AndroidHealthClinic

Nieuws Morgen (19 nov) grote xbox360 update.

Nee je xbox word gebanned, niet je account. Deze kan dus nooit meer online.

Ik wacht nog met de aanschaf van een nieuwe want de Lite-on drives zijn nog niet te flashen ;)

Ik had geluk, had een nieuwe Xbox360 Elite gekocht met een BenQ drive er in.

• Topic Starter Topic Starter
Goh man, heb het vandaag even wat uitgebreider getest.

Je hebt nu de functie om een game op je HDD te zetten, heerlijk, zelfs wat minder pop-up, snellere laadtijden, en het beste: je xbox is echt muis muis stil, je hoort niks meer.

Toppie :thumb:

Dan heb je denk ik de nieuwe 360 met die verbeterde chips, want mijn stofzuiger is echt niet stil te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je denk ik de nieuwe 360 met die verbeterde chips, want mijn stofzuiger is echt niet stil te krijgen.

Dat maakt niet uit, het enige geluid wat uit de xbox360 komt is van de draaiende disc.

Maar als je met die nieuwe update je DVD game installeerd (is dus een nieuwe optie) op je hardeschijf word die nit meer gebruikt. Dan moet hij stiller zijn 100%

Moet je wel een hdd op je xbox hebben.

Dat maakt niet uit, het enige geluid wat uit de xbox360 komt is van de draaiende disc.

Maar als je met die nieuwe update je DVD game installeerd (is dus een nieuwe optie) op je hardeschijf word die nit meer gebruikt. Dan moet hij stiller zijn 100%

Moet je wel een hdd op je xbox hebben.

Maar zonder DVD in m'n console maakt dat ding nog steeds een pokke herrie. Met DVD uiteraard nog meer. Hebben alle eerste generatie 360's. GOWII is trouwens echt vet :D

Zal zo eens ff updaten

M'n maten hebben het ook gedownload. Ook die van hun is geflashed en ze kunnen vooralsnog lekker op live. Ik baal echt dat ik gebanned ben want het ziet er veel leuker uit!

iemand Halo of GoW co-op? Mijn GoW2 is nog niet binnen :o

ik ben vorige week dus ook gebanned echt ****ed up !! had nog iets van 35 euro aan microsoft points ook nog.

Hoho, eindelijk mn reparatie aangevraagd.. :blush:

Toen ik die reclame van GOW2 + Fallout 3 zag wist ik dat het snel moest gebeuren :o

Terug
Naar boven