Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee want als je met dat belgische grote hoofd nou eens leert lezen zie je dat ik alleen full squats doe en dat voorgaande poster mij vroeg een schatting te maken van een parallel. 140 full squat ook interessant lieve snooberd van me? En ik heb al 150 kg (below)parallel gedaan 3 hh waarom geen 170 1hh?

Wat probeer je jezelf er weer wanhopig uit te praten :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Nog nooit 210 gedaan de 200 lukte redelijk makkelijk vandaar.

Sterke beentraining! Die ga je heugen mossel.. mooie opbouw van de squat idd.. ik ga het over 2 weken ook zo ongeveer doen!

• #1.829
ON TOPIC ik heb getraind vandaag.

Benentraining;
Gewicht 112 kg
Warming up 10 minuten spinbike

Full Squats
20x20
12x60
8x80
5x100
2x120
1x140 PR
2x130 PR
4x120
8x110
10x100
12x80

Leg press
12x250
10x300
8x340

Romanian Deadlift
12x60
10x80
10x90

Leg extension
12x60
12x70

Seated leg curl
12x60
10x70
8x80

Netjes, veel setjes squats man, dat moet dodelijk zijn geweest :P

lekkere training, zal je morgen wel voelen :D

Brute squats en leg press sgt!
Is die leg press plate loaded, schuin omhoog?
Pittig na die squat sessie.

• #1.833
Ik heb morgen denk ik eerder last van iets anders net een wigextensie achter de rug @!@!@!@ t*ring verdoving begint uit te werken.

Ik had een ingegroeide nagel dus ben op tijd gaan trainen voor de ingreep om 15.10 uur vanmiddag.

De chirurg kan de nagel versmallen door de nagelrand weg te knippen (wigexcisie). Hij heeft de 30% van mijn grote teennagel eruit getrokken.

Steek er maar weer eentje op damn:dope: .
Dit is geen gezonde week

Edit; Thanks Loo ja loaded met losse gewichten 45graden

teen.jpg

that is one ugly ass foot :p:p

Goede training Mosselman! :thumb:
Kl_te van je nagel....
Ik mag er niet aan denken, bah!

Heb je nog steeds dezelfde coach..? :D :roflol:

Ik heb hetzelfde aan 2 voeten gehad, groeit nu ook nooit meer in, dus je bent er vanaf als het goed gedaan is. Zou je voor ons es 170kg willen squatten en video maken? :)

Ik heb hetzelfde aan 2 voeten gehad, groeit nu ook nooit meer in, dus je bent er vanaf als het goed gedaan is. Zou je voor ons es 170kg willen squatten en video maken? :)
Vraag dan liever om een filmpje van z'n 140kg squat, die 170kg was toch maar een schatting..?
Straks breekt d'n Extra nog in tweeën! ;)

stats zijn wel erg belangrijk voor u he?

ja tuurlijk da ik doe strongman / powerlifting, belangrijkste voor me zijn stats ...
Het is gewoon nogal :rolleyes: als iemand wat 1RM uit zen mouw schudt waar ie in feite nog niet in de buurt van is geweest.

ja tuurlijk da ik doe strongman / powerlifting, belangrijkste voor me zijn stats ...
Het is gewoon nogal :rolleyes: als iemand wat 1RM uit zen mouw schudt waar ie in feite nog niet in de buurt van is geweest.

mja. ok.. maar wat zal u andermans stats nu boeien?
stop al die energie liever in uw eigen stats ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven