Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik dacht dat je strict moest eten in de week :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Meer heb je niet te zeggen? Dan wens ik je veel succes met overtrainen!

Thanks Tjokkie. Moet onze tjokkie van DBB gelijk geven mosterd na de maaltijd.

Tien weken een progressief trainingsschema zonder deload tussendoor? Hoe snel wil je tegen een plateau oplopen dan? Of ga je toch maar deloaden als over 6 weken de progressie opeens stokt?

En als je schouder naar de t*ring is na 3 weken met 3x in de week 5sets banken per training?:D

Met deze gewichten (en meer!) moet hij 3xpw gaan knallen voor 10 weken? Inzet is rond 80% van zn max, klopt dat? Blijft het volume gelijk op 5x5 straight sets??Ik denk dat je jezelf hier gruwelijk overschat bro, of bedoel je verhogen met 1kg? En dan kap je ook nog met je kuur.

+1 Schouder naar de t*ring. Naar fysio geweest blijkt allemaal gelukkig wel mee te vallen zit in de aanhechting. 3 weken iets minder zwaar trainen op schouders en borst is het gevolg. Dat k*t K-boksen heeft mijn schouders ook verrot gemaakt ze zijn wel erg goed ontwikkeld alleen zijn zoveel gebruikt.......Fysio begrijpt niks van het schema; 3x per week zwaar banken 5 sets per training. Dan blijft er constante spanning op de aanhechting raad hij niemand aan. Meeste mensen zullen op de lange duur last krijgen. Ik nog eerder omdat mijn schouders al veel km op de teller hebben staan.

Dressed je hoeft je hart niet meer vast te houden je voorspelling is uit gekomen.

Mossad is in BERAAD.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Dan zou ik maandag en vrijdag banken en woensdag MP doen, je schouders lopen zowiezo al voor, en eventueel pak je een maandag/vrijdag nog een side raise mee..

Zo gaat het bij SL 5*5 ook..

Als je Bijvoorbeeld Ma bankt doe je Di MP en Vrij weer banken, ik merk wel dat je niet die woensdag zwaar moet gaan.. met borst, anders gaat da opbreken de vrijdag..

• #1.664
Mossad gaat misschien nieuwe koers maken

kompas.jpg

Je schouders laten rusten en wachten tot alles weer in orde is, ik wens je veel beterschap!

Jammer, fixe tegenvaller uiteraard. Rusten is alles wat je kunt denk ik... of in ieder geval minder zwaar trainen.

Tja, je was gewaarschuwd. Per week 3xBP zwaar en 3xMP zwaar. :rolleyes:

• #1.668
Yep als je gelijk hebt heb je gelijk.

Lol gelukkig wist je van te voren dat dit ging gebeuren.

3xpw Bp en 3xpw mp kan makkelijk.

Maar doe dan 2 werksets of zo en laat het daarbij.

• #1.671
oogkleppen.jpg

schouder naar de klote? :s ****ed up kerel :sad:

beter in de toekomst meer naar de raad van meerderen luisteren dan van 1 persoon denk ik, maar nu eerst die schouder volledig laten recupereren

Vind het wel rot voor je mossel! Laat ons weten wat je verder gaat doen! Ik heb volgende week ook lekker een week rust.. want mn knietjes begin ik te voelen, en daarbij ook last van mijn borst.. nog 2 of 3 trainingen en dan finito!! Nieuw schema ook, net als jij misschien.. iets hoger in reps.. (10,10,8,8) ofzo..

Dan zou ik maandag en vrijdag banken en woensdag MP doen, je schouders lopen zowiezo al voor, en eventueel pak je een maandag/vrijdag nog een side raise mee..

Zo gaat het bij SL 5*5 ook..

Als je Bijvoorbeeld Ma bankt doe je Di MP en Vrij weer banken, ik merk wel dat je niet die woensdag zwaar moet gaan.. met borst, anders gaat da opbreken de vrijdag..

Spank jongen, er klopt geen kachelhout van je verhaal (lees; verhalen).

Beterschap Xtra, schouders zijn bitches.

Hoe verzin je het ook om 3x per week zwaar te benchen plus te pressen..

Is dat serieus op advies van je trainer?? De deur uut met die gast!

Hoe verzin je het ook om 3x per week zwaar te benchen plus te pressen..

Is dat serieus op advies van je trainer?? De deur uut met die gast!

Als dat zo is moet je weer je topictitel aanpassen.

-K*t voor je mossad! Succes met je schouders

succes met herstellen kerel! schouder blessures zijn link (en zwaar k*t)

hoop dat je snel, maar vooral volledig hersteld

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven