Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
splash kun je ook proberen, die hebben genoeg schijven en dumbbells tot 55kg. Als je een beetje handig bent kun je daar voor 40 euro per maand terecht.

Zuurdesembrood; Veel meer voedingswaarde lees er maar eens wat over op internet en geen gist, beter verteerbaar etc. etc.
Iedereen hier op DBB zou alleen nog maar zuurdesembrood moeten eten!

Splash jij mag mij echt niet he strongman? Voor de Amsterdammers onder ons weten wat Splash voor gym is![]()
Daarna de sauna pakkenLekker toch medium-rare tonijntje?
Sorry Coach,
ik heb een menu al voor je vastgesteld als je in Amstedam bent na je wedstrijd;
Voorgerecht FEBO kalfsvleeskroketten
Hoofdgerecht Mc Donalds Big mac menu
Nagerecht italiaanse ijssalon in de scheldestraat voor een heerlijke ijscoupe
Nu nog even volhouden topper tot de wedstrijd. Succes met leegtrekken en carbs laden straks. Gaat het volgens schema?

Dat heb ik al vaker gehoord, dat deelnemers er na de wedstrijd veel beter uitzien als opde wedstrijd zelf...Ehhh... sorry maar dit is alleen kleine voorgerechtje voor mij hoor.
Moet toch meer hoor.
Voorbereidingen gaan goed, alleen nu gaan we tot woensdag nog harder en dieper, dat betekent hele dagen alleen koolvis.
Wil helemaal depleten, om zo goed en optimaal te laden.
Het laden kan dagelijks varieeren, hangt er vanaf hoe ik er bij sta.
Er kan veel gebeuren in de laatste dagen.
Doel is zo hard mogelijk kom, maar dan weer ook niet te vlak, daarom goed laden, dus volle look, wil niet te snel vocht afladen, ander krijg je weer krampen... pfoeiii, lijkt wel scheikunde man
Wat wel altijd gek is dat we na de wedstrijd altijd beter uitzien, misschien zijn we wel te voorzichtig met laden.
Maybe junken voor de wedstrijd, ken jongens die dat doen, als je maag er tegen kunt.
We shall see.

Dat heb ik al vaker gehoord, dat deelnemers er na de wedstrijd veel beter uitzien als opde wedstrijd zelf...
Misschien inderdaad eens proberen te doen voor de wedstrijd wat je anders altijd erna doet...
Je moet ht wel even durven natuurlijk!
Als ik zo vrij mag zijn...
@Ibo D.
Wat vind jij de beste verhoudingEiwit, koolh. en vet voor een veel te dikke endo/endo/endo/mesomorph om te volgen..?
Ik lees zo veel verschillende dingen...![]()