Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

In de bulk zat ik op een kleine 110kilo.
Zit nu rond de 97kilo, BF weet ik niet, niet te meten meer.
2 weken geleden zat ik net onder de 4% en kan zeggen dat ik nu al een stuk droger ben.
Maar stats zeggen mij nu niets meer.
Het gaat om de wedstrijddag zelf. Tis en blijft een peikmoment. Alles moet kloppen en hopelijk loopt ook alles zoals het zou moeten lopen.

..

Laatst bewerkt:
Klein beetje offtopic. Maar hoorde net dat je er nu al belachelijk hard bij moest staan, Ibo. Ben benieuwd. Kom met M. volgende week die kant op. Zie ik mossad ook meteen :p.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
Klein beetje offtopic. Maar hoorde net dat je er nu al belachelijk hard bij moest staan, Ibo. Ben benieuwd. Kom met M. volgende week die kant op. Zie ik mossad ook meteen :p.
Zag hem vorige week toen had hij nog 4% BF was toen al een ****ing huge mofo! Laat staan met 3 / 3,5% ?
COACH OGEN DICHT:cool:

Net maar even een gezond maaltje gemaakt de snackdag van gisteren was behoorlijk heftig. Pasta met tonijn, ui, tomaat, komkommer, walnoten, chilisaus, dressing en sambal.

pasta 001.jpg

pasta 002.jpg

Shopping time;
2xwhey ELITE 90euro
1x Shotgun 80 euro
1xm-stack 45 euro.
Ga voorlopig de shotgun gebruiken als booster voor de zware trainingen op advies van de coach.

zou je misschien kunnen toelichten waarom je voor deze supps hebt gekozen ?

wat is er zo bijzonder aan die whey ? ik heb nu whey protein instant van XXL maar was van plan als die op is pure isolaat te kopen bij powersupplements.

en waarom die shotgun en m-stack ? en welke multivit gebruik jij ?

sorry ik ben een supp newbie maar als je ff tijd hebt, ik hoor het graag gozer:D

• #1.486
Waarom whey elite? heerlijke smaak en goede waardes.
Waarom Shotgun ? zeer goede referenties als booster om te trainen
M-stack gaat voorlopig nog even de kast in. Solgar ;de rolls royce onder de multivitamines. Ik ben zelf ook een newbee 5 maanden bezig:D

MSTAK is de bom ouwe !!! ik had er goede kracht gains mee gemaakt...ben benieuwd of het bij jou nog wat doen ;)

misschien moet je zo'n BB restaurantje beginnen naast één of andere hardcore gym :P

Zag hem vorige week toen had hij nog 4% BF was toen al een ****ing huge mofo! Laat staan met 3 / 3,5% ?
COACH OGEN DICHT:cool:

Net maar even een gezond maaltje gemaakt de snackdag van gisteren was behoorlijk heftig. Pasta met tonijn, ui, tomaat, komkommer, walnoten, chilisaus, dressing en sambal.
pasta 001.jpgpasta 002.jpg

Verdomme XT, na mijn wedstrijd... na mijn wedstrijd:mad::mad::D
Gezicht is al helemaal ingetrokken man, ziet er eigenlijk ook niet gezond uit:D
t/m woensdag wordt het echt zwaar.
Ik moet 1,4kg koolvis per dag eten icm broccoli.
OP advies van een iemand heb ik het eens vandaag in de blender gedaan.
(als je het echt over hardcore hebt he:p)
200gr koolvis, bleekselderij, flink wat citroen sap en klein beetje water.
Niet aan ruiken, maar wegdrinken:nanner:

Verdomme XT, na mijn wedstrijd... na mijn wedstrijd:mad::mad::D
Gezicht is al helemaal ingetrokken man, ziet er eigenlijk ook niet gezond uit:D
t/m woensdag wordt het echt zwaar.
Ik moet 1,4kg koolvis per dag eten icm broccoli.

Gadverredamme, whahahaha. Koolvis in de blender yugh:D

Lees je logje al een tijdje mee, netjes bezig hoor!
Even tav deze post:

Ik bedoel splash in osdorp. Heb daar volgens mij geen homo's gezien. Wel veel studenten van dat gebouw ernaast.

Ik zit toevallig daarnaast op school, heb der met school aantal x getraint. Is in principe alles wat je nodig hebt.

Ik weet niet hoe het met drukte in de avond zat, maar voor 5 uur is het daar niet echt druk, heb daar niet echt buffe gasten gezien, maar ik weet dan ook niet hoe het er in de avonden aan toegaat.

Als je geen student bent is het alleen best wel een dure gym volgens mij en ze zijn redelijk health center gericht.

Heb ik laatst eens met een blik tonijn gedaan...
Ik geloof niet dat ik ooit al eens zoiets goors heb gedronken/gegeten! :kots:
Al moet ik zeggen dat gisteren dat blik sardientjes in olie (uitgelekt...) ook behoorlijk goor was, en ik steeds maar net niet moest kokhalzen...
Met mayo op je brood zijn ze wel lekker, maar ja.... :rolleyes:
Je verdient het te winnen Ibo! :thumb:

• #1.493
Net iets laten klaarmaken door een vegavriendinnetje. Ik heb haar de opdracht mee gegeven om iets eiwitrijks en gezonds klaar te maken voor mij.
Resultaat ;Vega burgers , spinaziesalade, dressing en huttenkase + zuurdesembrood.Niet kijken coach:cool:

Smaakte best lekker. Kan niet wachten om morgen te gaan trainen ben heel erg gretig en agressief vol met power. 3 dagen rust is niet goed voor mij:DKunst is nu om mijn ego thuis te laten en niet te hoog qua kg`s te gaan.

vega shit.jpg

3 dagen rust is niet goed voor mij:D
Soms is 3 dagen voor mij niet genoeg... :o
Vanaf volgende week ga ik eens iets anders proberen qua training, wat meer isolatie, wat meer reps, meer cardio...
Althans dat is me aangeraden!
Ik moet nog even aan het idee wennen...
Ik ben er nog niet helemaal mee weg... :o

Laatst bewerkt:
Dat koken gaat je goed af zo te zien... erg smakelijk. Gelukkig heb ik een vrouwtje die mij goed support en ook erg goed in de keuken is.

Net iets laten klaarmaken door een vegavriendinnetje. Ik heb haar de opdracht mee gegeven om iets eiwitrijks en gezonds klaar te maken voor mij.
Resultaat ;Vega burgers , spinaziesalade, dressing en huttenkase + zuurdesembrood.Niet kijken coach:cool:
vega shit.jpg
Smaakte best lekker. Kan niet wachten om morgen te gaan trainen ben heel erg gretig en agressief vol met power. 3 dagen rust is niet goed voor mij:DKunst is nu om mijn ego thuis te laten en niet te hoog qua kg`s te gaan.

Vegaburgers is voor p*ssy's, doe mij maar een echte:D:D

Hamburgers2101_468x708.jpg

• #1.497
coach wil je mij niet zo laten watertanden ik zit hier voor de training van zometeen ****ing 8 eieren gemixt met havermout weg te werken met warmwater...........:D.

O ja die Bazooka supps moeten 30 minuten op een lege maag voor de training worden genomen en er zitten eiwitten in wat doe ik met die andere PWO?

haver.jpg

Shotgun is ook pwo, dus combineren dan maar;)

• #1.499
Shotgun is ook pwo, dus combineren dan maar;)
Dat NO shotgun is het meest chemische drankje wat ik ooit van mijn leven heb gedronken wat een gore bende is dat. Hopelijk werkt het als een raket want het is nog smeriger dan levertraan of op een xtc tablet kauwen.

Dat NO shotgun is het meest chemische drankje wat ik ooit van mijn leven heb gedronken wat een gore bende is dat. Hopelijk werkt het als een raket want het is nog smeriger dan levertraan of op een xtc tablet kauwen.
Komop man, monsters hebben geen smaak! :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven