XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zie net de voedingswaarde van koolvis per 100gram: 18gram eiwit, 0gram carbs, 0gram vet.
Krijg je dan werkelijk 0gram vet binnen per dag? (dat beetje vet waarin je kookt niet meegerekend)

Ik zie net de voedingswaarde van koolvis per 100gram: 18gram eiwit, 0gram carbs, 0gram vet.
Krijg je dan werkelijk 0gram vet binnen per dag? (dat beetje vet waarin je kookt niet meegerekend)

Yep, heb je goed. Daarom is het een uitstekend produkt in de depletion fase.
Maar qua smaak bagger:p
Ik eet 1,4 kilo koolvis per dag. Drink nu ongeveer tussen de 8-10 liter water per dag om maar te blijven spoelen (lees plassen)
Ik bereid mijn vis in de magnetron, komen geen vetten bij van pas.
@Xt helaas no pics before the contest, na de contest zullen er hopelijk genoeg mooie pics geplaats worden.;) Maar eerst mijn plekje weten te veroveren tussen de gevestigde orde.

Dus echt 0gram vet?? verneuk je daar je hormonen niet mee? (ben een leek hierin dus alle info is welkom :p)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.545
Ibo, kan je niet pitten met zo weinig voedsel tijger? :D
Vroeg uit de veren?

Ik heb Ibo gezien en verneem van mij, hij is bruuuut! Succes zondag !

kerel, vorige training was je op vier oefeningen ofzo 5kg omhoog gegaan...wat is t plan vandaag? en in wat voor termijn denk je regelmatig te kunnen verhogen?

• #1.548
kerel, vorige training was je op vier oefeningen ofzo 5kg omhoog gegaan...wat is t plan vandaag? en in wat voor termijn denk je regelmatig te kunnen verhogen?

Proberen elke week 5 kg ik zit nu op een redelijk laag %1rm ong 80%.
Als het niet lukt of te snel gaat dan om de 2 weken oftewel een weekje niet verhogen.

Hey man, lekker topic volg het nu al een tijdje. En hoe ervaar je nu FB, ben namelijk zelf ook overgestapt naar FB en bevalt prima alleen maak me nog beetje druk over mijn hersteltijden. Mijn FB is overigens wel net iets lichter beetje tussen die van jou en 5*5 stronglifts in. Maar ben jij elke keer voor je gevoel genoeg herstelt om weer vol te gaan?

Trainze vandaag trouwens!

• #1.550
Hey man, lekker topic volg het nu al een tijdje. En hoe ervaar je nu FB, ben namelijk zelf ook overgestapt naar FB en bevalt prima alleen maak me nog beetje druk over mijn hersteltijden. Mijn FB is overigens wel net iets lichter beetje tussen die van jou en 5*5 stronglifts in. Maar ben jij elke keer voor je gevoel genoeg herstelt om weer vol te gaan? Trainze vandaag trouwens!

Bedankt dat je mijn topic aan het volgen bent.
Fullbody is zwaar qua trainingen althans de trainingstijd per week is korter dan bijv. split maar de trainingen zelf zijn veel zwaarder dan split vanzelfsprekend. Ik zweet altijd tijdens een FB training.
Hersteltijden is ook iets waar ik mij zorgen over maak en met name de schouders. Wat een goede richtlijn met fullbody is dat als je assistance oefeningen wilt doen deze op een heel licht % van 1rm moet uitvoeren.
Op de compounds zelf nooit maar dan ook werkelijk NOOIT tot failure gaan dit is ook niet nodig om te groeien op 80/85% 1rm maak je trouwens de beste gains is laatste weer uit onderzoek gekomen wat op DBB is gepost.
Over welke spiergroep maak je je zorgen voor herstel? En doe je ook maar 1 spiergroep per oefening,wellicht kan je even je schema in kleine letters posten?

Ja denk dat ik daar wat meer op moet letten om die compounds
wat minder vol te gaan pakken. Heb eigenlijk al jaren split gepakt en dan wil je toch elke keer vol gaan. Pak overigens

training 1
SQ 5*5
BP 5*5
Chin 3*5
push ups tot failure

Training 2

DL 5*5
BP 5*5
MP 5*5
Chin 3*5
Buik

Training 3

SQ 5*5
DL 5*5
MP 5*5
Chin 3*5
Buik

Heb voornamelijk een keer SQ laten vallen omdat mijn benen relatief gezien aardig wat herstel tijd nodig hebben verder MP en BP ook een keer. Blijft lastig want ik wil al snel te veel doen.

• #1.552
Zou die chins niet 3x5 doen maar
3x tot je niet meer kan. Dat is de enige oefening waar je wel mag failen:D
Die push ups bij training 1 begrijp ik niet helemaal? Wellicht BOR toevoegen daar en push ups weghalen?
Bij training 2 MP als laatste oef. uitvoeren en wellicht geen 5x5 maar 3x5 exclusief opwarming uiteraard dit kan je ook bij training 3 doen.
Training 3 ziet er prima uit imo. En LESS =MORE MORE = LESS

Ja denk dat ik daar wat meer op moet letten om die compounds
wat minder vol te gaan pakken. Heb eigenlijk al jaren split gepakt en dan wil je toch elke keer vol gaan. Pak overigens

training 1
SQ 5*5
BP 5*5
Chin 3*5
push ups tot failure

Training 2

DL 5*5
BP 5*5
MP 5*5
Chin 3*5
Buik

Training 3

SQ 5*5
DL 5*5
MP 5*5
Chin 3*5
Buik

Heb voornamelijk een keer SQ laten vallen omdat mijn benen relatief gezien aardig wat herstel tijd nodig hebben verder MP en BP ook een keer. Blijft lastig want ik wil al snel te veel doen.

Ik mis de BOR? doe deze bij training A erbij..

goed topic :popcorn:

Zou die chins niet 3x5 doen maar
3x tot je niet meer kan. Dat is de enige oefening waar je wel mag failen:D
Die push ups bij training 1 begrijp ik niet helemaal? Wellicht BOR toevoegen daar en push ups weghalen?
Bij training 2 MP als laatste oef. uitvoeren en wellicht geen 5x5 maar 3x5 exclusief opwarming uiteraard dit kan je ook bij training 3 doen.
Training 3 ziet er prima uit imo. En LESS =MORE MORE = LESS

oke push ups eigenlijk vanuit stronglift "Push-ups improve shoulder health by strengthening your serratus anterior" en na het lezen van Loo zijn topic over schouders leek het me geen gek idee. Voor de rest heb ik heel veel onderrug problemen gehad dus doe ook pas sinds een maand DL en vind die BOR me nog teveel kracht kosten in mijn onderrug als ik deze combineer met SQ en DL. Maar zal anders seated cable row erbij doen, voor de rest neem ik ook die tips wat betreft chins en MP mee. Thanks man!

En blijf je zeker volgen!

thnx voor je zinvolle reactie in gallery btw ;)

• #1.557
Pre workout

Pre workout zit erin wat een smerige bende is dat NO shotgun maar wel effectief volgens mij merkte vorige training voelbaar iets meer energie.
Nu naar de gym om te knallen ipod op en rossen maar.
Post straks de training vandaag goed nieuws te horen gekregen. Gaat lekker zon schijnt alles gaat perfect positive vibes

PUMPIN IRON........

Pre workout zit erin wat een smerige bende is dat NO shotgun maar wel effectief volgens mij merkte vorige training voelbaar iets meer energie.
Nu naar de gym om te knallen ipod op en rossen maar.
Post straks de training vandaag goed nieuws te horen gekregen. Gaat lekker zon schijnt alles gaat perfect positive vibes

PUMPIN IRON........

Veel succes en plezier!
Is trouwens NO-shotgun soortvan nieuwe NO-X?

Bedankt dat je mijn topic aan het volgen bent.
Fullbody is zwaar qua trainingen althans de trainingstijd per week is korter dan bijv. split maar de trainingen zelf zijn veel zwaarder dan split vanzelfsprekend. Ik zweet altijd tijdens een FB training.
Hersteltijden is ook iets waar ik mij zorgen over maak en met name de schouders. Wat een goede richtlijn met fullbody is dat als je assistance oefeningen wilt doen deze op een heel licht % van 1rm moet uitvoeren.
Op de compounds zelf nooit maar dan ook werkelijk NOOIT tot failure gaan dit is ook niet nodig om te groeien op 80/85% 1rm maak je trouwens de beste gains is laatste weer uit onderzoek gekomen wat op DBB is gepost.
Over welke spiergroep maak je je zorgen voor herstel? En doe je ook maar 1 spiergroep per oefening,wellicht kan je even je schema in kleine letters posten?

dat niet tot failure gaan, wat moet ik me daar bij voorstellen.
Blijf je dan 2 reps onder failure, of 4, of?

dat niet tot failure gaan, wat moet ik me daar bij voorstellen.
Blijf je dan 2 reps onder failure, of 4, of?

Dat is idd ook waar ik mee speel, omdat we gewent zijn uit split om vol te gaan en nu moet ik eigenlijk als het echt taai wordt stoppen. Voelt vreemd maar goed ben ook pas week bezig, zal vanzelf wel duidelijker worden tot hoe ver. Denk zelf bij laatste setje 2 reps onder failure ofzo.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven