XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Allemaal leuk en aardig, maar ik zou zeggen ga zelf beter nadenken over de sport en je schema's dan deze zomaar aan te nemen.

Begin anders eens met een rippetoe of bill star.

ja ok, maar begin dan niet weer op je max mossel ! Bovenstaande schema's zijn er op gemaakt om geleidelijk je max te verleggen en niet gelijk de eerste of tweede week al.

Haha, whatever.
Mijn huisgenoot geeft les aan fitnessinstructeurs. Dat is best een lachertje:roflol:
Tsja, die C.I.O.S. jongens bijvoorbeeld, denken toch wel wat anders over gewichttraining dan wat "wij" meestal doen...
Er is over het algemeen vrij weinig kennis van zaken in de sportscholen (waar ik al ben geweest)
Behalve in de echte "hardcore" schooltjes die steeds schaarser worden volgens mij.

Maar dit zegt volgens mij niets over Ibo!
Die weet echt wel waar hij mee bezig is volgens mij...
Ik denk dat "Der Mossel" gewoon even had moeten aangeven wat er niet lekker ging, en aan de hand daarvan de trainingen aanpassen in samenspraak met Ibo.

Ibo b. waar blijft je reactie op bovenstaande.

Good for him zou ik zeggen, deel je kennis maar met ons, verrijk ons met je wijsheid.
Effe ontopic. Ik respecteer de keuze van XT en wens hem veel succes in het verwezenlijken van zijn doelen.
Hij is bij Liona Bergman in goede handen.
En jongens er is hier geen sprake van falen or whatever.
Als je ergens mee bezig bent, moet het ook jouw ding worden, je moet je er lekker bij voelen. En als dat er niet is, wie je coach / begeleider dan ook mag zijn, moet je het simpelweg niet doen. Maar dan moet je iets wel eerst hebben uitgeprobeerd en dat heb je ook gedaan!
Ik zal je logje nauwlettend volgen, je bent een sympathieke gozer XT en ik verwacht jouw ugly ass wel binnen 2 jaar op het podium oke.
Enne je bent me nog wel een bigmac menu schuldig.

Net of je nu zo n mega blessure hebt btw? Iedereen heeft wel eens pijntjes. Geef het een dag of 4 en je bent er waarschijnlijk vanaf.

Daarbij, ben je zeker te hard van stapel gelopen. Dit schema kan best, maar ik vroeg je ook al samen met andere zet je niet meteen te veel in?

Dat heb je waarschijnlijk wel gedaan, je kunt niet 6 weken non stop 100% knallen, dat is zelf destruction.

Hoe staat het met de AAS? Nakuur al begonnen of al geëindigd?

Tsja, die C.I.O.S. jongens bijvoorbeeld, denken toch wel wat anders over gewichttraining dan wat "wij" meestal doen...
Er is over het algemeen vrij weinig kennis van zaken in de sportscholen (waar ik al ben geweest)
Behalve in de echte "hardcore" schooltjes die steeds schaarser worden volgens mij.
Ik heb neit zo veel ervaring, maar dat is inderdaad ook mijn eerste indruk. Maar moet zeggen dat er bij ons wel een paar gozers rondlopen die verstand van zaken hebben

Maar dit zegt volgens mij niets over Ibo!
Die weet echt wel waar hij mee bezig is volgens mij...
Ik denk dat "Der Mossel" gewoon even had moeten aangeven wat er niet lekker ging, en aan de hand daarvan de trainingen aanpassen in samenspraak met Ibo.

Wat ik sowieso niet begrijp is:
Traint Ibo D. wel waar mossad traint? Want anders kan er toch nooit goed advies worden gegeven, of wel?

Niet akkoord wat Hum zegt, als Ibo als coach ziet dat de Sarge met zo'n programma bezig is dan moet hij daar een opmerking over maken natuurlijk, waarvoor heb je anders een coach nodig? Voor de shakes te maken?
Trouwens de Sarge is met dat programma begonnen van zodra hij Ibo als coach had, kan uiteraard geen toeval zijn! Ik beweer absoluut niet dat Ibo niet goed is als coach, maar dit had hij toch moeten weten!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.727
Come on beesten respect to the coach.
Dus dont blaim him SHOOT AT ME:D

spijtig van je blessure man, hoop dat het snel goed komt. maar dit was onvermijdelijk gezien het gehanteerde schema en gebrek aan kennis om een dergelijke routine goed toe te passen. een 'mooi' leermomentje zullen we maar zeggen ;)

maar waarom weer je heil in een coach zoeken (niets ten nadele van coaches), maar is het niet leuker/leerzamer om zelf wat kennis op te doen ??? je hebt genoeg tijd om hier uitgebreid te loggen dus een goed boek lezen lijkt me dan ook mogelijk?

goodluck!

Even een rechtstreekse vraag aan Ibo, zonder met de vinger te willen wijzen en in alle vriendelijkheid, wist jij niet dat 3 x pressen voor zowel borst als schouders uiteindelijk leid tot blessure?

Even een rechtstreekse vraag aan Ibo, zonder met de vinger te willen wijzen en in alle vriendelijkheid, wist jij niet dat 3 x pressen voor zowel borst als schouders uiteindelijk leid tot blessure?

Als jij komt met wetenschappelijk bewijs dat dat voor blessures zorgt.

Je kunt makkelijk 3x pw bp en mp doen. Maar niet 5x5, dat ben ik met je eens.
Spelen met intensiteit/volume. Bouw het op. Gebruik HST. ideaal.

Ik denk dat de relatie tussen een coach en de atleet eerst moet groeien voor de coach goed kan aanvoelen hoe de atleet reageert op een bepaaldetraining.
In het begin is het een kwestie van aftasten en leren van elkaar.
In het begin moet de atleet zo veel mogelijk zeggen tegen de coach, zeker over de reacties van zijn lichaam op de trainingen.
Ik weet ook niet hoe dat tussen Ibo en Xtra ging, maar dat is mijn mening.
Er zijn mensen die gewoon niet in staat zijn echt intensief te trainen, die atijd een hoop reserve houden als ze in de training al opgeven.
Anderen geven zich helemaal, en gaan tot het uiterste in de trainingen.
Ik denk dat Xtra het laatste type is, en dat is lovenswaardig, maar dan gaat zo'n full body schema met zware compounds er wel inhakken natuurlijk...
Ik kan zelf ook zo ver gaan tijdens een full body schema met zware compounds dat ik 5 dagen nodig heb om te herstellen... (zie mijn log.... :o )
Het schema dat Xtra volgde, de laatste weken, kan best geschikt zijn voor mensen die altijd een reserve houden, en kan zelfs wel het meest geschikt zijn voor dergelijke mensen.

DB bedoeld ook dat 3xpw 5*5 MP en 5*5 BP overkill is.
Wat jij zegt spelen met intensiteit en geen 5*5 moet zeker lukken, HST is daar een mooi voorbeeld van, dat volg jij als ik mij niet vergis?

Ja je kan dat doen als je maar een set of 2 doet per keer en telkens in een verschillende rep range, anders is het waanzin.
Ik hoef geen wetenschappelijk bewijs te lezen om te weten dat zo trainen leid tot overbelastingsblessures, ik heb er (helaas) vroeger genoeg mee te maken gehad.

heb ik gedaan idd. geen enkel probleem.
Voila ;)
3*pw 5*5BP en 5*5MP dat zijn per training 10 sets en 50herhalingen die de voorste schouderkoppen belasten, dus 30sets en 150herhalingen per week, kan niet anders dan slecht aflopen IMO.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.736
Momenteel bekijken: 17 (13 leden en 4 gasten) gebruikers dit onderwerp The Xtralarge*, beginnerbb, Dressed Black+, FrankyB, g3rr3+, Hummer+, Ibo D.+, Luc M, mc. chick, rusher, seagal+, Timmeeh, vrounieluutje

What the ****????

Laat ik mijzelf ook kwetsbaar opstellen, misschien ben ik ook wel iets te hard van stapel gelopen om gelijk met XT een full body schema te gaan doen.
Het is intensief trainen, heb het zelf ook lange tijd gedaan, maar zolang je je voeding optimaal hierop afstemd en je rust goed benut is het te doen.
Maargoed jullie bedoelingen zijn ook goed, maar net als jullie zal ik zijn logje lekker via de zijlijn blijven volgen.
Nogmaals veel succes buddy!!

Still famous bro ;)

Zo'n schema hoeft helemaal geen problemen te geven, zolang je het maar goed indeelt. Ik zou bv. voor zoiets gaan: Maandag-zwaar/Woensdag-Medium/Vrijdag-licht.

Momenteel bekijken: 17 (13 leden en 4 gasten) gebruikers dit onderwerp The Xtralarge*, beginnerbb, Dressed Black+, FrankyB, g3rr3+, Hummer+, Ibo D.+, Luc M, mc. chick, rusher, seagal+, Timmeeh, vrounieluutje

What the ****????

Ja buddy je staat nu in de spotlights;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven