- Waardering
- 1.500
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfs dan zijn 30 sets die de voorste schouderkoppen belasten teveel IMO.Zo'n schema hoeft helemaal geen problemen te geven, zolang je het maar goed indeelt. Ik zou bv. voor zoiets gaan: Maandag-zwaar/Woensdag-Medium/Vrijdag-licht.
Momenteel bekijken: 17 (13 leden en 4 gasten) gebruikers dit onderwerp The Xtralarge*, beginnerbb, Dressed Black+, FrankyB, g3rr3+, Hummer+, Ibo D.+, Luc M, mc. chick, rusher, seagal+, Timmeeh, vrounieluutje
What the ****?
Zo'n schema hoeft helemaal geen problemen te geven, zolang je het maar goed indeelt. Ik zou bv. voor zoiets gaan: Maandag-zwaar/Woensdag-Medium/Vrijdag-licht.
starting strength 2nd edition - mark rippetoe & lon kilgore
the strongest shall survive - bill starr
practical programming for strenght training - mark rippetoe & lon kilgore
alle drie aanraders!

Thanks bro. Ik ga ze nu gelijk bestellen via het internet. Het zijn neem ik aan bewezen en gerespecteerde schrijvers want ik ben die namen regelmatig tegengekomen?![]()

Maar je leest hier over hoe je hard kan gaan en heel veel adviezen die je hier krijgt neem je aan, maar ik denk persoonlijk dat jouw lichaam dat gewoon nog niet aan kan. Je traint nog niet erg lang, je gaat ineens kuren en je log ging ineens als een kogel.
), maar waarschijnlijk te hard voor je lichaam.x2Edit; wie is Sisevano en waarom is hij zo bekend op DBB?

Thanks bro. Ik ga ze nu gelijk bestellen via het internet. Het zijn neem ik aan bewezen en gerespecteerde schrijvers want ik ben die namen regelmatig tegengekomen?![]()
Zo'n schema hoeft helemaal geen problemen te geven, zolang je het maar goed indeelt. Ik zou bv. voor zoiets gaan: Maandag-zwaar/Woensdag-Medium/Vrijdag-licht.