AndroidHealthClinic

Morgenavond Aimée bij Holland Sport op Ned. 3!!

Het zal me een rotzorg zijn of je gebruikt, ik heb zowiezo respect voor de transformatie. Ik vraag dan ook gewoon in de sportschool recht op de man af of mensen gebruiken of niet. Dat vind ik interessant en doet niks af aan hun prestatie.

Juist het er om heen draaien, maakt het wat minder.
En hier weet iedereen, dat ook al zou je gebruiken je er verschrikkelijk hard voor gewerkt hebt.

hi aimee
laat ze maar lullen je ziet er perfect uit meid het is uw lichaam
en het is een zeer goede prestatie
dat u mee doet met een wedstrijd het zegt genoeg
pluim verdiend

Oxgene zei:
Het zal me een rotzorg zijn of je gebruikt, ik heb zowiezo respect voor de transformatie. Ik vraag dan ook gewoon in de sportschool recht op de man af of mensen gebruiken of niet. Dat vind ik interessant en doet niks af aan hun prestatie.

Juist het er om heen draaien, maakt het wat minder.
En hier weet iedereen, dat ook al zou je gebruiken je er verschrikkelijk hard voor gewerkt hebt.

volledig mee eens, waarom rond de pot draaien als je zelf toegeeft dat zowel met als zonder AS het hard zwoegen is (zeker als vrouw).

On topic: fantastische performance, en aan die kaak lijn zie ik niets bijzonder, gewoon het gezicht van een mooie, jonge vrouw.

die zag er goed uit dus nk ga je goed aimee dikke 9 voor de prestaties

het is altijd as hier en as daar bij bbers maar over de anabolen kaken van inge de bruin heeft niemand het ooit...
het zag er goed uit,degene met de grootste bek stonden daar niet en jij wel.
succes verder..

Gister gekeken..zag er massief uit hoor. Mijn complimenten.

Je bilpartij werd zichtbaar ook door de camera-man gewaardeerd..:D

Wel jammer dat ze geen trek hadden in een echte conversatie over onze sport..

ik weet niet of het door de belichting kwam maar ik vond je nogal een beetje 'spekkie' ogen. Hoeveel weken heb je nog voor je wedstrijd Aimee?

GRUWELIJK (in de positieve zin Aimee :D), goede massa, mag nog iets droger maar dat geef je zelf ook al aan. Ziet er goed uit Aimee :thumbup: :D

Aimee zei:
Weet je wat het is? Ik word erg gewoon helemaal schijtziek van dat iedereen je prestaties maar meteen op AS afschuift. Vind je het normaal om een BBer te vragen of ie gebruikt? En al zou je dat doen, denk je dat je dan een bevredigend antwoord krijgt of dat je je meteen beter zou voelen als hij inderdaad zegt dat hij gebruikt? Hard werken is de sleutel tot succes inderdaad! Of je nu AS gebruikt of niet, dat maakt geen fl**ker uit!

Ik werk keihard IEDERE DAG om deze fysiek te bereiken. Ik heb m'n aanleg mee ja, moet ik daarvoor gestraft worden? Lijkt me niet!

Ik vind van wel!!!! vervloekte meso:mad:

whaha lol,

nee serieus Aimee je ziet er ontzettend goed en mooi uit, heel veel respect voor je prestaties!

• Topic Starter Topic Starter
mass_builder zei:
[/B]

Ik vind van wel!!!! vervloekte meso:mad:

whaha lol,

nee serieus Aimee je ziet er ontzettend goed en mooi uit, heel veel respect voor je prestaties!

Is net als bij die Meso pinda Ryu, daar zaten jullie ook altijd op te zeiken! :)

Dit is gewoon PINDA POWER!!! :D

Ik heb het filmpje nu eindelijk gezien en je bent idd aardig gegroeid! Je ziet er echt goed uit. Succes met je wedstrijden!

• Topic Starter Topic Starter
Smoothmold zei:

En of ik een pinda ben. Mams komt uit Semarang (was toen nog wel Nederlands Indie) dus ja, dan ben ik ook pinda. Paps is gewoon Hollands. Ben in totaal 1/4 pinda, dus eigenlijk pindakaas! :)

Terug
Naar boven