Fitness Seller

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Juist het filmpje gezien. Respect meid :bow:

En veel succes op de komende wedstrijden.

Je kan zien dat je heel hard getraind hebt.
Dat wel...

Aimee zei:
En of ik een pinda ben. Mams komt uit Semarang (was toen nog wel Nederlands Indie) dus ja, dan ben ik ook pinda. Paps is gewoon Hollands. Ben in totaal 1/4 pinda, dus eigenlijk pindakaas! :)

dus je moeder heeft ook nederlands bloed in zich? Dan ben jij toch half-indo. Je moeder is indonesisch, je vader is nederlands dus jij half pinda ;)
En je hebt dus 1/4 Indisch bloed in je, begrijp je :p

Aimee zei:
En of ik een pinda ben. Mams komt uit Semarang (was toen nog wel Nederlands Indie) dus ja, dan ben ik ook pinda. Paps is gewoon Hollands. Ben in totaal 1/4 pinda, dus eigenlijk pindakaas! :)
MMMMMMM! Broodje pindakaas!:D

*LOL* .. pinda-kaas !

• Topic Starter Topic Starter
Smoothmold zei:
dus je moeder heeft ook nederlands bloed in zich? Dan ben jij toch half-indo. Je moeder is indonesisch, je vader is nederlands dus jij half pinda ;)
En je hebt dus 1/4 Indisch bloed in je, begrijp je :p

Mams is er wel geboren maar komt uit een Indische mama en Nederlands papa. Mijn opa was een Nederlandse soldaat. Vandaar dat mama een halfje is, en ik dus een kwartje! :)

is dat stoer om een pinda te zijn?

Ja, Pinda power.

Hey, ik ben ook pinda :D Wat cool. Pinda-topic!

Ben nu pinda's aan het eten...

• Topic Starter Topic Starter
Nou ja, Juliette Bergmann heeft ook half (of kwart) Indisch bloed door de aderen stromen dus denk dat WIJ PINDA'S INDERDAAD GENETISCH BEVOORRECHT ZIJN!!!!!:D

Aimee zei:
Nou ja, Juliette Bergmann heeft ook half (of kwart) Indisch bloed door de aderen stromen dus denk dat WIJ PINDA'S INDERDAAD GENETISCH BEVOORRECHT ZIJN!!!!!:D

ik eet veel pinda's zou het helpen om groot en sterk te worden:dunno:

Aimee zei:

mijn oma is een halfbloedje, dan ben ik 1/8. zou het echt daar aan liggen denk je?

Ik train samen met een pinda..pinda's zijn luie mensen (zegt tie zelf) :D

Als pinda's zo genetisch bevoorrecht waren dan zouden ze wel rulen op de Mr O :p Het enigste genetische 'voorrecht' wat pindas hebben is een ongelofelijk kleine pik!

Ik haat pinda's...............maar jullie vind ik heel lief. :D

dit is langzamerhand aan het veranderen in een pinda topic:D

Terug
Naar boven