Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
training c

Weight 111 KG
wk1

bankdrukken
5x5x100

full squatten
5x5x100

chins
10,8,6

regular deadliften
3x5x140

Military press
3x5x50

Commentaar bankdrukken & deadliften iets terug gegaan in gewicht ik was te zwaar begonnen. Deadlift en MP express niet verhoogd rustig opbouwen ik heb mijn ego op advies thuis gelaten.Heftige trainingen onder het zweet heeft behoorlijke impact op je lichaam. Strompel letterlijk naar de auto.
Dit was het ik ben vrij tot en met maandag. Vanaf dan ga ik ma/woens/vrij trainen. Iedereen een goed pasen toegewenst veel eieren zonder eigeel vreten. Wellicht ga ik nog een beetje joggen buiten rustig tempo met mijn nieuwe Ipod. De vorige was gestolen incl. mijn auto. Heb nu een nieuwe zo`n kleine voor 75 euro echt top ding. Hij zegt zelfs het nummer; IPOD for THE WIN! Over en sluiten beesten.
Wat een lettertype man... :rolleyes:
Lekker basic training. :thumb:
Het lijkt me heel moeilijk om jezelf zo te beperken in je training.
Dat je niet even helemaal voluit mag gaan omdat je het gewicht vastgepind hebt...
Zijn de gewichten perfect gekozen, dan is het ook perfect natuurlijk!
Maar de éne dag is de andere niet, dus lijkt het me zo moeilijk de juiste gewichten vast te stellen...
Maar ja, zoals ik het doe ben ik gewoon de twee dagen na de training helemaal naar de klote...
Ik begin nu pas weer op te knappen... :o
Spierpijn! :huilen:

Oh enne....
Eigeel is ook goed hoor! ;)

Netjes XL, keep pumpin'!

Volgende keer weer omhoog toch he? ;) We willen hier op zn minst BW bench en fsq's zien! :fire:

gaat wel lekker, ook je bw schiet nog steeds omhoog zo te zien.

hoe zit het nou met je gear?

Goed bezig sarge! Grote gewichten gaan komen! Goed dat je rustig begint..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
Ff koud genomen.:D:D:D

fysiek1.jpg

Woot ! eindelijk picture.

Brute traps vallen mij direct op.
Verder zie ik wel goed wat massa, wil wel eens een frontale foto zien.

Zeker al een foto van ons monster van LogHolland, het 111 Kilo wegende Beest..

Bruute tietjes, uiteraard vallen de schouders en traps het meeste op.. Dik in orde! Ben benieuwd wat jullie versie van SL 5*5 er meer gaat doen! :D Morgen mag ik weer! als extra oefeningen wss T-Bar en ChestDips erbij! Miss UprightRow en Calves als toetje!

very nice XL :)

Goed fysiek kerel. keep it up

goede fysiek

• #1.432
uno mass

borst.jpg

fysiek1.jpg

Goed fysiek XL!

pffff moeilijk een goede vergelijking te maken man omdat je andere foto's vanuit een hele andere hoek zijn genomen. Ik zie in ieder geval brute massa zitten, je houdt ook vocht vast maar dat is normaal.
Volgens mij gaat dat helemaal goedkomen zo te zien, waardig member van de traps-gang in ieder geval ;) Keep it up!

• #1.436
Ik ben geinspireerd geraakt door veel mensen hier online.
Zit er over te dubben om een goede home gym aan te kopen
Denk dat ik het ga doen......

• #1.438
Heb je al een idee wat je allemaal gaat aanschaffen, Mossad?

Dummbells t/m 50 kg voorlopig:D
Bench/squat rek, Chin/dip, cables cross over van twee zijde.veel spiegels heb een kamer beschikbaar van 7m x 5m. Kan voldoende in met juiste opstelling. Deadlift ondersteuners om te laten vallen en een Leg press.

Bench/squat rek, Chin/dip, cables cross over van twee zijde.veel spiegels heb een kamer beschikbaar van 7m x 5m. Kan voldoende in met juiste opstelling. Deadlift ondersteuners om te laten vallen en een Leg press.

dat is nét iets kleiner dan de sportschool waar ik trainen (no joke)...aardig gek als je dat allemaal wilt aanschaffen.

training zag er trouwens dik in orde uit...net als die schouders en traps op die eerste foto hehe.

En Trasher...je hoeft toch niet alles voor te schotelen...hersens zijn er ook om mee te denken, niet alleen om blind alles aan te nemen. ook over en uit op deze.

Als je het geld ervoor hebt dan zou ik het alsnog niet doen :) maarja ik ben liever onder de mensen op de sportschool.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven