckt en indien nodig bijgestuurd.
Maar ik heb wel 1 simpele regel, als je met de gewichten omhoog gaat, mag je niet meer terug.
Op de vraag waarom nu niet isolatie oefeningen, omdat we eerst een goede en sterke basis zullen moeten neerzetten.
Simpel voorbeeldje, als je sterk bent in je benen dmv squatten, zal je straks ook meer kunnen pakken met biceps curl. Klinkt gek, maar elite members, als zij dit hebben gelezen kunnen dit beamen. E-book, squatten for big arms.
Dit is nog maar 1 voorbeeld.
Straks schakelen we over op een heel ander manier van trainen, maar dat komt nog wel;)

To be continued..

mee eens.. Ik was eerst ook van de isloatie shit.. Nu Stronglifts 5*5, bevalt goed.. 20 Kilo erbij op de squat en DL in 1 maand..

Jongens we gaan geen hype creeren hiero toch???:D
Voornaamste doel is dat de oefeningen in perfectie worden uitgevoerd, dus we letten ff niet op gewichten.
Het geheim achter het verhogen van de gewichten is simpel en nee het is niet de AS.
Het is VOEDING!
Door te spelen met zijn dieet, lettende op zijn BF zal XT ook snel progressies kunnen boeken met zijn gewichten

progressie boeken met wat? vooruitgang in kracht van de oefeningen, of in het bouwen van een complete fysiek?

Ben benieuwd hoe goed z'n bovenkant borst, traps, achterkant schouders, kuiten e.d gaan groeien van dit schema.
En hoe zit dat met herstel, is je borst op woensdag al hersteld van maandag? En op vrijdag al van woensdag?

progressie boeken met wat? vooruitgang in kracht van de oefeningen, of in het bouwen van een complete fysiek?

Ben benieuwd hoe goed z'n bovenkant borst, traps, achterkant schouders, kuiten e.d gaan groeien van dit schema.
En hoe zit dat met herstel, is je borst op woensdag al hersteld van maandag? En op vrijdag al van woensdag?

Loo, we gaan nu ook niet voor een complete fysiek. We zitten nu in een begin fase. Opbouw fase, het finetuning komt straks.
Er valt immers weinig fine te tunen als er geen massa op je frame zit.
Als je het trainingsschema bekijkt dan zie je ook dat XT maar 1 oefening doet.
Wel zwaar, net genoeg om spiervezels aan te spreken, om spiergroei te bewerkstelligen, maar zeker niet teveel om niet op tijd hersteld te zijn.
Daarom is het ook belangrijk dat hij voldoende eet en de tijdstippen waarop hij eet niet verwaarloosd, dit is cruciaal voor zijn herstel.
Ga jij maar eens squatten op blote voeten, kijk jij dan maar eens of jij je kuiten niet voelt.
Militairy press, pak je alle drie de koppen mee.
Bankdrukken belast je je triceps mee
chinnen belast je je biceps mee.
Om Xt straks op 115 kilo ripped te krijgen zullen we eerst moeten bouwen en nog een bouwen, misschien wel tot de 125 of wel 130 kilo.
En laten we realischtisch zijn guys, we roepen ook niet dat dit binnen 6 maanden gerealiseerd zal zijn, nee.
BB is een sport waar je geduld mee moet hebben, kwaliteit komt met de jaren.
Op het moment dat we allebei tevreden zijn over zijn massa, dan gaan we cutten.
We willen zijn ugly kop natuurlijk wel onstage zien:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.352
mooie tekst coach. onze DBB -vriend is anti full compounds en 100% split isolatie shizzle. Loo check het log nou maar gaat goed komen. Over een paar maanden na de zomer ga jij ook compounds trainen wellicht:D?

ik ga m zeker volgen Sarge ! Wellicht neem ik het wel van je over als je genoeg post :P.

Let op het woord "progressive";)
Dat begrijp ik, maar seagel had het er over dat hij 5*5 met hetzelfde gewicht doet, en in dezelfde post vroeg hij of XL niet aan progressive overload deed, daarom was ik even van mijn apropos.

Als de frequentie maar hoog genoeg is kun je met nagenoeg zelfde volume en intensiteit progressief overladen. Maar weet zeker dat het niet zijn sarge plan is ;)

Dit zie ik niet zo voor me, progressive overload gaat er toch vanuit dat je bij elke training hogere intensiteit moet draaien? Dus of gewichten of hh verhogen?
Hoe kan je dan met hetzelfde volume en intensiteit toch progressief overladen?

mooie tekst coach. onze DBB -vriend is anti full compounds en 100% split isolatie shizzle. Loo check het log nou maar gaat goed komen. Over een paar maanden na de zomer ga jij ook compounds trainen wellicht:D?

Hahaha ja klopt ik ben anti 3x per week dezelfde compounds ja.
Snap de gedachtengang er achter wel, en ik ben zeker van mening dat een degelijk schema moet bestaan uit basic compound oefeningen, maar ik zie het probleem niet zo om hier en daar een (extra) oefeningetje te pakken om die moeilijk te triggeren gebieden aan te pakken. Zeker nu je een zeer gunstige samenstelling in je aders hebt vloeien kan je in relatief korte tijd toch wat mooie vorming geven aan bijvoorbeeld een bovenkant borst of kuiten.
Maargoed het gaat zeker goedkomen, motivatie + voeding + goede coach = winning combination.

Ieder zo zijn eigen ding toch?
Ik heb in het verleden ook talloze dingen uitgeprobeerd en op advies schema's gevolgd.
Op een gegeven moment kom je er vanzelf achter wat goed voor je werkt.
Massa fase is heel simpel, spieren kort en krachtig belasten en goed uitrusten/herstellen.
Ik zou eigenlijk wel eens 2 personen naast elkaar willen zetten in een kuur, waarvan de ene 4 dagen per week traint en de andere 2 dagen.
Allebei een andere schema en dan kijken wie er meer progressie boekt.
Je zult nog versteld staan...

Oh en Loo, straks maken we er een super split training van:D

Dat begrijp ik, maar seagel had het er over dat hij 5*5 met hetzelfde gewicht doet, en in dezelfde post vroeg hij of XL niet aan progressive overload deed, daarom was ik even van mijn apropos.

Dit zie ik niet zo voor me, progressive overload gaat er toch vanuit dat je bij elke training hogere intensiteit moet draaien? Dus of gewichten of hh verhogen?
Hoe kan je dan met hetzelfde volume en intensiteit toch progressief overladen?

Wat dacht je van simpelweg de pauze tijden verkorten tussen je setjes.;)
Jongens laten we nou niet te ingewikkeld doen.
Stick to the basics:D

Hahaha ja klopt ik ben anti 3x per week dezelfde compounds ja.
Snap de gedachtengang er achter wel, en ik ben zeker van mening dat een degelijk schema moet bestaan uit basic compound oefeningen, maar ik zie het probleem niet zo om hier en daar een (extra) oefeningetje te pakken om die moeilijk te triggeren gebieden aan te pakken. Zeker nu je een zeer gunstige samenstelling in je aders hebt vloeien kan je in relatief korte tijd toch wat mooie vorming geven aan bijvoorbeeld een bovenkant borst of kuiten.
Maargoed het gaat zeker goedkomen, motivatie + voeding + goede coach = winning combination.

Kijk hier zeg je het heel mooi.
Hoe weet je wanneer je achterliggende spiergroepen hebt?
Ik heb het al eerder geroepen, bodybuilding is net als beeldhouwen.
Je zet er een groot stuk blok marmer neer en beetje bij beetje ga je beeldhouwen, dus finetunen. En daar waar nodig geef je extra aandacht aan de achterliggende spiergroepen.
Dat maakt ons sport nu zo leuk.
Je bent nooit klaar.

Sarge!

Jij kan heel veel leren van deze coach!

Wel goed luisteren naar 'm he!:D

K heb hier op 1 bladzijde alleen maar nuttige dingen van 'm gelezen..

Succes met je schema en je voeding!

Goed bezig kerel, ik blijf jou zeker volgen..

ps. ik jat je schema ff van je:D 't ziet er zo aantrekkelijk uit!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven