AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
4x95 5x5x105 kg Squat? ????
Verderest vind ik je 4 warmingupset iets teveel, ik denk dat 3 echt voldoet. ;)

Zou tenminste of minder reps, of sets doen...of een combinatie. Het lijkt er nu op dat zijn warmup sets werksets/voorvermoei worden wat volgens mij niet de bedoeling is.

Laatst bewerkt:
Zou of minder reps, of sets doen.

Mee eens, alleen denk ik dat minder sets meer van belang is. Warming-up hoort niet bijna gelijk te staan aan je werkelijke workout sets. 4 warming ups in combie met 5 workout sets is toch echt killing! :eek:

Mee eens, alleen denk ik dat minder sets meer van belang is. Warming-up hoort niet bijna gelijk te staan aan je werkelijke workout sets. 4 warming ups in combie met 5 workout sets is toch echt killing! :eek:

Zijn werksets zijn nog op een relatief laag percentage, dus echt veel opwarmsets zal hij inderdaad niet nodig hebben. Mee eens. Mocht je dan persee kleine stapjes wil maken, wat soms lekker is bij gevoelsmatig zware gewichten, gewoon lekker laag in reps blijven. Soms moet je ook de ballen hebben er gewicht bij te knallen. Grotere stappen went snel. Zolang je maar niet overdrijft, wat ten koste kan gaan van je zowel je werksets als je gezondheid. Dan kun je beter op safe spelen. Blijft een kwestie van aanvoelen. Na het squatten ben je trouwens al behoorlijk opgewarmd voor deadlift waardoor je aanzienlijk minder opwarming nodig hebt dan voor de eerste oefening squats.

En nah, in dit subforum lijkt men alles killing te vinden. Wie dit zo killing vind moet zichzelf eens afvragen wat hij zelf nou eigenlijk in de gym uitspookt.

Damn wat een waste van tijd en energie zoveel warm-ups. Hooguit doe ik 1 setje met 60% van startgewicht van eerste set of zo, dat vind ik meer dan genoeg. Squaten en benchen met enkel de barbell voor 20 reps, daar geloof ik niet echt in... Even stretchen voor en na je training is dan veel beter.

Na het squatten ben je trouwens al behoorlijk opgewarmd voor deadlift waardoor je aanzienlijk minder opwarming nodig hebt dan voor de eerste oefening squats.

En nah, in dit subforum lijkt men alles killing te vinden. Wie dit zo killing vind moet zichzelf eens afvragen wat hij zelf nou eigenlijk in de gym uitspookt.

+++

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
Het voelt gewoon lekker zo`n warming up op die manier.
Maar zoals Trasher schrift moet ik gewoon minder HH gaan doen.
Wat Boto schrijft klopt NIET je moet juist nooit stretchen VOOR je training. Even met een stang van 20 kg die gewrichten warmdraaien is toch niks mis mee? Imp. weet veel van opwarmen ben ook benieuwd naar zijn mening.

Krijg je je supershake nog weg;)
Lekker he:D

khad niet verwacht dat je zoveel warm-up sets deed, nu wordt die training nog zwaarder :P maar ik sluit me erbij aan dat drie setjes voldoende is, met uitzondering van de squat...als ik na drie opwarm sets ga knallen (even in mijn perspectief plaatsen ;)) dan heb ik dagen last van m'n knieen. Dus zeker de gewrichten opwarmen!

en nu weer twee dagen wachten heh ouwe ;) je wordt er wel hongerig van denk ik heh steeds wachten op een training

Ik vind 4 warm ups zeker wel kunnen, maar de laatste moet nog maar over 1 rep gaan dicht bij het gewicht van de eerste werkset imo.

hoop dat deze deload voor je werkt mossel! wanneer ben je van plan er weer voor te gaan?

• #1.610
Krijg je je supershake nog weg;)
Lekker he:D
:kots::kots:Nog eentje gelukkig er zitten er al twee in. Straks als beloning naar de Mac dat kan toch gewoon de rest van de dag junken?
:mc:

en nu weer twee dagen wachten heh ouwe ;) je wordt er wel hongerig van denk ik heh steeds wachten op een training
Ik heb wel zin alleen het lichaam heeft die rust echt nodig. thanks sjaak!
De compounds hakken erin 3x in de week. No alcohol vroeg slapen en voor 23.00 uur nken.:D

Ik vind 4 warm ups zeker wel kunnen, maar de laatste moet nog maar over 1 rep gaan dicht bij het gewicht van de eerste werkset imo.
Dus 10/20 kg verwijderd van het hoofdgewicht minder HH. Zal het eens proberen. Thanks Dressed ! Ik post voortaan maar eens de warming up erbij.

Volgende week op alle oefeningen plus 5 kg.
Goed weekend beesten

Laatst bewerkt:
Damn ik ben jaloers op die benchpress.
Nette trainingen iig !!

• #1.613
Zijn werksets zijn nog op een relatief laag percentage, dus echt veel opwarmsets zal hij inderdaad niet nodig hebben. Mee eens. Mocht je dan persee kleine stapjes wil maken, wat soms lekker is bij gevoelsmatig zware gewichten, gewoon lekker laag in reps blijven. Soms moet je ook de ballen hebben er gewicht bij te knallen. Grotere stappen went snel. Zolang je maar niet overdrijft, wat ten koste kan gaan van je zowel je werksets als je gezondheid. Dan kun je beter op safe spelen. Blijft een kwestie van aanvoelen. Na het squatten ben je trouwens al behoorlijk opgewarmd voor deadlift waardoor je aanzienlijk minder opwarming nodig hebt dan voor de eerste oefening squats.En nah, in dit subforum lijkt men alles killing te vinden. Wie dit zo killing vind moet zichzelf eens afvragen wat hij zelf nou eigenlijk in de gym uitspookt.
Thanks Trasher gewoon laag in HH ga ik volgende keer doen.
LoL @ de laatste regel topper. This section is hardcore.
O nee toch niet:cool:

Wat Boto schrijft klopt NIET je moet juist nooit stretchen VOOR je training. Even met een stang van 20 kg die gewrichten warmdraaien is toch niks mis mee? Imp. weet veel van opwarmen ben ook benieuwd naar zijn mening.

oke man, is ook belangrijk dat je doet wat lekker voelt. Maar zat gisteravond laat mijn eitjes weg te eten en dacht zo zo. Pak zelf een keer stang en dan nog een keer 60%. Pak overigens wel het fietsje naar de sportschool.

Maar was gewoon ff benieuwd en denk ook dat het persoonlijk is voor iedereen. Goed weekend in ieder geval!

Ik ook. :) "Stretch" namelijk vaak genoeg de schouders voor en na schoudertraining, net als de hamstrings want daar krijg ik ook weleens krampen in.

Ik ook. :) "Stretch" namelijk vaak genoeg de schouders voor en na schoudertraining, net als de hamstrings want daar krijg ik ook weleens krampen in.

Statisch stretchen zorgt voor krachtverlies. Is uitgebreid terug te vinden in de literatuur.

Mooi is dat... Ik train namelijk in een gym waar ze tevens een kine hebben en zij hebben me ooit eens gezegd te stretchen (met zo'n stok enzo) voor de schouders. Gelukkig nog steeds een 60kg MP dan als het zorgt voor krachtverlies. :D

Mooi is dat... Ik train namelijk in een gym waar ze tevens een kine hebben en zij hebben me ooit eens gezegd te stretchen (met zo'n stok enzo) voor de schouders. Gelukkig nog steeds een 60kg MP dan als het zorgt voor krachtverlies. :D

Volgens mij gaat het vooral op voor de training, en dan ook vooral statisch stretchen.
Dislocations (dat met die stok) zijn dynamische stretch oefeningen, maar ik zou ze toch zo veel mogelijk proberen te mijden op schouderdagen.

• #1.619
sbozuwa beginnerb en Boto,

Heb ook iets gelezend over dat stretchen idd VOOR de training niet goed is.
Maar niet uit betrouwbare bron is iedereen het hierover eens?
Strech de laatste tijd sowieso nooit meer. Te moe na de training:D
Thanks voor je reactie imp.

Jullie ook allemaal een goed weekend toegewenst.

ik lees net over je junk maaltijd....gekkenhuis met z'n twee BigMac Menu's haha.
Groot gelijk ouwe! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven