XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
10 weken compounds net mijn schema`tje gekregen voor de komende tijd.
Beginnnen met goed gewicht. Als ik verhoog mag ik niet meer lager trainen van mijn coach. Dit gaan wij dus voor 10 weken volgen.

training Maandag
squatten 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
Military press 5x5 reps

training woensdag
deadliften 5x5 reps
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5reps
Military press 5x5 reps
chins 3x5 reps

training vrijdag
bankdrukken 5x5 reps
squatten 5x5 reps
deadliften 5x5reps
chins 3x5 reps
shoulderpress 5x5 reps

kijk eens aan, werd tijd dat je zo ging trainen... ik beloof je dat dit voor je gaat werken:cool:

dat schema van je ziet er bruut uit

train je elke training alles zwaar of light medium heavy?

Goed schema, al zou ik de reps hoger leggen en minder setjes doen.

3 x p week dl en sq vind ik teveel van het goede. Heb het zelf ook gedaan en ik vond het TE veel. Persoonlijk zou ik het afwisselen.

Snap je keuze om geen assistence er bij te doen, al zou ik er zelf wel voor kiezen.

succes iig

schema ziet er wel dik uit.. wel ZWAAAAAARRRRR denk dat ik in week 2 plat ga haha:P

doe je het clean? of gooi je er iets anders in nu je gekapt ben met je kuur (die zo goed ging!)

Goed schema, al zou ik de reps hoger leggen en minder setjes doen.

3 x p week dl en sq vind ik teveel van het goede. Heb het zelf ook gedaan en ik vond het TE veel. Persoonlijk zou ik het afwisselen.

Snap je keuze om geen assistence er bij te doen, al zou ik er zelf wel voor kiezen.

succes iig

hangt ervan af wat zijn doel is, aangezien hij 5x5 doet, en alleen compounds (5x5 stronglift dus) gaat hij voor kracht...en daarvoor is 5x5 stronglift uitermate goed geschikt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.326
Thanks Coach! We komen met 6 man uit Amsterdam je aanmoedigen daar in Schiedam op het NK! Je staat er goed bij ****ing ripped komt goed. Zal aan de mod vragen de titel aan te passen. 115 kg ripped to the bone:D

Gewogen voor de training 110,7 KG
Week 1 training 2
Was even vergeten waarom ik een fullbody ook alweer zo vervelend vond.:D
Trainingstijd 1 uur en 10 minuten. Moest mezelf opeppen was zwaar. Ik was blij dat de training voorbij was
.

training A wk1

ATG squatten
5x5x110

bankdrukken
5x5x110

deadliften
5x5x140

chins BW 110,7 kg
1x10 1x8 1x6

Military press
5x5x50

Dankzij de coach voelt Deadliften veel beter aan. Gaat stukken beter. Military press heb ik mijzelf erg ingehouden ben als de dood voor een schouderblessure. Dat is wel k*t om jezelf in te houden. Volgende week langzaam verhogen op de MP. Bench was net aan qua kracht en squat ook. Chinnen worden steeds lastiger door toegenomen KG`s.
DL kan in principe nog hoger. Voeding was vandaag perfect.

Laatst bewerkt:
GEwichten zien er top uit sarge! Met die topcoach van je ga je het nog ver brengen.

hangt ervan af wat zijn doel is, aangezien hij 5x5 doet, en alleen compounds (5x5 stronglift dus) gaat hij voor kracht...en daarvoor is 5x5 stronglift uitermate goed geschikt.
Dit is al lang achterhaald... 5*5 is goed voor zowel kracht al massa.

top ouwe....goed voedingsschema, lijkt me even uitdagend om klaar te maken en weg te werken als het voltooien van die trainingen :P ben benieuwd of je het trekt al die master compounds 3x p/w
qua training lekkere gewichten en zoals je eerder aangaf met een focus op uitvoering zal het helemaal goed komen!

goeie training sgt - mooie gewichten ook - ik ben echt benieuwd of je dit vol gaat houden , want 3 * per week deze oef is ****ing heavy

waarom 5 *5 hetzelfde gewicht en niet verhogen , dus ook wat lager beginnen , maar dat is logisch imo

goeie training sgt - mooie gewichten ook - ik ben echt benieuwd of je dit vol gaat houden , want 3 * per week deze oef is ****ing heavy

waarom 5 *5 hetzelfde gewicht en niet verhogen , dus ook wat lager beginnen , maar dat is logisch imo

+1

ik maak hier uit op dat je niet aan progressive overload doet?

lekker aant trainen, toch een soort stronglifts 5*5 !!

Progressive overload hoeft toch niet per se binnen 1 training. Als hij de volgende training verhoogd is er toch alsnog sprake van progressive overload.

Nee, dat doe je ip nooit in de zelfde training.

Maar ik maak nergens uit op dat xtralarge gewichten standaard gaat verhogen om de x aantal trainingen?

Kan zijn dat ik er over heen lees, heb niet zoveel tijd:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.337
Ga zoveel mogelijk verhogen vanzelfsprekend waarschijnlijk elke week.
Hoe lang kennen jullie mijn trainingen?Ga toch niet 10 weken lang 5x5 hh op hetzelfde gewicht blijven vanzelfsprekend. Als ik verhoog mag ik ook nooit meer verlagen deze 10 weken van mijn coach. Dus moet zeker weten dat ik het aan kan zonder failure.

Laatst bewerkt:
Ga zoveel mogelijk verhogen vanzelfsprekend waarschijnlijk elke week.
Hoe lang kennen jullie mijn trainingen?Ga toch 10 weken lang 5x5 hh op hetzelfde gewicht blijven vanzelsprekend.Als ik verhoog mag ik ook nooit meer verlagen deze 10 weken van mijn coach.
Dus moet zeker weten dat ik het aan kan zonder failure.

Begrijp ik, had me twijfels omdat...
ik vind die 5x5x110 op de bench een aardig hoge inzet. En helemaal als je straks off cycle staat. Of pak je die 110 easy light weight mofo!

Maar goed, ben benieuwd wat het je gaat brengen. succes nogmaals

Damned Sg! Dit wordt een leuk logje om te volgen! Alle zaakjes staan goed op een rijtje zo te zien! Succes bro!

Wie is ibo heb je die in je sportschool ontmoet?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven