MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Meer heb je niet te zeggen? Dan wens ik je veel succes met overtrainen!

Okee, 'big' g3rr3.

Wel graag het log schoonhouden, dat geldt overigens voor ieder log.

we gaan het allemaal zien , nou sgt je hebt wat losgemaakt met dit schema - of je wel of niet aankan vind ik niet zo interressant - zoals hummie als zei , het is niks nieuws -

zwaar zal het worden

Heb je in de toekomst nog podiumambities of kijk je niet zo ver vooruit, Mossad?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.409
Doel is om een groot fysiek te bouwen.
Ik ga volgende week voor het eerst in mijn leven naar de Nederlandse Kampioenschappen Bodybuilding sfeer proeven. Mijn coach staat op het podium dus ga hem aanmoedigen. GEEN podium ambities gewoon keihard trainen; bloed,zweet,tranen en hopelijk geen blessures.:D. Doel is om binnen 2 jaar 115 kg te wegen ripped to the bone te zijn. Dit betekent dat ik eerst naar de 125/130 kg moet gaan. Ik wil in principe niet te ver voorruit kijken omdat de korte termijn doelen belangrijker zijn dan die van de lange termijn. Uiteraard moet je wel in de gaten houden wat je doel is op lange termijn. Op dit moment weeg ik rond de 110/111 kg dus moet nog flink gainen.

Laatst bewerkt:
kritisch zijn mag toch sgt , dat ben jij volgens mij ook - opbouwend kritisch bedoel ik dan , denigrerend kan ik mij niet in vinden

yo kerel...kun je af en toe ff aangegeven wanneer je gaat trainen, dan hoeft men geen vijf bladzijdes discussie door te bladeren :P
serieus, interessant en leerzaam gebabbel hier...maar uiteindelijk is ieder lichaam anders en reageert ieder lichaam anders op voeding, training en rust. ja idd ene cliche verhaal, maar het is zo, dus daarom gaan we lekker afwachten wat t wordt.

met je attitude zit het wel goed man! misschien na het zien van het NK toch stiekem podiumambities krijgen ;)

Vooruit dan maar.

Laatst bewerkt:
  • #1.414
Ik zal inhoudelijk reageren op de discussie wellicht ontstaat er wat duidelijk.Dit schema is niet nieuw en niks bijzonders gewoon basic bodybuilding met compounds. Er zijn diverse mensen die dit schema hebben gevolgd. Daardoor veel extra kracht en massa gekregen waaronder mijn coach. Jullie zijn allemaal ervaren sporters met ieder zijn of haar doelen en visie. Ik heb ervoor gekozen om mijzelf te laten begeleiden. Ga ervan uit dat iemand die een huge mofo is met een BF van 3,5%BF met 14 jaar ervaring er toch wel verstand van heeft.

Een schema is een doel. Vanzelfsprekend als ik voel dat ik opbrand zal er wellicht een deload plaatsvinden. Het is flexibel kan worden aangepast.
Dat is het mooie van een schema.

Als je e 3x per week 5x5 zwaar doet (zo ergens rond de 80%/90 1RM), dan houd je dat alleen op langere termijn vol als je een beginner bent.

Als je al een stuk verder bent (intermediate/advanced) dan is dit alleen vol te houden over de loop van een 4-6 weken, als je die daarna afwisseld met een flinke deload

OF

door 1 van de sessies 5x5 te doen met een aanzienlijk lichter gewicht (bijv. 50-55%).

De simpele regel is: Aan de ene kant, hoe hoger het niveau van de beginnende trainee is en/of hoe hoger de frequentie van een bepaalde training.

Aan de andere kant, hoe lager volume en/of intensiteit per training sessie moet zijn en omgekeerd.

Uitzondering is dus, als je doelgericht de 3 factoren frequentie/volume en intensiteit hoog houdt over een periode van een aantal weken achter elkaar, met als doel het lichaam in een staat van lichte overtraining te brengen, gevolgd door een herstelfase.

Ik train nu sinds november 2008 en vanzelfsprekend schaar ik mijzelf onder de beginners. Bedankt voor jullie reacties

maar uiteindelijk is ieder lichaam anders en reageert ieder lichaam anders

Ja ja ja, die kennen we nou wel. Kan het niet laten om hierop te reageren.

Dat "anders" is zeker waar, BINNEN BEPAALDE GRENZEN!!!!

//over en sluiten.

Bedankt voor je uitleg sarge. We gaan het zien...ben benieuwd. Succes!

• #1.416
Training 3

training c

Weight 111 KG
wk1

bankdrukken
5x5x100

full squatten
5x5x100

chins
10,8,6

regular deadliften
3x5x140

Military press
3x5x50

Commentaar bankdrukken & deadliften iets terug gegaan in gewicht ik was te zwaar begonnen. Deadlift en MP express niet verhoogd rustig opbouwen ik heb mijn ego op advies thuis gelaten.Heftige trainingen onder het zweet heeft behoorlijke impact op je lichaam. Strompel letterlijk naar de auto.
Dit was het ik ben vrij tot en met maandag. Vanaf dan ga ik ma/woens/vrij trainen. Iedereen een goed pasen toegewenst veel eieren zonder eigeel vreten. Wellicht ga ik nog een beetje joggen buiten rustig tempo met mijn nieuwe Ipod. De vorige was gestolen incl. mijn auto. Heb nu een nieuwe zo`n kleine voor 75 euro echt top ding. Hij zegt zelfs het nummer; IPOD for THE WIN! Over en sluiten beesten.

Laatst bewerkt:
toch sterk kerel :) ga zo door!

Zou nog 10-15kg van de grote 3 afhalen en dan aan het eind van de week op alles met +5kg eindigen.

Nette training! Lekker bezig weer:)

Je mocht toch niet zakken in gewicht van de coach??:D

Z'n coach houdt denk ik geen rekening met z'n terugval...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven