XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kritiek geven mag bro, maar een beetje semi intelligente opmerkingen plaatsen dat het zonder AS niet haalbaar is is toch een tikkeltje overdreven vindt je niet.:rolleyes:
Xt zal ook niet op 100% van zijn maximale zijn reps uitvoeren, dan lees je niet goed.
Belangrijkste is dat de oefeningen correct worden uitgevoerd..
Als dat betekent op 50%, dan wordt het 50%.
Is het 90% dan wordt het 90%.
Het is juist de truc om te achterhalen wat zijn maximale is zonder de AS.
AS is maar een hulpmiddel. Als je je voeding niet optimaal hebt, dan kan je slikken en spuiten wat je wilt, helpt het geen ene ****.
Semi-intelligent? Ik doe helemaal niet semi-intelligent. Het is een feit dat je herstel belachelijk veel beter is als je AAS gebruikt, voeding en blablabla-verhalen kent iedereen wel en dat lijkt me niet meer dan logisch. En bovendien bedoelde ik met mijn post ook dat zijn herstel nu sowieso langzamer is vanwege het feit dat z'n axis onderdrukt was/is en zich moet herstellen.

10 weken lang dit schema tegenover 10 weken lang bill starr/rippedtoe... Ik durf er m'n ballen om te verwedden dat hij met gewoon bill starr betere progressie maakt op AL zijn lifts, op zijn fysiek en op zijn techniek.

Ik reageer zo fel omdat ik het sowieso een krom schema vind maar ook omdat er allerlei mensen ook ineens dit schema willen gaan doen. Die mensen weten niet waar ze aan beginnen en volgen een, in mijn ogen, slecht voorbeeld. Zeker voor een beginnend sportschoolbezoeker.

Wat is de gedachtegang achter 3 keer bankdrukken en 3 keer MP-en? Schouders verkloten?

He ik suggereer nergens dat andere mensen deze schema moeten volgens.
Deze is samengesteld voor XT.
Dit is zijn log. moeten we dan maar zijn log gaan aanpassen, omdat anderen het zouden kunnen overnemen.
Tis juist leuk om te zien dat verschillende mensen hier hun logje posten.
En haal daar je leer/ervaringen uit zou ik zeggen.
Kijk wat dan voor jouw het beste werkt.
Je zit toch niet aan de roids he, roidrage??:D:D just kidding

Semi-intelligent? Ik doe helemaal niet semi-intelligent. Het is een feit dat je herstel belachelijk veel beter is als je AAS gebruikt, voeding en blablabla-verhalen kent iedereen wel en dat lijkt me niet meer dan logisch. En bovendien bedoelde ik met mijn post ook dat zijn herstel nu sowieso langzamer is vanwege het feit dat z'n axis onderdrukt was/is en zich moet herstellen.

10 weken lang dit schema tegenover 10 weken lang bill starr/rippedtoe... Ik durf er m'n ballen om te verwedden dat hij met gewoon bill starr betere progressie maakt op AL zijn lifts, op zijn fysiek en op zijn techniek.

Prima jongen dan hou jij toch een logje bij over bill star.
Ieder zo zijn ding.
Hij zal er straks meer profijt van hebben, omdat we een solide basis zullen bouwen.
En als JIJ er niet in gelooft, no problem.

He ik suggereer nergens dat andere mensen deze schema moeten volgens.
Deze is samengesteld voor XT.
Dit is zijn log. moeten we dan maar zijn log gaan aanpassen, omdat anderen het zouden kunnen overnemen.
Tis juist leuk om te zien dat verschillende mensen hier hun logje posten.
En haal daar je leer/ervaringen uit zou ik zeggen.
Kijk wat dan voor jouw het beste werkt.
Je zit toch niet aan de roids he, roidrage??:D:D just kidding
Je hebt hier vast jaren je hersens over moeten breken.

Ik zeg ook nergens dat jij andere mensen aanraadt dit te gaan doen.

Nogmaals, kun je dit schema goed beargumenteren of heb je echt gewoon maar wat gekloot met oefeningen en gedacht 5x5 is wel een mooie rep/set-verhouding?

Hij gaat beginnen met 5x5x110 met banken? Met welk gewicht gaat hij dan verhogen? Weet hij of zelfs jij dat z'n kracht de komende tijd wat gaat dalen omdat z'n test nu 1/10e is van wat het was??

Waar is de theorie en de wetenschap achter alles?

Zijn kuur na 5 weken afbreken heeft ook echt totaal geen logische beargumentatie, z'n hormoonhuishouding is allang vertyft dus had ie net zo goed door kunnen gaan en z'n lichaam nog ff lekker aan de nieuwe massa en kracht kunnen laten wennen terwijl de testosteron het allemaal 'in de lucht' houdt.

ik snap wat tjok wil zeggen

10 March 2009, 12:12

Ik stop met trainen deze week. ben overreached of te wel overtrained.

De afgelopen 4 maanden keihard gebikkeld ik moet dus even opladen.

Tot volgende week beesten

dit is nog geen maandje geleden, na 4 maanden naturel afzien en keihard trainen. Nu komt Sarge van een (halve) kuur, dus gaat er een terugval sowieso zijn. Het lijkt mij ook een te belastend schema, maar zeker weten zullen we het pas als Sarge ermee bezig zal zijn

Je hebt hier vast jaren je hersens over moeten breken.

Ik zeg ook nergens dat jij andere mensen aanraadt dit te gaan doen.

Nogmaals, kun je dit schema goed beargumenteren of heb je echt gewoon maar wat gekloot met oefeningen en gedacht 5x5 is wel een mooie rep/set-verhouding?

Hij gaat beginnen met 5x5x110 met banken? Met welk gewicht gaat hij dan verhogen? Weet hij of zelfs jij dat z'n kracht de komende tijd wat gaat dalen omdat z'n test nu 1/10e is van wat het was??

Waar is de theorie en de wetenschap achter alles?

Zijn kuur na 5 weken afbreken heeft ook echt totaal geen logische beargumentatie, z'n hormoonhuishouding is allang vertyft dus had ie net zo goed door kunnen gaan en z'n lichaam nog ff lekker aan de nieuwe massa en kracht kunnen laten wennen terwijl de testosteron het allemaal 'in de lucht' houdt.

Ik hoef jouw geen verantwoording af te leggen he en als je dit wilt kan je dat ook wel gewoon op een nette manier vragen ipv af te dwingen door je opmerkingen.
Uit jouw opmerking over zijn kuur kan ik ook wel leiden dat je veel kaas hebt gegeten over AS.
Ook al is zijn hormoonhuishouding na 5 weken verkloot, jij zou het wel oke vinden dus als je in 10 weken bijna 20 kilo zou aankomen, waarvan een groot gedeelte aan vocht en vet.
Nee dat is gezond voor je lichaam:rolleyes:

Zoals ik al eerder heb geschreven, vraag ik me af wat er zo vreselijk nieuw is aan het schema dat Ibo voor Xtra heeft samengesteld...

Ik vind het zowiezo een beetje link om zo enorm overtuigd te zijn van je mening hoor.
Wie weet leer je nog wel eens wat bij zodat je eerdere mening wat bijgestelt dient te worden...

Nee, uberhaupt beginnen om te kuren is wel gezond... :rolleyes:
Als het vocht en de hoeveelheid vet teveel worden moet ie wat aan zijn voeding doen, niet perse aan de A.A.S.

Zoals ik al eerder heb geschreven, vraag ik me af wat er zo vreselijk nieuw is aan het schema dat Ibo voor Xtra heeft samengesteld...

Ik vind het zowiezo een beetje link om zo enorm overtuigd te zijn van je mening hoor.
Wie weet leer je nog wel eens wat bij zodat je eerdere mening wat bijgestelt dient te worden...

Thank you en dat is ook de hele punt van iemands log, wie je ook bent of wat je ook doet.
Het schema wat Xt zal uitvoeren is helemaal niet nieuw, dit wordt al jaren gedaan.
En je mening willen geven is heel wat anders dan je mening willen opleggen.
Ben je het er niet mee eens, nogmaals no hard feelings, prime, breng dat ook je input, ipv alleen maar af te zeiken.

Thank you en dat is ook de hele punt van iemands log, wie je ook bent of wat je ook doet.
Het schema wat Xt zal uitvoeren is helemaal niet nieuw, dit wordt al jaren gedaan.
En je mening willen geven is heel wat anders dan je mening willen opleggen.
Ben je het er niet mee eens, nogmaals no hard feelings, prime, breng dat ook je input, ipv alleen maar af te zeiken.
Ik heb al mijn input naar hem gepmd nadat hij dat vroeg en nu wou ik het nog ff openbaar maken + nog wat andere dingen die me dwarszaten.

Je kan geen mening opleggen, het is maar hoeveel waarde jij hecht aan mijn uitspraak en hoe groot je waarheid in jouw hoofd betekent voor je.

Nee, uberhaupt beginnen om te kuren is wel gezond... :rolleyes:
Als het vocht en de hoeveelheid vet teveel worden moet ie wat aan zijn voeding doen, niet perse aan de A.A.S.

NEE en daarom zal hij ook eerst een natuurlijke basis moeten opbouwen ZONDER as.
Maar ik merk al dat wij op 2 verschillen niveau's communiceren , dus voordat we verder het logje van XT gaan vervuilen, laten we het maar hierbij oke.
Jouw standpunt is duidelijk, je bent het er niet mee eens, oke.
Lees dan mag gewoon verder en je ziet wel wat er gebeurt.

Thanks Coach! We komen met 6 man uit Amsterdam je aanmoedigen daar in Schiedam op het NK! Je staat er goed bij ****ing ripped komt goed. Zal aan de mod vragen de titel aan te passen. 115 kg ripped to the bone:D

Gewogen voor de training 110,7 KG
Week 1 training 2
Was even vergeten waarom ik een fullbody ook alweer zo vervelend vond.:D
Trainingstijd 1 uur en 10 minuten. Moest mezelf opeppen was zwaar. Ik was blij dat de training voorbij was
.

training A wk1

ATG squatten
5x5x110 +/-80%?

bankdrukken
5x5x110 +/-80%?

deadliften
5x5x140 +/-80%?

chins BW 110,7 kg
1x10 1x8 1x6

Military press
5x5x50 +/-80%?

Dankzij de coach voelt Deadliften veel beter aan. Gaat stukken beter. Military press heb ik mijzelf erg ingehouden ben als de dood voor een schouderblessure. Dat is wel k*t om jezelf in te houden. Volgende week langzaam verhogen op de MP. Bench was net aan qua kracht en squat ook. Chinnen worden steeds lastiger door toegenomen KG`s.
DL kan in principe nog hoger. Voeding was vandaag perfect.

Jongens we gaan geen hype creeren hiero toch???:D
Voornaamste doel is dat de oefeningen in perfectie worden uitgevoerd, dus we letten ff niet op gewichten.
Het geheim achter het verhogen van de gewichten is simpel en nee het is niet de AS.
Het is VOEDING!

Door te spelen met zijn dieet, lettende op zijn BF zal XT ook snel progressies kunnen boeken met zijn gewichten. Daar zit nu de uitdaging in en dit wordt ook wekelijks door mij gecheckt en indien nodig bijgestuurd.
Maar ik heb wel 1 simpele regel, als je met de gewichten omhoog gaat, mag je niet meer terug.
Op de vraag waarom nu niet isolatie oefeningen, omdat we eerst een goede en sterke basis zullen moeten neerzetten.
Simpel voorbeeldje, als je sterk bent in je benen dmv squatten, zal je straks ook meer kunnen pakken met biceps curl. Klinkt gek, maar elite members, als zij dit hebben gelezen kunnen dit beamen. E-book, squatten for big arms.
Dit is nog maar 1 voorbeeld.
Straks schakelen we over op een heel ander manier van trainen, maar dat komt nog wel;)

To be continued..

Met deze gewichten (en meer!) moet hij 3xpw gaan knallen voor 10 weken? Inzet is rond 80% van zn max, klopt dat? Blijft het volume gelijk op 5x5 straight sets??

Ga zoveel mogelijk verhogen vanzelfsprekend waarschijnlijk elke week.
Hoe lang kennen jullie mijn trainingen?Ga toch niet 10 weken lang 5x5 hh op hetzelfde gewicht blijven vanzelfsprekend. Als ik verhoog mag ik ook nooit meer verlagen deze 10 weken van mijn coach. Dus moet zeker weten dat ik het aan kan zonder failure.

Ik denk dat je jezelf hier gruwelijk overschat bro, of bedoel je verhogen met 1kg? En dan kap je ook nog met je kuur.

NEE en daarom zal hij ook eerst een natuurlijke basis moeten opbouwen ZONDER as.
Maar ik merk al dat wij op 2 verschillen niveau's communiceren , dus voordat we verder het logje van XT gaan vervuilen, laten we het maar hierbij oke.
Jouw standpunt is duidelijk, je bent het er niet mee eens, oke.
Lees dan mag gewoon verder en je ziet wel wat er gebeurt.
Ik verwacht binnen 1 week een schemaverandering, misschien zelfs al voor die ene week en jouw verloren geloofwaardigheid.

Tien weken een progressief trainingsschema zonder deload tussendoor? Hoe snel wil je tegen een plateau oplopen dan? Of ga je toch maar deloaden als over 6 weken de progressie opeens stokt?

We hebben het wel over Ibo D!!!die weet echt wel wat hij doet!
stelletje lammen :roflol:

xtra had je mijn pm nog gelezen gisteren?

ik zie dat hier een lekkere discussie ontstaat.
heerlijk

Op welke dagen train je? Niet Ma/Woe/Vrij?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven