The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Mooie posten allemaal beesten thanks!
Advies was om goed zwaar te gaan en elke week zwaarder.
Elke training;
5x5x5 deadliften
5x5x5 Bench
5x5x5 squatten
3 sets chins
5x5x5 MP
Trok het al vanaf het begin moeilijk om die volumes te draaien op 85%1rm.
Zoveel sets exclusief opwarmen en alles maximaal is denk ik niet voor het menselijk lichaam gemaakt. Jammer dat ik er op deze manier moest achter komen. Nieuwe plannen nieuwe route. Wat imp schrijft spelen met volumes en intensiteit was beter geweest. Maar goed achteraf kijk je een koe in zijn reet. Anyway niet de fout van de coach ik neem de schuld volledig op mij. Even een nieuwe route uitstippelen. Doel blijft hetzelfde voor 31-12-2010 115kg ripped op 6/8 % Bf. Aangepast plan volgt.
Advies was om goed zwaar te gaan en elke week zwaarder.
Elke training;
5x5x5 deadliften
5x5x5 Bench
5x5x5 squatten
3 sets chins
5x5x5 MP
Trok het al vanaf het begin moeilijk om die volumes te draaien op 85%1rm.
Zoveel sets exclusief opwarmen en alles maximaal is denk ik niet voor het menselijk lichaam gemaakt. Jammer dat ik er op deze manier moest achter komen. Nieuwe plannen nieuwe route. Wat imp schrijft spelen met volumes en intensiteit was beter geweest. Maar goed achteraf kijk je een koe in zijn reet. Anyway niet de fout van de coach ik neem de schuld volledig op mij. Even een nieuwe route uitstippelen. Doel blijft hetzelfde voor 31-12-2010 115kg ripped op 6/8 % Bf. Aangepast plan volgt.

Maar dat schema heb je toen nog aangepast en erna weer met een ander zeer zwaar begonnen als ik mij niet vergis... Jammer maar je leert uit je fouten en gelukkig is het nog niet erg.