MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zoals jullie weten ben ik er uit geweest door een computer crash, ik veronderstel dat dit jouw nieuw topic is Sarge, en hoe gaat het nu? Update mij even.

Ik zou idd niet deadliften met Gordon achter je :D Al kan je dan beter normaal deadliften als stiff legged DL hahahaa!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.463
Nee zuurdesembrood for the win! LoL animal no stiffed leg DL in die gym!

Gisteren 60 minuten redelijk tempo gemountainbiked. In het vondelpark geweest damn short rokken summer is coming!In het weekend volg ik mijn strakke eetpatroon niet. Hoef slechts 5 dagen op clean bulk te leven. In het weekend eten wat ik wil mits binnen de berken.Vanochtend om 11.00 uur bij de Mac een Big mac menu met 2 fritessaus gescoord. Wat een maalijd is dat de beste ter wereld kan geen sterren restaurant tegen op. Net om 13.15 aan de hotdogs gegaan om te vieren dat Dressed weer online is(die eet altijd hotdogs). 1 uitje 3 zuurdesembrood light mayonaise en chilisaus + potje runderhotdogs en mmmm.Verwacht eerlijk gezegd een corrigerende tik van de coach....met mate zei hij nl.

knak.jpg

splash kun je ook proberen, die hebben genoeg schijven en dumbbells tot 55kg. Als je een beetje handig bent kun je daar voor 40 euro per maand terecht.

• #1.465
splash kun je ook proberen, die hebben genoeg schijven en dumbbells tot 55kg. Als je een beetje handig bent kun je daar voor 40 euro per maand terecht.

Splash jij mag mij echt niet he strongman? Voor de Amsterdammers onder ons weten wat Splash voor gym is:D

• #1.468
Shopping time;
2xwhey ELITE 90euro
1x Shotgun 80 euro
1xm-stack 45 euro.
Ga voorlopig de shotgun gebruiken als booster voor de zware trainingen op advies van de coach.

shizzle.jpg

Ik bedoel splash in osdorp. Heb daar volgens mij geen homo's gezien. Wel veel studenten van dat gebouw ernaast.

• #1.470
Thanks sterkeman ik zal het eens gaan checken!
Toch nog maar een redelijk gezond maaltje op deze snack dag zelf klaar gemaakt. Wokgroente oosters bereid, aardappeltjes en 180 gram verse tonijn.
Wasabi mayonaise en smullen maar.

voedsel 001.jpg

voedsel 002.jpg

je tonijn is niet volledig gebakken !

• #1.473
Snoob, zo hoort verse tonijn reservebelg!

Rare of medium/rare smaakt verse tonijn het beste
Leer eens iets anders eten dan die belgische patatakes en biefstuk.

Laatst bewerkt:
Verdomme XT, zit je allemaal lekkere dingen te posten, terwijl ik nu hele dagen vieze koolvis moet eten:mad:
Als ik de 21ste in amsterdam ben zorg jij voor heel veel LEKKERE junkfood:D

• #1.475
Sorry Coach,

ik heb een menu al voor je vastgesteld als je in Amstedam bent na je wedstrijd;
Voorgerecht FEBO kalfsvleeskroketten
Hoofdgerecht Mc Donalds Big mac menu
Nagerecht italiaanse ijssalon in de scheldestraat voor een heerlijke ijscoupe

Nu nog even volhouden topper tot de wedstrijd. Succes met leegtrekken en carbs laden straks. Gaat het volgens schema?

Sorry Coach,

ik heb een menu al voor je vastgesteld als je in Amstedam bent na je wedstrijd;
Voorgerecht FEBO kalfsvleeskroketten
Hoofdgerecht Mc Donalds Big mac menu
Nagerecht italiaanse ijssalon in de scheldestraat voor een heerlijke ijscoupe

Nu nog even volhouden topper tot de wedstrijd. Succes met leegtrekken en carbs laden straks. Gaat het volgens schema?

Ehhh... sorry maar dit is alleen kleine voorgerechtje voor mij hoor.:D
Moet toch meer hoor.:meal:
Voorbereidingen gaan goed, alleen nu gaan we tot woensdag nog harder en dieper, dat betekent hele dagen alleen koolvis.
Wil helemaal depleten, om zo goed en optimaal te laden.
Het laden kan dagelijks varieeren, hangt er vanaf hoe ik er bij sta.
Er kan veel gebeuren in de laatste dagen.
Doel is zo hard mogelijk kom, maar dan weer ook niet te vlak, daarom goed laden, dus volle look, wil niet te snel vocht afladen, ander krijg je weer krampen... pfoeiii, lijkt wel scheikunde man:p:p
Wat wel altijd gek is dat we na de wedstrijd altijd beter uitzien, misschien zijn we wel te voorzichtig met laden.
Maybe junken voor de wedstrijd, ken jongens die dat doen, als je maag er tegen kunt.

We shall see.

Ehhh... sorry maar dit is alleen kleine voorgerechtje voor mij hoor.:D
Moet toch meer hoor.:meal:
Voorbereidingen gaan goed, alleen nu gaan we tot woensdag nog harder en dieper, dat betekent hele dagen alleen koolvis.
Wil helemaal depleten, om zo goed en optimaal te laden.
Het laden kan dagelijks varieeren, hangt er vanaf hoe ik er bij sta.
Er kan veel gebeuren in de laatste dagen.
Doel is zo hard mogelijk kom, maar dan weer ook niet te vlak, daarom goed laden, dus volle look, wil niet te snel vocht afladen, ander krijg je weer krampen... pfoeiii, lijkt wel scheikunde man:p:p
Wat wel altijd gek is dat we na de wedstrijd altijd beter uitzien, misschien zijn we wel te voorzichtig met laden.
Maybe junken voor de wedstrijd, ken jongens die dat doen, als je maag er tegen kunt.

We shall see.
Dat heb ik al vaker gehoord, dat deelnemers er na de wedstrijd veel beter uitzien als opde wedstrijd zelf...
Misschien inderdaad eens proberen te doen voor de wedstrijd wat je anders altijd erna doet...
Je moet ht wel even durven natuurlijk! :thumb:

Als ik zo vrij mag zijn... :D
@Ibo D.
Wat vind jij de beste verhoudingEiwit, koolh. en vet voor een veel te dikke endo/endo/endo/mesomorph om te volgen..?
Ik lees zo veel verschillende dingen... ???

Weet eigenlijk zou ik het wel willen, maar aan de andere kant denk je ben nu zo lang bezig met streng dieeten, wil het niet verkloten.Maarja ook ik heb een kritische blik nodig, als er toestemming is dan we het zeker, en zullen we zeker junken. Op de wedstrijddag zelf zowiezo.
Lekkere appeltaarten, donuts, he gvd zit ik weer aan al die lekkers te denken:D
En ff terugkomend op je vraag betreffende de verhoudingen.
Doel je op jezelf dan?
Als je verbranding niet zo hoog ligt, dan zou ik met de carbs wat omlaag gaan.
Denk aan 45/35/20 (e/k/v)
Maar door juist te swicthen/manipuleren met vezelrijke koolhydraat bronnen kan je juist je verbranding ook een schakel harder laten werken.
Wat ik bijv zelf merkte is dat ik bij 4500kcal stageneerde met gewicht, kwam maar moeilijk aan.
Toen besloot ik van de ene op de andere dag de dieet van Reus eens te volgen. minimaal 7000kcal, dus 2500kcal erbij.
Wilde perse mijn plafond een keer doorbreken. Dus BF maar op de 2e plaats dacht ik.
Nou heb ik zelf al een vrij snelle verbranding, maar gebeurde er, ging nog harder verbranden, zag weer toename in gewicht, maar het mooiste vondt ik nog dat ik BF het zelfde bleef.
Door juist te spelen met vezels. Dus havermout, brinta etc. Hoe ziet jouw verdeling eruit.

Dat heb ik al vaker gehoord, dat deelnemers er na de wedstrijd veel beter uitzien als opde wedstrijd zelf...
Misschien inderdaad eens proberen te doen voor de wedstrijd wat je anders altijd erna doet...
Je moet ht wel even durven natuurlijk! :thumb:

Als ik zo vrij mag zijn... :D
@Ibo D.
Wat vind jij de beste verhoudingEiwit, koolh. en vet voor een veel te dikke endo/endo/endo/mesomorph om te volgen..?
Ik lees zo veel verschillende dingen... ???

Whouw, mooi verhaal Ibo, hoeveel trainde je daarbij? i/d week? Bij de 6000 kcal?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven