MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
///

Luister ouwe volgende DBB meet op die boot.

Leden;

Loo
Tiger4evah
Xtralarge
Coach Ibo

Accessoires;

2 flessen bacardi
3 flessen rose
10 gram cocaïne
4 lekkere chickies

Verdubbel alle aantallen en ik ben ook van de partij!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.524
Dat koken gaat je goed af zo te zien... erg smakelijk. Gelukkig heb ik een vrouwtje die mij goed support en ook erg goed in de keuken is.

Deze post had ik even gemist.Vanwege PMs kom je hier weer?
Ik heb een topicban + kaart gekregen door jou aangevraagd voor jouw log en ondertussen komt chick bij mij op de koffie what the ****!
Normaal schenk ik mijn gasten koffie en wat ze willen sta ik om bekend, maar iemand die zelf de koektrommel dicht houdt moet niet verwachten dat ik blijf strooien met snoepgoed. Dan is het logisch dat je de deksel op je neus krijgt. De enige chickies die hier welkom zijn, zijn echte kippetjes.
Oprotten uit mijn log.

Ik heb een topicban + kaart gekregen door jou aangevraagd voor jouw log en ondertussen komt chick bij mij op de koffie what the ****!
Normaal schenk ik mijn gasten koffie en wat ze willen sta ik om bekend, maar iemand die zelf de koektrommel dicht houdt moet niet verwachten dat ik blijf strooien met snoepgoed. Dan is het logisch dat je de deksel op je neus krijgt. De enige chickies die hier welkom zijn, zijn echte kippetjes.
Oprotten uit mijn log.

:roflol:

Luister ouwe volgende DBB meet op die boot.

Leden;

Loo
Tiger4evah
Xtralarge
Coach Ibo

Accessoires;

2 flessen bacardi
3 flessen rose
10 gram cocaïne
4 lekkere chickies

als die 4 vrouwen en die 4 DBB'ers er comfortabel inpassen dan is er het volgende mis:

geen van de conjo's heeft hard genoeg getraind en is niet breed genoeg om daadwerkelijk te kunnen schreeuwen: gvd kl***zak, geef me eens ruimte:cool::cool: het is hier veels te knap
de vrouwen zitten niet op hun knieën..... eeeh.... 'huishoudelijk werk te doen':p:p

denk dat die 10 gram wel genoeg is voor een gewenst effect.... die 3 flessen rose kun je eerder gebruiken voor de wijven om de tif uit hun haren te wassen :o:o

Hahaha stel je niet aan, staat los van pm's. Als je eens vaker je hoofd uit de wolken haalt zie je dat ik wel eens vaker heb gepost na die ban. En die ban heb je aan jezelf te danken omdat je je niet gedroeg.

Laatst bewerkt:
Oprotten uit mijn log.

:roflol::hahaha: gruwelijk om deze post moest ik toch wel ff hardop lachen.

als die 4 vrouwen en die 4 DBB'ers er comfortabel inpassen dan is er het volgende mis:

geen van de conjo's heeft hard genoeg getraind en is niet breed genoeg om daadwerkelijk te kunnen schreeuwen: gvd kl***zak, geef me eens ruimte:cool::cool: het is hier veels te knap
de vrouwen zitten niet op hun knieën..... eeeh.... 'huishoudelijk werk te doen':p:p

denk dat die 10 gram wel genoeg is voor een gewenst effect.... die 3 flessen rose kun je eerder gebruiken voor de wijven om de tif uit hun haren te wassen :o:o

Klopt als 4 bodybuilders + 4 vrouwen op die boot passen klopt er iets niet.
XT; grotere boot halen vriend.

Oprotten uit mijn log.

Oprotten uit mijn log.

:roflol: Geweldig! :roflol:

• #1.531
Hahaha stel je niet aan, staat los van pm's. Als je eens vaker je hoofd uit de wolken haalt zie je dat ik wel eens vaker heb gepost na die ban. En die ban heb je aan jezelf te danken omdat je je niet gedroeg.
Kneus?Wat ik alweer ben vergeten moet jij nog leren, ga alsjeblieft spelen in de zandbak neem je schepje en emmertje mee en laat mij verder met rust. Er zijn genoeg minderjarigen die genieten van jouw aandacht, iedereen heeft zo zijn eigen vriendjes en doelgroep. O ja en zingen kan je ook niet.........
http://www.youtube.com/watch?v=-EBNChW7G0M

Zo nu weer ON TOPIC beesten.

Laatst bewerkt:
Ben ik ff een paar dagen afwezig en ik lees dingen over drank en drugs, WTF:eek::D
Xt rustig kerel, laat je niet op****en door allerlei semi-intelligente opmerkingen, daar moet je boven staan.
Verdomme je mag nu nog lekker eten, straks als je op streng op dieet gaat, ben je helemaal niet te harden:D:D
als ik nu mocht kiezen tussen 4 vrouwen en een lekkere junkmaaltijd, wist ik het wel hoor:p (zo zie je maar weer wat bb'ing met je doet)

Ben ik ff een paar dagen afwezig en ik lees dingen over drank en drugs, WTF:eek::D
Xt rustig kerel, laat je niet op****en door allerlei semi-intelligente opmerkingen, daar moet je boven staan.
Verdomme je mag nu nog lekker eten, straks als je op streng op dieet gaat, ben je helemaal niet te harden:D:D
als ik nu mocht kiezen tussen 4 vrouwen en een lekkere junkmaaltijd, wist ik het wel hoor:p (zo zie je maar weer wat bb'ing met je doet)

zeg me alstjeblieft dat je toch voor 4 vrouwen gaat. of combineer het, 4 vrouwen onder de slagroom en aardbeien :rolleyes::cool::cool:

Nope zal er niet omheen draaien, wil verdomme een junkmaaltijd.:(
Wat dagenlang koolvis en broccoli met je kan doen

Nope zal er niet omheen draaien, wil verdomme een junkmaaltijd.:(
Wat dagenlang koolvis en broccoli met je kan doen

ff een vraagje waarom alleen koolvis en broccoli ? waarom kan je niet afwisselen tussen andere vissoorten en groentes ?

Koolvis heeft de meeste eiwitten icm minste vetten.. Broccili zitten alle nodige voedingsstofen in, weinig KH, meer Eiwit

Koolvis is ook zonder sodium, panga bevat nog een klein beetje, vandaar de optie koolvis.
Broccoli is vochtafdrijvend, wissel het ook wel eens af met bleekselderij. Maarja dat smaakt ook niet echt.

• #1.539
Coach,

Kan je even een pic in mijn log gooien ben benieuwd....

Koolvis is ook zonder sodium, panga bevat nog een klein beetje, vandaar de optie koolvis.
Broccoli is vochtafdrijvend, wissel het ook wel eens af met bleekselderij. Maarja dat smaakt ook niet echt.

ah oke, echt veel respect voor je man ;)
ik zou het niet volhouden :D maar ik ben dan ook een kogelstoterd :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven