Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
Roeien 5 minuten
Gewicht 111,1 kg Mooi gewicht allemaal 1-en:D
Bf 14/15% gaat volgende week worden opgemeten

Ik warm op dezelfde manier als imp qua % 1rm
Training Week 2 training B

Regular deadlift
5x5x145 (= +5 kg t.o.v. week1)

Bench
5x5x100

Full Squat
3x5x105 (= +5 kg t.o.v. week 1)

Chin
1x11 1x9 1x7 + static holds 5 sec bij elke laatste reppie bovenin.

MP
3x6x55 (= +5kg t.o.v. week 1)

De chin, bench, squat en MP gingen gevoelsmatig perfect en redelijk makkelijk. Ik ben erg gretig en kan niet wachten om er volgende week weer 5 kg bij te gooien. De deadlift was vrij problematisch mijn straps zijn stuk en merkte bij de laatste 2sets toch wel grip problemen. Vanmiddag gelijk even een blokje magnesium kopen. Daarnaast vond ik de DL gewoon zwaar moest mijzelf gewoon door de 5 sets heen slepen. Overall tevreden heftige training shirtje weer redelijk doorweekt.
Chin ben ik progressie op aan het maken gaat steeds beter.

Netjes hoor dat je weer 5 kg heb verhoogt op je squat, dead en MP!!
Ga zo door man!

Goed bezig Sarge! Beestachtige training, zoals ik van je gewend ben;)

gaat lekker XL,tijdje niks meer gepost maar goed fysiek al op je foto's.

Vrijwel alles verhoogd! Ziet er goed uit!
Miss een ideetje, bestel 1.25 gewichten.. Dan verhoog je mer 2,5 Kilo per keer en kan je vrijwel zeker blijven verhogen! 5 is een redelijk grote stap, helemaal op de bench en de MP!

(www.helisports.nl) Kosten bij elkaar 3 euro ofzo!

sterke training :D

Waarom die static holds bij je chins?

Ijzersterke training weer sarge, vaak kunnen verhogen met 5 kg, goed bezig as allways!

Sterk weer éh?! :thumb:
We houden je in de gaten! ;)

Word eens tijd dat je meer dan je bw squat.:P

Mooie training XL, 5 sets op 145 op DL is niet slecht!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.573
Bedankt voor julle reacties beesten!

Vrijwel alles verhoogd! Ziet er goed uit!
Miss een ideetje, bestel 1.25 gewichten.. Dan verhoog je mer 2,5 Kilo per keer en kan je vrijwel zeker blijven verhogen! 5 is een redelijk grote stap, helemaal op de bench en de MP!(www.helisports.nl) Kosten bij elkaar 3 euro ofzo!
Thanks Spankie en dan moet ik ze in mijn sporttas meenemen naar mijn gym?:D Ik heb geen homegym heb een keer geroepen in een dolle bui dat ik er een zou kopen zonder er goed over na te denken wat dat allemaal betekent. Ze hebben 1,25 kg schijven. Vooralsnog gaat het perfect. Ik kan op alle oefeningen makkelijk gaan verhogen.

Waarom die static holds bij je chins?
Geen idee opdracht van de coach. Misschien dat ik daarmee sterker ga worden? Wellicht dat iemand anders hier iets zinnigs over kan zeggen.

Word eens tijd dat je meer dan je bw squat.:P
y0 Vladi, Welcome in dit log. Ja het is idd beschamend. Ik ben elke week 5 kg aan het verhogen. Dus hopelijk kom ik straks uit op 120/130 kg full squat 5x5 hh. Dat zou fanatastisch zijn. Doel is in ieder geval om gewoon voor november om op 140/150 kg 5hh full squats te zitten. Dan train ik precies 12 maanden en dat is toch wel een mooi resultaat denk ik persoonlijk.
Ik ben overgestapt van parallel naar full squatten dat is echt een wereld van verschil ben daardoor ook enorm terug gegaan in kg`s.

dat niet tot failure gaan, wat moet ik me daar bij voorstellen.Blijf je dan 2 reps onder failure, of 4, of?
80/85% van 1rm. Dus een volledige oefening van 5hh kunnen draaien zonder hulp. Welich 2/3 hh meer en er is hulp nodig -schatting?-.

Intressant dat static hold.
Tell me more??

Je gaat goed XL. :thumbs:

netjes de deadlift , de bench weer terug in gewicht zie ik - serieuze gewichten sgt

Hehe nu heeft de sarge door waarom ik een paar maanden geleden zei dat ik het meer impressive zou vinden moest hij 150kg fullsquatten ipv parallel :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven