AndroidHealthClinic

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Als Snoob de laatste 3 bladzijden had gelezen met zijn grote Vlaamse Patatakes hoofd dan stelde hij dit soort infantiele domme vragen niet keer op keer. LEZEN en NOG EENS LEZEN of kan je dat niet?

Laatst bewerkt:
Als Snoob de laatste 3 bladzijden had gelezen met zijn grote Vlaamse Patatakes hoofd dan stelde hij dit soort infantiele domme vragen niet keer op keer. LEZEN en NOG EENS LEZEN of kan je dat niet?

Waarom moet je altijd mensen beledigen en defensief gaan doen als men je op je woorden wijst? Ik ben gewoon sceptisch ivm jouw zogezegde maxima en dan moet je hierop zo kinderachtig reageren? Wie is er dan infantiel ..

Ben je bang dat ik je binnen 12 maanden ga inhalen snoob?:D
lol je hebt je post al aangepast, leep. Maakt mij niet veel uit dat iemand sterker is dan mezelf, zeker niet als die persoon al gekuurd heeft. Ik zou me sowieso niet met jou vergelijken aangezien jij getraind was voor je begon met krachttrainen, je een coach hebt gehad in de gym, je gekuurd hebt en ik ongeveer 2 jaar geleden als ongetrainde dikkerd op mezelf ben beginnen trainen met oude blessures ;).

• #1.843
Jij omdat je domme vragen stelt keer op keer en BLIJKBAAR niet kan lezen.

A) Ik doe GEEN PARALLEL squat
b) Ik heb gezegd dat ik NOG NOOIT 170 kg parallel heb gedaan.

Damn maak je liever zorgen over wat wat voor k*t er in je bed s`avond naast je ligt en hoeveel geld er in je geldbuildeltje zit en NOG belangrijker als je toch op deze sectie komt kijken hoe je lichaam ER VOOR DE SPIEGEL eruit ziet. STATUS IS HIER ONBELANGRIJK. Bodybuilders trainen om er sterk uit te zien NIET OM STERK TE ZIJN, comprende?

Laatst bewerkt:
jullie hebben gewoon wat meer liefde nodig

ag man stel je toch niet zo aan.
constant altijd dat gezeik om filmpjes, begint beetje irritant te worden.
mensen die jaloers zijn vragen altijd gelijk, ik wil filmpje................... :eek:

• #1.847
ag man stel je toch niet zo aan.
constant altijd dat gezeik om filmpjes, begint beetje irritant te worden.
mensen die jaloers zijn vragen altijd gelijk, ik wil filmpje................... :eek:
Nee, daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Snoob laat zelf altijd filmpjes zien van zijn trainingen en zo zijn er nog een aantal anderen die dat altijd doen. Hij hecht er heel veel waarde aan dat er niet zo maar gestrooid gaat worden met KG`s want dat is zijn status.
Op zich vanuit zijn gevoel wel begrijpelijk voor mij persoonlijk komt het nogal beperkt over.

En Snoob hoeft niet jaloers te zijn over mijn krachtstatus over een hoop dingen wel maar dat onderdeel zeker niet.:D

Nee, daar ben ik het eerlijk gezegd niet mee eens. Snoob laat zelf altijd filmpjes zien van zijn trainingen en zo zijn er nog een aantal anderen die dat altijd doen. Hij hecht er heel veel waarde aan dat er niet zo maar gestrooid gaat worden met KG`s want dat is zijn status.
Op zich vanuit zijn gevoel wel begrijpelijk voor mij persoonlijk komt het nogal beperkt over.

En Snoob hoeft niet jaloers te zijn over mijn krachtstatus over een hoop dingen wel maar dat onderdeel zeker niet.:D

ik bedoel het zelf meer in het algemeen, ik vind het persoonlijk ook dat er natuurlijk niet zomaar met stats gestrooid moet worden wat vaak gebeurt bij de jonkies hier ;). maar ik ben zelf toch van mening dat je uitmoetgaan van het goede van de mensen hier en dat ze eerlijk zijn. ik post zelf ook regelmatig wat filmpjes ;), maar ga er geen gewoonte van maken, het is vind ik persoonlijk behoorlijk irritant dat veel mensen elkaar qua stats niet geloven. dat is behoorlijk demotiverend, want dan doe je infeite je best voor niks, niemand gelooft je toch dan ???

ik bedoel het zelf meer in het algemeen, ik vind het persoonlijk ook dat er natuurlijk niet zomaar met stats gestrooid moet worden wat vaak gebeurt bij de jonkies hier ;). maar ik ben zelf toch van mening dat je uitmoetgaan van het goede van de mensen hier en dat ze eerlijk zijn. ik post zelf ook regelmatig wat filmpjes ;), maar ga er geen gewoonte van maken, het is vind ik persoonlijk behoorlijk irritant dat veel mensen elkaar qua stats niet geloven. dat is behoorlijk demotiverend, want dan doe je infeite je best voor niks, niemand gelooft je toch dan ???

Je doet nooit je best voor niets, als iemand je niet gelooft is dat zijn probleem. Per slot van rekening is dit maar internet nietwaar, het echte leven speelt zich niet af aan de computer.

Je doet nooit je best voor niets, als iemand je niet gelooft is dat zijn probleem. Per slot van rekening is dit maar internet nietwaar, het echte leven speelt zich niet af aan de computer.

daar heb je wel gelijk in, maar het is wel k*t dat men je niet gelooft ;)

10 weken Fullbody alleen de grote jongens 0,0 % isolatie.
We gaan eerst een mega blok hout maken en vervolgens daarverder in finetunen met isolatie. Gewoon beeldhouwen eigenlijk.
Voedingschema heb ik ook binnen ziet er heel goed uit.
Het is wel erg prettig om een personal coach te hebben die overal verstand van heeft. Hoef jezelf alleen nog maar uit te gaan voeren en wachten tot de monster gains gaan komen hopelijk.
Voorlopig blijf ik naturel trainen zal ook een nieuw logboek gaan openen zodra ik ben gestopt met de mini kuur na volgende week.
Kom alles in te staan.

succes man!

Maar jongens genoeg gekibbeld tijd voor het serieuse werk :)

XT goodluck met je nieuwe schema ;) het ga je goed

• #1.856
Jongens mag ik ook nog wat zeggen?
Ik ga ff sporten wellicht dat het hier rustig kan blijven?

Rug en isolatie biceps bende ff checken of mijn schouder het trekt.
Op gevoel maar trainen aangezien ik nog geen schema heb gekregen.

Oke sgt , want trashboy is oke toch? Train ze en niet teveel iso-shit trainen he

Succes met de training XT :).

En iedereen is vrij om te geloven wat hij of zij wil. Niks met zwakbegaafd te maken.
En ik weet wel zeker dat GSM niet zwakbegaafd is.

nevermind

Laatst bewerkt:
  • #1.860
RUG/BICEPS

Gewicht 113 KG lekker na zo`n vreetkick:joint:
Opwarming roeien 5 minuten

Rug WARNING : isolatiebende:gek:

Chinnen bodyweight
1x6 (slechte warming up voelde niet goed)
1x10
1x8
1x8

Binnenhandse smalle grip lat pulley
12x80
10x100
8x110

Seated row
12x70
10x80
8x90

Cable staand met touwtjes voor de lats isoshizzle
12xstack
12xstack
12xstack

Cable biceps per arm
12x30
10x35
8x35

Seated concentration curl elleboog binnenkant been per arm
10x18
10x18
8x20

Standing biceps curl
10x40
10x40
8x40

voeding
7.30 whey/dextrose shake
7.45 8 eieren + havermout
10.00 150 gram kip 30 gram pindakaas 4 boterhammen
12.30 150 gram eieren tagliatelle +150 gram tonijn + ui+ komkommer+ tomaat+ sambal
15.00 150gram rosbief 4 boterhammen
17.00 pre WO 20 gram whey + NO Shotgun + bammetje
18.30 after WO 50 gram whey + 30 gram dextrose + 30 gram havermout
19,15 200 gram kabeljauwfilet 200 gram wortelen + 100 gram rijst
21.00 50 gram walnoten
22.30 500 gram magere kwark + 1 eetlepel lijnzaadolie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven