MuscleMeat

Morgen ben ik een dag vegetarier. Wat nu?!

Bezoekers in dit topic

Opvallend hoog inderdaad.

Is het ook een beetje te eten? Ook zonder knoflooksaus?
Heb het nog niet gegeten. Er bestaat vegan knoflooksaus en mayo you know, moest het niet te eten zijn :P Maar heb nog nooit iets gehad dat ik niet te vreten vond dus ik ga er maar vanuit dat het lekker is.
 
Het valt mij gewoon wat tegen dat de "grappige" reacties overheersen boven de inhoudelijke reacties. Naar mijn idee komt dat het niveau van het forum niet ten goede. Maarja, ik heb geen 20.000 reacties achter mijn naam staan, uiteraard ligt het natuurlijk dan allemaal aan mij.
Valt er met jouw ook te lachen, Mr. Serious?
Trouwens, waar hebben we het over? Van één dagje vega, gaan je gainzzz echt niet verloren...
 
Heb het nog niet gegeten. Er bestaat vegan knoflooksaus en mayo you know, moest het niet te eten zijn :P Maar heb nog nooit iets gehad dat ik niet te vreten vond dus ik ga er maar vanuit dat het lekker is.

En ik ga er vanauit dat dit niet te vreten is.
 
Gelukkig zijn er sommige mensen niet zo nors en eenrichtingdenkend en die proberen dingen eerst voordat ze hun mening vormen. Maar oké ;).

Jij geeft uw mening en je hebt de mayo ook nog niet gegeten :)

En heb al eens van die rommel geproefd en vond het niet te vreten.
 
Euhm, heb ik wel?

Ok je hebt het over wat anders dat je niet gegeten hebt maar er vanuit gaat dat het te vreten is :) daarvan ga ik ook uit dat het niet te vreten is :D

Heb jaren terug eens wat van die dingen geproefd. Maar vond het ranzig.
 
Ok je hebt het over wat anders dat je niet gegeten hebt maar er vanuit gaat dat het te vreten is :) daarvan ga ik ook uit dat het niet te vreten is :D

Heb jaren terug eens wat van die dingen geproefd. Maar vond het ranzig.
Chance dat ze ook elk jaar met smaak vooruitgaan. Denk niet dat je een droge burger van jaren geleden kunt vergelijken met burgers die ze nu hebben.
 
Chance dat ze ook elk jaar met smaak vooruitgaan. Denk niet dat je een droge burger van jaren geleden kunt vergelijken met burgers die ze nu hebben.

Daar heb je gelijk in. Maar ben nog niet overtuigd ;)

Als ik ze gratis zou krijgen zou ik het nog wel eens wagen .
 
Laatst bewerkt:
Ok je hebt het over wat anders dat je niet gegeten hebt maar er vanuit gaat dat het te vreten is :) daarvan ga ik ook uit dat het niet te vreten is :D

Heb jaren terug eens wat van die dingen geproefd. Maar vond het ranzig.

Good story, bro
 
Waarom laat je dit niet aan je vriendin over, trouwens? Je kan ook zeggen "schat, vandaag ben ik vegetarier, verras me met je lekkerste vegetarische maaltijden!".
 
Vaginistische ken ik wel in elk geval.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor vandaag genoten van een vegetarisch ontbijt.
 
Back
Naar boven