AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks Boris mooie post. Raakt de kern precies!
Karma on the way beest.......
:popcorn::popcorn::popcorn: +:pepsi::pepsi::pepsi: = log mossad net een b-keuze komedie film.

Edit; wie is Sisevano en waarom is hij zo bekend op DBB?

Graag gedaan jongen. Je bent dedicated en je gaat het echt wel goed doen hoor! Je moet alleen even je eigen weg vinden.
Ik ben zelf begonnen met een splitje die heel slecht in elkaar gedraaid was door een instructeurtje, toen eens een FB gedaan, weer 2 andere methodes, maar hoopte snel resultaat te zien omdat iedereen 'zijn' schema goed vond.
Toen leerde ik dus dat het echt persoonlijk is wat jou ligt qua trainingen. Ik weet zelf dat ik het beste ga en mezelf het beste voel bij een split.

Je moet er gaande weg achterkomen wat jou ligt en dan gaat alles echt goedkomen!!
Go for it girl! ;)

20iu HGH ED
2500mg Test EW
1500mg Sust EW
1gr Tren EW

en dan ben ik er denk ik nog heel wat vergeten!

Benchte 160kg en liet hem 4cm zakken en met hulp weer omhoog. Trots dat z'n maten waren! (zie zijn hyves)
Aardige gozer, maar hij jokte er graag 40% gewicht bij.

Sisevano was een roidjunkie die loog over zen stats ( kracht en lichaam ) en was eigenlijk zwak voor chemische fabriek te zijn. :)

Hij loog over zijn krachtstats waarom niet over zijn roids gebruik. Die jongen had nog nooit zoveel aandacht dan toen die zei dat ie iedere week 2,5 gram test zette.

:roflol: Ik weet nog ongeveer wat zijn stats volgens hem waren, 305 deadlift, 280 squat en 205 bench. Goed voor bijna 800 totaal.

Klinkt een beetje als een loser...
Misschien een aardige loser, maar toch...
Als je hier gaat zitten liegen over je stats ben je wel een beetje kansloos bezig éh..? :rolleyes:

Hij haalt dat in geen 100 jaar, niet met alle roids die ie kan krijgen/verkopen, wat eigenlijk best zielig is haha

Klopt! Dat was Sis dus :D

Xtralarge is een zeer gemotiveerde beginnende sporter die de fout maakt die bijna elke beginner maakt. Te gretig, te snel, te hard op zoek zijn naar de ideale manier van trainen. Binnen korte tijd wisselen van schema's, repranges, en zelfs trainers.
Klassieke fout die ik keer op keer tegen kom. Constant naar anderen kijken; wat doet die, wat doet hij, hoe traint hij, wat moet ik verbeteren, ik groei niet hard genoeg ik moet dit of dat veranderen. En dat is ook logisch, want je moet het leren.
En gaandeweg leer je dat de ideale manier van trainen niet bestaat.
En dat je geduld moet hebben. Het is onmogelijk binnen korte tijd te bepalen wat voor jou wel of niet werkt. En ook blessures horen bij het leerproces. Je moet een paar blessures krijgen voordat je er over kunt meepraten. Ik hoop dat dit slechts "een vals alarm" is en dat Xtralarge zich nog niet bij de echte club van blessure-gangers kan voegen, maar ongetwijfeld komt die dag een keer. En ook daar leer je van.
Anyway; ik wens je veel succes bro, en ik heb 1 advies; kies een weg en blijf deze weg gedurende een periode standvastig volgen.

Tja

Achteraf is het makkelijk te beredeneren of dit schema goed of niet goed was, imo kan het wel alleen met een andere indeling. gewoon verder gaan , blessure laten herstellen , goed naar je lichaam luisteren . Back too basic brother:rolleyes:

Achteraf is het makkelijk te beredeneren of dit schema goed of niet goed was, imo kan het wel alleen met een andere indeling. gewoon verder gaan , blessure laten herstellen , goed naar je lichaam luisteren . Back too basic brother:rolleyes:

Een andere indeling maakt het een ander schema vageman.

Verder is alles ongeveer gezegd. Blijft een interessant logje.

@Mos, zijn je achterkant schouders nog voldoende in balans met de voorkant?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.774
Thanks voor de toelichting " heren " . Dan we weten we ook weer wie hij was. 2500T+1500 S per week t*ring dan knapt je reet uit elkaar. What the ****.:D. En is hij nog steeds online? Wel een top status :D

@Loo AMEN Zeer mooie tekst broeder thanks!
Ik ga mijn uiterste best om 1 pad te bewandelen voorlopig dat is inderdaad het beste.

@Suriman ja ff aanpassen en weer doorgaan
@ Trasher thanks beest. Hoezo geen idee moet ik de achterkant schouders trainen?

Laatst bewerkt:
Snap je nu ook beter waarom we je commentaar niet serieus konden nemen in de plsectie?

Sisevano is toch die man met zijn buitenlandse griet met die grote borsten. Neen ik vind het wel een aardige kerel hoor, maar 4 gram test per week is echt wel teveel van het goede. Waar is ie gebleven eigenlijk?

er wordt aardig wat gepost hier Xtra, t*ring man :P

ga lekker zoeken naar wat je precies wilt en ik ben het wel eens met Animallegs, je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt qua schema.
Succes man, je wordt in de gaten gehouden :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.778
Blijft een interessant logje.
@Mos, zijn je achterkant schouders nog voldoende in balans met de voorkant?

Geen idee wat denk jij?

voorkant.jpg

achterkant.jpg

Gedeeltelijk geschoond, dit log gaat niet over Sisevano.

negermind

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven