AndroidHealthClinic

Morgen ben ik een dag vegetarier. Wat nu?!

Noem het onder de plak zitten, prima, maar morgen ben ik op dierendag een volledige dag vegetariër.

Mijn vriendin is al een aantal jaar vegetarier en dit is mijn manier van een klein beetje begrip en/of steun.

Anyway; ik haal het meeste van mijn eiwitten uit vlees.
Dus: Weten jullie goede eiwitbronnen die ik gedurende de dag (ontbijt/lunch/avondeten) kan eten om zo aan mijn grammetjes eiwit te komen?

Ik heb het dan niet over eiwitshakes en een bakje kwark.
Evt. goede vleesvervangers die bolstaan van de protein?

Oja, ik zit in den cut. Dus niet teveel kcal.

Danku!

Eet vis! f**k vissen daar schijten vegetariers op.

Ook al was dit topic bedoeld om informatie te verkrijgen, zal ik bij deze ook wat informatie verstrekken:

On-topic:
Een inhoudelijke reactie geven op de vraag/stelling van de topic starter, zoals de andere voor en na jou hebben gedaan.
Doel van reactie: topic starter helpen.

Off-topic:
Jouw twee inhoudsloze reacties die geen antwoord geven op de vraag van de topic starter.
Doel van reactie: eigen belangen.

Je bent wat vergeten.

Onzin-topic: Bullshit topicje zoals deze, antwoorden zijn overal op dit forum mbv zoekfunctie te vinden.Mocht dat niet lukken heb ik nog een nieuwtje voor je, er is een heel internet met informatie.
Doel van topic: Attentionwhoring mostly, aandacht vragen met een of andere imbeciele kwestie.

Eet vis! f**k vissen daar schijten vegetariers op.

Pas nou maar op, straks krijg jij de les ook nog gelezen door meneer de vegetarier voor 1 dag.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent wat vergeten.

Onzin-topic: Bullshit topicje zoals deze, antwoorden zijn overal op dit forum mbv zoekfunctie te vinden.Mocht dat niet lukken heb ik nog een nieuwtje voor je, er is een heel internet met informatie.
Doel van topic: Attentionwhoring mostly, aandacht vragen met een of andere imbeciele kwestie.

Pas nou maar op, straks krijg jij de les ook nog gelezen door meneer de vegetarier voor 1 dag.

Je bent een best ventje!

Je bent wat vergeten.

Heb je een tamponnetje nodig of zo.. morgen even met je goede been het bed uit stappen...

Wat is het verschil eigenlijk :scratch:
Een champignon is een paddenstoel maar een paddenstoel is niet per definitie een champignon.
Net als een koe is een dier maar een dier is niet per se een koe.

Hopelijk hoeven we niet duidelijker te zijn over dit onderwerp.

Wat betreft voer;

Hennepzaad - Portiegrootte: 10 g, Calorieën: 59, Vet: 4.4g, Koolhydraten: 1.2g, Eiwit: 3.4g

Ei
Kwark
Melk
Kaas
Vleesvervangers
Whey
Caseine
Eiwitrepen

Niks moeilijks aan bro

Oh, dat is niet zo ingewikkeld. Om maar eens eieren te noemen als voorbeeld; die hebben een net zo hoog (zo niet hoger) aminozuurprofiel als vlees. Als het gaat om inferieure eiwitbronnen dan helpt het om meer (inferieur) eiwit te eten, om uiteindelijk tot een hoogwaardig aminozuurprofiel te komen.

Yeahhh wellll, alleen als verschillende bronnen complementair zijn aan elkaar.
300 gram eiwit uit havermout gaat je alsnog weinig brengen.

Ei en zuivel zijn daarentegen inderdaad echt perfecto

Noem het onder de plak zitten, prima, maar morgen ben ik op dierendag een volledige dag vegetariër.

Mijn vriendin is al een aantal jaar vegetarier en dit is mijn manier van een klein beetje begrip en/of steun.

Ik zou me meer zorgen maken over je homosexualiteit dan een dagje geen vlees eten.

:trollface:

Laatst bewerkt:
Lief dat je voor je vriendje opkomt hoor. Maar nee, ik wens alleen serieuze reacties te krijgen.
Zinloze reacties over het feit dát ik dit doe, dragen hier niet aan bij.
Als ik daar iets van zeg, en jij vindt dat ik dan fout bezig ben, tja, dan zou je wellicht het "Fok!" forum moeten proberen.
Volgens mij nam ze het juist voor je op... Lekker handig!

Lief dat je voor je vriendje opkomt hoor. Maar nee, ik wens alleen serieuze reacties te krijgen.
Als ik daar iets van zeg, en jij vindt dat ik dan fout bezig ben, tja, dan zou je wellicht het "Fok!" forum moeten proberen.

???

Ja klopt, want ik heb in mijn topic vage hints geschreven over een mogelijke verwarring van mijn seksualiteit.
Zo heb ik geschreven dat ik een vriendin heb, ja, logisch dat jij dan twijfelt.

Weet wel dat het maken van homofobe grappen meer over jou zegt dan over mij.

Hoe je in de verdediging schiet zegt meer over jou dan over mij :kiss:

In elk geval zegt dat iets over zijn gevoel voor humor ja.

Ik zou me minder zorgen maken om he vriendje (:haha:) van @MissNuke en meer om begrijpend lezen. Haar reactie was gericht aan @Nomen Nescio. Maar als je hem een beetje kent dan weet je dat dit zijn manier van reageren is. Ik kan er altijd wel om lachen. Meestal klopt het allemaal wel, het is alleen weinig genuanceerd :)

Ik zou me minder zorgen maken om he vriendje (:haha:) van @MissNuke en meer om begrijpend lezen. Haar reactie was gericht aan @Nomen Nescio. Maar als je hem een beetje kent dan weet je dat dit zijn manier van reageren is. Ik kan er altijd wel om lachen. Meestal klopt het allemaal wel, het is alleen weinig genuanceerd :)

Ik las het inderdaad niet goed, dat is stom.
Het is juist fijn dat zij snapt waarom ik zo reageerde.

Het valt mij gewoon wat tegen dat de "grappige" reacties overheersen boven de inhoudelijke reacties. Naar mijn idee komt dat het niveau van het forum niet ten goede.
Maarja, ik heb geen 20.000 reacties achter mijn naam staan, uiteraard ligt het natuurlijk dan allemaal aan mij.

Terug
Naar boven