MuscleMeat

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je bent natuurlijk in zijn geheel vrij lang, maar op de een of andere manier lijken je armen bijna gefotosoept op die rugfoto, zo groot. Denk ze maar eens weg en er dan weer bij, dan had ik ze niet zo groot voorgesteld. Dat doet je rug, die overigens best ontwikkeld is, wat kleiner lijken uitvallen.

Só, ik kijk ff 24 uur niet in dit log en kan gelijk 6-7 pagina's doorspitten.
Heb het allemaal gelezen dus ben weer op de hoogte.

Wat is de bedoeling nu XL? Nieuwe coach dus, en dan? Nieuw trainschema, of dit wat aanpassen en weer gaan?

Je bent natuurlijk in zijn geheel vrij lang, maar op de een of andere manier lijken je armen bijna gefotosoept op die rugfoto, zo groot. Denk ze maar eens weg en er dan weer bij, dan had ik ze niet zo groot voorgesteld. Dat doet je rug, die overigens best ontwikkeld is, wat kleiner lijken uitvallen.

:roflol: nu je het zegt, je hebt idd wel lange/grote armen Xtra :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.784
Vind mijn rug best ok voor een beginnende trainee. Heeft denk ik ook met vorige sport te maken. Ff koud laten nemen net.

@ Koekie. A.s. dinsdag kom ik met het aangepaste plan. Deze week even rustig benen/rug trainen.

rug 5 maanden.jpg

:roflol: nu je het zegt, je hebt idd wel lange/grote armen Xtra :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monsterlange ape arms. Built to deadlift dus. ;)

Vind mijn rug best ok voor een beginnende trainee. Heeft denk ik ook met vorige sport te maken. Ff koud laten nemen net.
rug 5 maanden.jpg
Zo lijkt het beter in verhouding inderdaad. Misschien was het gewoon een aparte foto. Belichting, stand van de camera, etc. kan soms raar ogen.

• #1.788
LOL @Trasher. Damn wie dat gebruikt is sick. Wat er dan gebeurd is dat je express een ontsteking inbrengt wat op gaat zwellen waardoor je groter lijkt. Sick!

Laatst bewerkt:
TS wat is het doel wat jij als eerst wil berijken ?

Heb je 31-12-2010 een afspraakje?

Ik zou gewoon lekker gaan knallen met een split en dan vooral op volume gaan trainen
Je wil ook volume dus niet te laag in reps 4-10 hh en een paar oefeningen voor 1 spiergroep zo krijg je veel meer volume en vorm helemaal als je er ook bij kuurt. Je kunt ook dan meer
nadruk leggen op spiergroepen die wel wat extra's mogen gebruiken (doe ik zelf ook
(ik wil voor mooie bollere schouders en dikkere borst gaan dus
deze pak ik wel 2 keer per week) En later ga ik nadruk op benen leggen an pak
ik benen 2 keer per week voor 10 week, dan onderarmen en kuiten bvb

Voor mij is full body te weining volume maar teveel intensitijd voor herstel omdat kracht
straks echt als een idioot gaat.

Ik ga zelf bvb liever niet zograag met de 3 reps omhoog maar liever met de 6-10 reps.
Zo gaat het ook niet te snel want als het te snel gaat gaat het helemaal te snel voor de
pezen en gewichten

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #1.793
Thanks Luppie, ga het meenemen in mijn overwegingen en overleg met mijn coach.

Ga nu naar de Gym even een split benen workout eruit rammen.

Laatst bewerkt:
Trashboy , jij zal het allemaal wel beter weten he , dom lullen kan je idd goed

• #1.795
Trasher is OK!

Benentraining;
Gewicht 112 kg
Warming up 10 minuten spinbike

Full Squats
20x20
12x60
8x80
5x100
2x120
1x140 PR
2x130 PR
4x120
8x110
10x100
12x80

Leg press
12x250
10x300
8x340

Romanian Deadlift
12x60
10x80
10x90

Leg extension
12x60
12x70

Seated leg curl
12x60
10x70
8x80

Over en sluiten. Nu shake en pasta klaarmaken.

Laatst bewerkt:
Aardig gek gesquat kerel :thumbs:

• #1.797
Beloning ;

Eieren tagliattela ongekookt gewicht 150 gram + 50 gram walnoten + bosuitje + komkommer + kleine tomaatjes + sambal + hot ketchup van heinz + 150 gram tonijn = :brew: = :meal:

Edit zit trademark op dit recept --> IBO D

pasta.jpg

Lekker hoor. Bijna zelfde been training als mij

Was ook niet tegen jou sgt , train ze vóor de rest

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven