AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Mooie posten allemaal beesten thanks!

Advies was om goed zwaar te gaan en elke week zwaarder.

Elke training;
5x5x5 deadliften
5x5x5 Bench
5x5x5 squatten
3 sets chins
5x5x5 MP

Trok het al vanaf het begin moeilijk om die volumes te draaien op 85%1rm.
Zoveel sets exclusief opwarmen en alles maximaal is denk ik niet voor het menselijk lichaam gemaakt. Jammer dat ik er op deze manier moest achter komen. Nieuwe plannen nieuwe route. Wat imp schrijft spelen met volumes en intensiteit was beter geweest. Maar goed achteraf kijk je een koe in zijn reet. Anyway niet de fout van de coach ik neem de schuld volledig op mij. Even een nieuwe route uitstippelen. Doel blijft hetzelfde voor 31-12-2010 115kg ripped op 6/8 % Bf. Aangepast plan volgt.

ik zeg beterschap pik :)

Recuperatie training en je bent over een tijdje weer de oude. Leer ervan en blijf de signalen herkennen van het overcompenseren van je lichaam.

Beterschap en succes.

• #1.684
Samenwerking met de coach stopt. Ligt niet aan de coach! Denk dat het beter is voor mij om voorlopig even een andere koers te gaan varen.

Ik geef je schouders max. 3-4 weken tot overtraining.

Jammer, ik zat er 3 weken naast. :( Maar dat schema heb je toen nog aangepast en erna weer met een ander zeer zwaar begonnen als ik mij niet vergis... Jammer maar je leert uit je fouten en gelukkig is het nog niet erg.

Veel beterschap sgt. ;)

Ik zal even hard zijn en zeggen dat de coach er wel wat mee te maken heeft natuurlijk, als hij jou op een programma zet van 3 x zwaar benchen en shoulder pressen dan is dat waanzin en eigenlijk iets dat zelfs een beginneling niet zou voorstellen. Punt!

Ik zal even hard zijn en zeggen dat de coach er wel wat mee te maken heeft natuurlijk, als hij jou op een programma zet van 3 x zwaar benchen en shoulder pressen dan is dat waanzin en eigenlijk iets dat zelfs een beginneling niet zou voorstellen. Punt!

+1

Ben benieuwd naar de reactie van de 'coach'. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Goed dat je je schema overdenkt, zonde dat een blessure de aanleiding daarvoor moet zijn.

• #1.690
Thanks EricR en anderen.

Mossad is beginner en geen voldoende kennis om binnen 2 jaar 115 kg ripped te bereiken. Daarom besloten om andere hulptroepen in te schakelen puzzeltje;

L. + +

Komt goed dus!

b.jpg

m.jpg

L mountain man?

• #1.693
puzzel = een puzzel
Karma voor degene die hem oplost.:D

elke berg is te hoog en een ecto fysiek is meer binnen bereik?

I am speachless...
Of toch niet..?
Welnee! :D

Onze mossel vliegt er weer eens even in lees ik...
Elke keer weer die enorme overtuiging van je beslissing op het moment...
Es ist ünglaublich mein freund. ;)
Heb je er wel over gesproken met je coach?
Hebben jullie samen gekeken wat er moet veranderen aan je training om verdere problemen te voorkomen, of heeft Ibo nu zomaar ineens afgedaan..?
Dat snap ik dus niet...
Er zijn zat mensen die je hun mening hebben gegeven/opgedrongen :D waar je niet naar wilde luisteren tot Ibo in je leven kwam, en nu dit...

• #1.696
Ik weet het beest waaronder jij:D.
Achteraf stom van mij gelukkig is het maar een lichte schoudersblessure en een goede waarschuwing. Anyway niet de fout van Ibo kan hij niks aan doen hij is een goede coach laat dat duidelijk zijn.

Ik wil trouwens wel even misbruik van het log maken door mijn meing te geven over de coach zijn opvattingen.

Ik denk dat ik ook niet zou herstellen van een dergelijk zwaar trainings regime.
Maar dat wil niet zeggen dat er geen mensen zijn die dat wel kunnen.
Er is al iets gezegd over de intensiteit e.d. en daar zit 'm de kneep natuurlijk in het geval van Xtra.
Je had iets rustiger moeten opbouwen waarschijnlijk...
Een jonge vent kan misschien best een dergelijk schema aan.
Of iemand de een beetje heavy fuel in z'n systeem heeft rondpompen misschien...

Tijd voor wat nieuws! :thumb:
Weer... :rolleyes:

Succes Xtra! :cool:

De mens maakt nou eenmaal fouten soms moet het even goed fout gaan om een stap verder in je bodybuild leven te komen. Rust maar even uit en kom harder terug dan ooit ;)

3 x zwaar benchen en shoulder pressen op een week is teveel voor iedereen.

• #1.700
3 x zwaar benchen en shoulder pressen op een week is teveel voor iedereen.

Uhmm dat dacht ik al toen ik het aan het doen was eerlijk gezegd.
Zwaar deze oefeningen pakken training na training gaat je opbreken inderdaad. Dat is ook de les die ik uit fullbody/compounds schema heb getrokken.

Zoals jij, imp en nog een aantal anderen zeiden spelen met %1rm intensiteit en volume. Is het wel vol te houden en kan het prima.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven