AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sarge!

Jij kan heel veel leren van deze coach!

Wel goed luisteren naar 'm he!:D

K heb hier op 1 bladzijde alleen maar nuttige dingen van 'm gelezen..

Succes met je schema en je voeding!

Goed bezig kerel, ik blijf jou zeker volgen..

ps. ik jat je schema ff van je:D 't ziet er zo aantrekkelijk uit!

haha... zit wel copyright op he:mad::D:D

re

Nogmaals succes en ga je log ook volgen !

Ik heb coach Ibo (voor mij) nog niets nuttigs weten zeggen in dit log, of in welk ander log dan ook... (want ik lees natuurlijk niet alles....)
Ik ben veel benieuwder waar hij mee gaat komen na deze eerste 10 weken! ;)
Ik zeg dus niet dat coach Ibo niets nuttigs heeft gezegd éh?!!! :eek:
Alleen nog niets nieuws wat ik nog niet wist... :rolleyes:
Vandaar het bovenstaande! :thumb:

Ik denk dat zo'n coach precies is wat d'n Sarge nodig had/heeft.
Nogmaals veel succes, en ik ben benieuwd naar het vervolg over 10 weken!

Ben ik de enige die dit schema belachelijk vind? Zeker zonder A.A.S... Op wat voor percentage van je 1RM doe je die 5x5?

Ben ik de enige die dit schema belachelijk vind? Zeker zonder A.A.S... Op wat voor percentage van je 1RM doe je die 5x5?
Waarom vind je dat belachelijk..?
Als Xtra voldoende snel hersteld is van zijn trainingen, moet het toch goed mogelijk zijn hiermee vooruitgang te boeken..?
Het zou voor mij te veel worden, zo om de dag...
Maar wat ik doe is bijna hetzelfde,alleen heb ik meestal 2 dagen nodig om te herstellen als ik echt zwaar/diep ben gegaan.
Ik denk dat je 5x5 op zo'n 75% - 85% kan proberen...
Nu ik er over nadenk is het wel pittig dan...

Maare Tsjok,
Wat is je grootste bezwaar tegen dit schema dan..?

Dat je CNS & herstel dit niet trekt als je met een beetje acceptabele gewichten traint. Binnen 4 weken overtraining gegarandeerd.

Zeker voor een zogenaamde coach vind ik dit echt een verschrikkelijk DOM schema. Snap echt niet dat iedereen het zo geweldig vind. Kan niemand zelf nadenken over de consequenties van zo'n schema?

Dat je CNS & herstel dit niet trekt als je met een beetje acceptabele gewichten traint. Binnen 4 weken overtraining gegarandeerd.
Nou, dat weet je dus niet...
Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Al heeft Sarge wel eens eerder een beetje last er van gehad dacht ik me te herinneren... ???
Ik zou het zelf niet aankunnen in ieder geval.
En inderdaad krijgt voornamelijk je zenuwstelsel een enorme opdonder van dergelijke trainingen.
Dat is ook één va de redenen waarom ik bijv. deze week ben begonnen met zo'n zelfde soort training, en de rest van de week weer even een split doe omdat het anders "wat veel" word voor mij.
Maar Sarge is nog wat jonger, heeft zijn voeding geloof ik goed op orde, en heeft geen zwaar werk (zit maar wat te klootviolen achter z'n p.c. in z'n eigen huis ofzo, dus....)
Er zijn mensen die geloven dat er niet zo iets is als "over"training, maar slechts zoiets als "under"eating...
De komende 10 weken zullen het ons leren! ;)

Er bestaat wel degelijk overtraining en niet alleen door te weining eten. Hij gaat nu stoppen met z'n kuur. Z'n testosteron is nu op een verschrikkelijk laag dieptepunt zo net uit een kuur en dus zijn herstel ook en dan gelijk zo'n schema?

Zelfs als hij nog on was geweest had dit een verschrikkelijk zwaar en misschien zelfs wel nutteloos schema geweest. 3xpw deadlift en daar bovenop ook nog 3xpw squat bereik je echt niks mee.

NIEMANDS herstel is gemaakt voor 3xpw deadlifts & 3xpw squats.

Voeding op orde is in mijn ogen ook overrated, zorg dat je je dagelijkse benodigdheden (vitamine, eiwitten, vetten, mineralen & vezels) binnen krijgt en een surplus aan kcal en je groeit wel. Meer dan 3-4 maaltijden per dag is ook overrated.

Laatst bewerkt:
Ja, maar wat voor effect heeft het op je spiergroei als je met <50% van je 1RM gaat deadliften en squatten 3xpw?

Ik doe op een net wat hoger percentage 2xpw squats met 8 sets van 5 reps.

?
?

Ben ik niet helemaal eens met je Tjok. Het hangt er maar net af in welke mate je de intensiteit doet.
Zoals ik gelezen heb doen de KG er niet toe alleen mag Mossel niet verminderen, enkel zelfde dan wel verzwaren.

Heb net 3x per week Bench/ Squat/ DL achter de rug, enkel met ander soort opbouw van herhalingen. Ik kreeg meer massa, uithouding, betere techniek en mentaal word je er ook sterker van.
Niet alleen met andere opbouw van herhalingen, ook met andere percentages van je 1RM en verschillende hoeveelheden sets.. Bovendien deed jij het 6 weken? Met elke trainingsdag een andere oefening als hoofdoefening en een deload erna?

Mossel mag niet lager in gewichten als ie ze eenmaal aantikt, hij doet het 10 weken, verschilt niet in reps/sets/gewichten en dus automatisch ook niet van focus en komt bovendien net uit een kuur.

Kritiek geven mag bro, maar een beetje semi intelligente opmerkingen plaatsen dat het zonder AS niet haalbaar is is toch een tikkeltje overdreven vindt je niet.:rolleyes:
Xt zal ook niet op 100% van zijn maximale zijn reps uitvoeren, dan lees je niet goed.
Belangrijkste is dat de oefeningen correct worden uitgevoerd..
Als dat betekent op 50%, dan wordt het 50%.
Is het 90% dan wordt het 90%.
Het is juist de truc om te achterhalen wat zijn maximale is zonder de AS.
AS is maar een hulpmiddel. Als je je voeding niet optimaal hebt, dan kan je slikken en spuiten wat je wilt, helpt het geen ene ****.

Ik reageer zo fel omdat ik het sowieso een krom schema vind maar ook omdat er allerlei mensen ook ineens dit schema willen gaan doen. Die mensen weten niet waar ze aan beginnen en volgen een, in mijn ogen, slecht voorbeeld. Zeker voor een beginnend sportschoolbezoeker.

Wat is de gedachtegang achter 3 keer bankdrukken en 3 keer MP-en? Schouders verkloten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven