g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie net de voedingswaarde van koolvis per 100gram: 18gram eiwit, 0gram carbs, 0gram vet.
Krijg je dan werkelijk 0gram vet binnen per dag? (dat beetje vet waarin je kookt niet meegerekend)

Maar eerst mijn plekje weten te veroveren tussen de gevestigde orde.Dus echt 0gram vet?? verneuk je daar je hormonen niet mee? (ben een leek hierin dus alle info is welkom)

kerel, vorige training was je op vier oefeningen ofzo 5kg omhoog gegaan...wat is t plan vandaag? en in wat voor termijn denk je regelmatig te kunnen verhogen?
Hey man, lekker topic volg het nu al een tijdje. En hoe ervaar je nu FB, ben namelijk zelf ook overgestapt naar FB en bevalt prima alleen maak me nog beetje druk over mijn hersteltijden. Mijn FB is overigens wel net iets lichter beetje tussen die van jou en 5*5 stronglifts in. Maar ben jij elke keer voor je gevoel genoeg herstelt om weer vol te gaan? Trainze vandaag trouwens!

Ja denk dat ik daar wat meer op moet letten om die compounds
wat minder vol te gaan pakken. Heb eigenlijk al jaren split gepakt en dan wil je toch elke keer vol gaan. Pak overigens
training 1
SQ 5*5
BP 5*5
Chin 3*5
push ups tot failure
Training 2
DL 5*5
BP 5*5
MP 5*5
Chin 3*5
Buik
Training 3
SQ 5*5
DL 5*5
MP 5*5
Chin 3*5
Buik
Heb voornamelijk een keer SQ laten vallen omdat mijn benen relatief gezien aardig wat herstel tijd nodig hebben verder MP en BP ook een keer. Blijft lastig want ik wil al snel te veel doen.
Zou die chins niet 3x5 doen maar
3x tot je niet meer kan. Dat is de enige oefening waar je wel mag failen
Die push ups bij training 1 begrijp ik niet helemaal? Wellicht BOR toevoegen daar en push ups weghalen?
Bij training 2 MP als laatste oef. uitvoeren en wellicht geen 5x5 maar 3x5 exclusief opwarming uiteraard dit kan je ook bij training 3 doen.
Training 3 ziet er prima uit imo. En LESS =MORE MORE = LESS
Pre workout zit erin wat een smerige bende is dat NO shotgun maar wel effectief volgens mij merkte vorige training voelbaar iets meer energie.
Nu naar de gym om te knallen ipod op en rossen maar.
Post straks de training vandaag goed nieuws te horen gekregen. Gaat lekker zon schijnt alles gaat perfect positive vibes
PUMPIN IRON........
Bedankt dat je mijn topic aan het volgen bent.
Fullbody is zwaar qua trainingen althans de trainingstijd per week is korter dan bijv. split maar de trainingen zelf zijn veel zwaarder dan split vanzelfsprekend. Ik zweet altijd tijdens een FB training.
Hersteltijden is ook iets waar ik mij zorgen over maak en met name de schouders. Wat een goede richtlijn met fullbody is dat als je assistance oefeningen wilt doen deze op een heel licht % van 1rm moet uitvoeren.
Op de compounds zelf nooit maar dan ook werkelijk NOOIT tot failure gaan dit is ook niet nodig om te groeien op 80/85% 1rm maak je trouwens de beste gains is laatste weer uit onderzoek gekomen wat op DBB is gepost.
Over welke spiergroep maak je je zorgen voor herstel? En doe je ook maar 1 spiergroep per oefening,wellicht kan je even je schema in kleine letters posten?
dat niet tot failure gaan, wat moet ik me daar bij voorstellen.
Blijf je dan 2 reps onder failure, of 4, of?