MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks EricR en anderen.

Mossad is beginner en geen voldoende kennis om binnen 2 jaar 115 kg ripped te bereiken. Daarom besloten om andere hulptroepen in te schakelen puzzeltje;

L. + b.jpg +m.jpg

Komt goed dus!

Liona Bergmann

We have a winner i gues?

Ik vind dit wel grappig eigenlijk. Altijd verklaar je iedereen voor gek en sla je bijna je eigen borstkas in omdat je zo goed bezig bent. Maar zie nu wat er van komt. Beter luister je een beetje naar andere mensen op het forum want je snapt er geen **** van en maakt de ene beginnersfout na de andere.

Niet mogelijk om samen met je coach een andere richting op te gaan dan?

Thanks EricR en anderen.

Mossad is beginner en geen voldoende kennis om binnen 2 jaar 115 kg ripped te bereiken. Daarom besloten om andere hulptroepen in te schakelen puzzeltje;

L. + b.jpg +m.jpg

Komt goed dus!

Allemaal leuk en aardig, maar ik zou zeggen ga zelf beter nadenken over de sport en je schema's dan deze zomaar aan te nemen.

Begin anders eens met een rippetoe of bill star.

personal coaches zijn zwaar overrated.

Dit keer ben ik het toch met chick eens..

Begin gewoon eens met bill starr.. En probeer dat eens 10 weken lang.. even helemaal terug back to basic..

Maar goed.. dat is jouw beslissing..

Ik zou zeggen.. leef er ff een weekje lekker op los.. neem de tijd om na te denken wat je wil..

Hoezo.. Dat doe ik ook..

Werkt prima.. alleen moet ik nog even leren om op tijd te deloaden!:D

Maarja, ik speel wel met intensiteit..

Hoe je er ook tegenaan kijkt, vroeg of laat zal je de prijs betalen voor 3 x schouders en borst op een week. Zeker is zeker! Of je moet al bezig zijn met maximum 2 setjes per training.

Spijtig van je blessure bro, waarom stop je met de samenwerking met je coach terwijl je zegt dat het niet zijn fout is? Snap ik niet goed.

Ik ben benieuwd wat coach Ibo als uitleg gaat geven voor het falen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven