XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
LOL @ de sportschool van Sjakie. Als je er maar goed in kan buffelen dat is het belangrijkste! @Mistery dat is het nou juist mijn gym is een van de zogenaamd "beste en duurste" gym van Amsterdam e.o. Het is een ****ing kijkmijnhaarisgoedzittentijdensmijnborstenbicepstraininggym. Ik ben zo blij dat ik weer een I-pod heb. Al die mensen die met je komen praten, **** off.Dat is de reden waarom ik overweeg om een homegym aan te schaffen.

Mooie aansluiting van de borst Moss! De aanhechtingen zitten goed dicht bij elkaar waardoor de borst netjes doorloopt.

Laatst bewerkt:
Een homegym is fantastisch, maar je moet er wel voor zorgen dat je met een man of 3 ofzo samen gaat trainen, anders komt er meestal geen bal van terecht...
Dudes zoals Paljas die consequent hard traint zijn zeldzaam buiten de sportscholen, imo...

En wat dumbbell betreft:
Neem dan geen 2kg stapjes, maar neem wat je nodig hebt, en laat de lichte maar in de winkel.
En tot 50kg is al snel een beetje weinig voor een buffel.
Dus doe maar tot 100kg! :D

goed getraind sgt - verstandig dat je terug bent gegaan in gewicht ook -

ik denk dat een home gym je wel gaat bevallen. Heb er zelf ook een maar niet met zoveel dingen.

ik vind zelf een homegym ook fijner :) je kan trainen wanneer je wil en je hoeft geen rekening te houden met andere mensen :D

enige punt wat je wel moet hebben als je alleen traint is een ijzeren discipline :D( maar dat zit wel goed bij je volgens mij ;))

Nieuw voedingsschemavan de coach cleanbulk.
7.00 uur 20 gram dextrose 30 gram whey shake
7.15 8 gebakken eieren met 2 eigeel in de kokosolie gemengd met 75 gram havermout en warm water.
10.00 125 gram kipfilet 30 gram pindakaas en 4 zuurdesembrood.
13.00 150 gram tagliatelle ongekookt gewicht 150 gram tonijn 1 ui 1komkommer 2 tomaten 50 gram walnoten met sambal en chilisaus geheim recept van de coach is heerlijk!
15.00 3 zuurdesembrood met 125 gram kipfilet/rosbief/runderrookvlees/zalm
17.30 pre-workout 2 Bammetjes naturel met 20 gram whey shake
19.00 after workout 50 gram whey 75 gram havermout
20.00 1 uur wachten na after workout shake 100 gram rijst ongekookt gewicht 200 gram vlees/vis 200 gram groenten
21.30 500 gram magere kwark met 1 eetlepel lijnzaadolie.
Hiernaast doe je niet nog 'gewone' avondmaaltijd?
Waar haal jij je whey?
Zuurdesem gewoon in de supermarkt te verkrijgen?
Kook of bak je de filet?

Een homegym is fantastisch, maar je moet er wel voor zorgen dat je met een man of 3 ofzo samen gaat trainen, anders komt er meestal geen bal van terecht...
Dudes zoals Paljas die consequent hard traint zijn zeldzaam buiten de sportscholen, imo...

Ik doe 90% van mn trainingen @home, gaat prima hoor ;)

• #1.449
pffff moeilijk een goede vergelijking te maken man omdat je andere foto's vanuit een hele andere hoek zijn genomen. Ik zie in ieder geval brute massa zitten, je houdt ook vocht vast maar dat is normaal.
Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen zo te zien, waardig member van de traps-gang in ieder geval ;) Keep it up!
Goed figuur kerel!
Hoeveel bf% zit je? 15% ofzo?
Mooie aansluiting van de borst Moss! De aanhechtingen zitten goed dicht bij elkaar waardoor de borst netjes doorloopt.

ik denk dat een home gym je wel gaat bevallen. Heb er zelf ook een maar niet met zoveel dingen.
enige punt wat je wel moet hebben als je alleen traint is een ijzeren discipline :D( maar dat zit wel goed bij je volgens mij ;))
Thanks mannen. bf is rond de 15% goed geschat denk ik.
Krijg volgende week een plooimeting van de coach.

Heb je een vloer die dit houdt?
Is dit serieus of een vlaag van enthousiasme?Ga eerst weg uit die BN-er gym kerel, zijn zat hardcore scholen in jouw buurt.Even grote weg op, lekker naar het nest vol kraaien of afslag eerder en pompen ouwe!
Een vlaag van irritatie eerlijk gezegd van al die achterlijke poepdozen met een porsche s laten draaien op de parkeerplaats en vervolgens aan het portier gaan hangen van kijk mee eens en al die mensen die komen babbelen. Komt zelfs een instructrice naar mij toe die zegt dat ik veel beter straps kan gaan gebruiken met DL. Ik heel vriendelijk hartelijk dank voor de tip. Kom agressiever naar buiten dan dat ik naar binnen ging.
Nest vol met kraaien heeft k-openingstijden. Welke andere bedoel je; die van Spong?
Hiernaast doe je niet nog 'gewone' avondmaaltijd?Waar haal jij je whey?Zuurdesem gewoon in de supermarkt te verkrijgen?Kook of bak je de filet?
Avondmaaltijd is de maaltijd na de training 1ons rijst 200kip/vlees of vis met 2ons groenten. Eerst na je training een whey shake van 50 gram whey met 75 gram havermout met lauw water. Vervolgens 60 minuten wachten voordat je die maaltijd naar binnen gaat gooien.
Zuurdesembrood = natuurwinkel Whey? Er is maar 1 whey vanzelfsprekend ELITE WHEY top smaak en hele goed waardes. Bakken alles in de kokosolie ook eieren s`ochtends S6 Paljas met goede voeding ga jij veel meer resultaat boeken icm die goede trainingen van je!

Ik doe 90% van mn trainingen @home, gaat prima hoor ;)
Hallo Sanca, ik volg je log. Vind je sprit echt fantastisch en je bent erg sterk.

Laatst bewerkt:
Das zeker die gym bij gustav mahlerplein of niet? Daar komt Gordon ook. Verschrikkelijk als je daar traint. Ik weet wat voor mensen daar komen idd (als ie dat is hè haha!)

haha volgens bedoelt hij special sports in amstelveen. Daar komen allemaal popiejopie gozers en BN'ers.

Hoeveel weeg je atm? bf?

Ziet er goed uit man!! Huge ventje ben je ;)
Effe to the point; ik zal er wel over heen gelezen hebben, maar ben je van plan te gaan cutten binnenkort? Of knal je nog ff door naar de 115kg?

wat is er zo bijzonder aan die zuurdesembrood bro?

• #1.457
Ik train idd bij Special Sports lol een gym waar Gordon traint dat is pas gevaarlijk animal!. Thanks imp. zodra mij abbonement is afgelopen ga ik maar eens wat andere gyms checken. Zo in mijn huis dat allemaal regelen is een hele hoop gedoe mij nader inzien. Was toch in een vlaag van verstandsverbijstering.

Thanks koekie maar Cutten? Om 115 KG ripped te zijn lees 6-8 % BF moet ik eerst door naar de 125-130 kg. De eerste 2 jaar voor mij dus geen cut only clean bulks and gainen. Je kan pas cutten als je veel massa hebt. Dat begrijpen veel beginnende trainees nog niet die maken zich zorgen om een klein buikje:D.
Doet wel pijn sinds ik train is mijn kickbokswasbord als sneeuw voor de zon verdwenen, maar dat komt terug. En als het terug komt zullen jullie nog verbaasd zijn over het resultaat.

Zuurdesembrood; Veel meer voedingswaarde lees er maar eens wat over op internet en geen gist, beter verteerbaar etc. etc.
Iedereen hier op DBB zou alleen nog maar zuurdesembrood moeten eten!

Laatst bewerkt:
ik ga eens ff googlen over dat brood, ik moet die handel ook hebben.

raak je er niet van aan de schijt

Thanks koekie maar Cutten? Ik ben geen beachboy om 115 KG ripped te zijn lees 6-8 % BF moet ik eerst door naar de 125-130 kg. De eerste 2 jaar voor mij dus geen cut only clean bulks and gainen. Je kan pas cutten als je veel massa hebt. Dat begrijpen veel beginnende trainees nog niet die maken zich zorgen om een klein buikje:D.
Kijk daar kan ik het alleen maar mee eens zijn! Wijze woorden.

Flinke doelen 125kg-130kg massa.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven