AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Full body is voor echte mannen! :D

Sorry Sargent Xtra Mossel... ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.745
Thanks Ibo je bent een topper man!
Dressed is van mening dat als je 3x per week ZWAAR traint seagal. Dat heeft hij ook constant geschreven in zijn voorgaande posts. Thanks voor al jullie reacties. Het idee van Itallion speelde ik ook al langer mee. Bijvoorbeeld maandag; zwaar woensdag licht vrijdag zwaar. Ik ben het met dressed eens om voluit te gaan 3x per week op dit schema is in ieder geval voor mijn lichaam overkill. Wellicht dat andere trainees dit wel vol kunnen houden. Denk het eerlijk gezegd niet want mijn voeding,rust alles was perfect geregeld.

@ rusher welk boek doel jij op?

ga je nu ook weer verder met je kuur?

Kijk, opzich kun je natuurlijk best 3x pw pressen, borst + schouders maar de vraag die bij mij echt opkomt is...

Wat draagt deze enorme hoeveelheid aan presses mee aan je doelstelling om op het podium te komen? Zit er een visie achter?

• #1.753
starting strength 2nd edition - mark rippetoe & lon kilgore
the strongest shall survive - bill starr
practical programming for strenght training - mark rippetoe & lon kilgore
alle drie aanraders!

Thanks bro. Ik ga ze nu gelijk bestellen via het internet. Het zijn neem ik aan bewezen en gerespecteerde schrijvers want ik ben die namen regelmatig tegengekomen?:popcorn:

Toch jammer Moss dat het niet gaat zoals je wilt. Maar ik denk zelf toch een beetje dat het ermee te maken heeft dat je gewoon teveel in te korte tijd wilde. Ik snap heel erg goed dat je hard wilt gaan omdat je gewoon een grote kerel bent! Je hebt de bouw, de wil en de discipline, maar, en wat ik nu ga zeggen is echt echt echt níet lullig bedoeld! Echt niet hoor moss ;) Maar je leest hier over hoe je hard kan gaan en heel veel adviezen die je hier krijgt neem je aan, maar ik denk persoonlijk dat jouw lichaam dat gewoon nog niet aan kan. Je traint nog niet erg lang, je gaat ineens kuren en je log ging ineens als een kogel.
Daarmee bedoel ik dat je in je log zo ontzettend hard ging ineens, bijna te hard om te geloven (je lult heus niet hoor, er is maar 1 Sisevano :D), maar waarschijnlijk te hard voor je lichaam.

Je kan heus luisteren naar anderen, maar luister eerst eens naar jezelf. Laat je niet beinvloeden door anderen, maar kijk eens wat jij als doel wil stellen en maak gewoon even wat kleinere doelen die makkelijk te halen zijn.

We weten allemaal dat je het kan, dat je het wil en dat je er zal komen. Maar je merkt nu zelf dat het op deze manier heel wat lastiger en moeilijker gaat worden!
Succes met je beslissing en wel blijven loggen, want hoe je het ook wendt of keert, bij dit log moet je gewoon popcorn en een Xtralarge Coca Cola hebben!!

• #1.756
Thanks Boris mooie post. Raakt de kern precies!
Karma on the way beest.......
:popcorn::popcorn::popcorn: +:pepsi::pepsi::pepsi: = log mossad net een b-keuze komedie film.

Edit; wie is Sisevano en waarom is hij zo bekend op DBB?

Laatst bewerkt:
Sisevano is fuuucking breed..

Thanks bro. Ik ga ze nu gelijk bestellen via het internet. Het zijn neem ik aan bewezen en gerespecteerde schrijvers want ik ben die namen regelmatig tegengekomen?:popcorn:

Jup erg goede boeken van gerespecteerde schrijvers. Je kunt er btw ook veel info over vinden op het internet wellicht is het kopen niet helemaal nodig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven