XXL Nutrition

Moskee: Nederland moet moslimstaat worden

Laatst bewerkt:
Waarom?
Het is samen met de maan het symbool van de islam, dus waarom zou ik het weghalen? Omdat jij dat zegt ???

niet dat ik het erom doe steeds op je postings te reageren, maar zo nu en dan is het wel nodig. ga alsjeblieft eens wat lezen over vlaggen en symbolen in de islam, kom dan terug en kijk of je gelijk hebt.
OT: er zijn zoveel mensen, die zoveel willen, willen en kunnen zijn twee verschillende dingen. wat denk je nou, dat ineens de macht wordt overgenomen? :rolleyes: en als het al zou gebeuren, dan zal het via de politiek gebeuren, en aangezien er geen islamitische partij is. . .
en als die er zou zijn, dan is het democratie, de wil van het volk, dus dan heeft niemand meer wat te klagen toch?

• Topic Starter Topic Starter
niet dat ik het erom doe steeds op je postings te reageren, maar zo nu en dan is het wel nodig. ga alsjeblieft eens wat lezen over vlaggen en symbolen in de islam, kom dan terug en kijk of je gelijk hebt.
OT: er zijn zoveel mensen, die zoveel willen, willen en kunnen zijn twee verschillende dingen. wat denk je nou, dat ineens de macht wordt overgenomen? :rolleyes: en als het al zou gebeuren, dan zal het via de politiek gebeuren, en aangezien er geen islamitische partij is. . .
en als die er zou zijn, dan is het democratie, de wil van het volk, dus dan heeft niemand meer wat te klagen toch?

Nee, het zou generaties kunnen duren. Als je verder kijkt dan je neus lang is zou je zien dat die mogelijkheid er zeker is, al duurt het nog meer dan 50 jaar.

Nee, het zou generaties kunnen duren. Als je verder kijkt dan je neus lang is zou je zien dat die mogelijkheid er zeker is, al duurt het nog meer dan 50 jaar.

lees de zin even verder door anders? denk je echt dat er hier een burgeroorlog uit gaat breken??? ik doel op de politieke mogelijkheden

Dus? Politiek is het ook goed mogelijk. Ze planten zich voort als konijntjes etc. Ze zouden heus ooit een eigen partij op kunnen richten, en zomaar in de kamer kunnen komen. Dit gebeurt niet ineens maar het zou decennia of een eeuw kunnen duren.

Voor een burgeroorlog ben ik niet bang, hoewel het me op een gegevent moment niets zal verbazen.

Kan, maar als ik zo eens om me heen kijk zijn het er mijns inziens te veel. De meeste speelpleintjes in MIJN buurt worden gedomineerd door kleine, dikke vrouwtjes met een vies kleed om zich heen en een vaatdoek op hun hoofd. Daar horen dan 5 van die ratten bij die in de zandbak zitten te spelen. Als ik aan het werk ben zie ik een moslima en een man lopen met minstens 3 kinderen. What the **** is dat dan? Nederlandse kinderen lijken soms uit het straatbeeld verdwenen te zijn, maar dat zal vast liggen aan de regio waar je woont. Als je dat niet te zien krijg, neem ik het je niet kwalijk. Misschien woon je in een dorp, of een andere mooie buurt :)

Zoek de cijfers er eens bij, die laten een heel ander beeld zien.
[FONT=Arial, Verdana, Helvetica][FONT=Arial, Verdana, Helvetica]Ter illustratie :

De kolonisatie van Nederland

Even wat cijfertjes van het CBS.
Nederlandse vrouwen krijgen gemiddeld 1,5 kind.
Islamitische vrouwen in Nederland krijgen gemiddeld 3,3 kind.

In vruchtbaarheidsstatistieken telt men alleen de dochters, omdat die ook de volgende generaties voortbrengen.

Nederlandse vrouwen: 1,5 kind

1e generatie: 100 vrouwen krijgen 71 dochters
2e generatie: 71 vrouwen krijgen 50 dochters
3e generatie: 50 vrouwen krijgen 35 dochters
4e generatie: 35 vrouwen krijgen 25 dochters

Marokkaanse vrouwen: 3,3 kind

1e generatie: 100 vrouwen krijgen 157 dochters
2e generatie: 157 vrouwen krijgen 246 dochters
3e generatie: 246 vrouwen krijgen 386 dochters
4e generatie: 386 vrouwen krijgen 606 dochters

Na 4 generaties worden er dus tegenover elke 25 seculiere Nederlanders 606 moslims geboren.

Let wel: het gaat hier om reeds in Nederland wonende moslims. De immigranten die in de komende decennia nog gaan komen zijn nog niet meegeteld: het CBS verwacht van 2003 tot 2045 vijf en een half miljoen officiëel geregistreerde nieuwkomers. Exclusief de kinderen die ze hier gaan krijgen.
(Centraal Bureau voor de Statistiek: CBS - Home)

De kolonisatie van Nederland is géén complot. Immigranten zijn uitsluitend op zoek naar een betere toekomst, en maken daarbij gebruik van de mogelijkheden die hun door de Nederlandse overheid geboden worden.
Dit is dan ook geen kritiek op immigranten, dit is kritiek op het immigratie, integratie –en naturalisatie beleid van de Nederlandse regering.

Dat het aantal asielaanvragen in Nederland afgelopen jaar aanzienlijk is gedaald, doet weinig ter zake. De nieuwe vreemdelingenwetgeving schrikt blijkbaar pseudo-vluchtelingen af, maar dat zal nauwelijks invloed hebben op het totale aantal nieuwe verblijfsvergunningen.
De kolonisatie van Nederland wordt namelijk niet veroorzaakt door het asielbeleid, maar door de gezinsvorming en gezinshereniging: 75 % van de moslims haalt zijn/haar huwelijkspartner uit het vaderland.
Vanuit Marokko en Turkije worden jaarlijks volledige dorpen via huwelijken naar Nederland gesluisd, volkomen legaal en zonder dat daar een asielprocedure aan te pas komt.

Wir haben es nicht gewusst

"We hadden nooit kunnen weten dat 75 procent van de immigranten hun huwelijkspartner uit het vaderland zou gaan halen"
Dat hadden jullie dus wèl kunnen weten! Een huwelijk ontstaat niet alleen uit liefde, maar vaak ook uit economische overwegingen.
Ook laag opgeleide autochtone Nederlanders hebben vaak moeite met het vinden van een huwelijkspartner, zodoende importeert men een partner uit Polen of de Filipijnen. En aangezien de groei van de Turkse en Marokkaanse gemeenschap in Nederland plaatsvindt in de lagere sociale klassen, kan men van hun hetzelfde verwachten. Bovendien is een economisch huwelijk in de islamitische wereld heel gebruikelijk. Een in Nederland wonende Marokkaan met een minimum inkomen is een rijk man in de ogen van een meisje van het Marokkaanse platteland.

bron:
Pim Fortuyn Forum - Wilders: 'Islam is fascistische dreiging'
:roflol:

[/FONT][/FONT]

De eerste generatie niet Westerse allochtonen vergelijken met de volgende generaties is niet fair. Inmiddels is het verschil tussen autochtonen en niet Westerse allochtonen veel kleiner. Dat ligt tussen de 0,2 en 0,5 kind. Iets wat dat hele rekensommetje over een zogenaamde kolonisatie vrij belachelijk maakt. Het is goochelen met cijfers, meer niet. Maar goed het grote voorbeeld, Pim Fortuyn had de onhebbelijke eigenschap om dat zelf ook te doen. Hij riep meerdere malen 'Er zijn in Nederland 2 miljoen moslims'. Dat is angst aanjagen en leugenachtig.

Kan, maar als ik zo eens om me heen kijk zijn het er mijns inziens te veel. De meeste speelpleintjes in MIJN buurt worden gedomineerd door kleine, dikke vrouwtjes met een vies kleed om zich heen en een vaatdoek op hun hoofd. Daar horen dan 5 van die ratten bij die in de zandbak zitten te spelen. Als ik aan het werk ben zie ik een moslima en een man lopen met minstens 3 kinderen. What the **** is dat dan? Nederlandse kinderen lijken soms uit het straatbeeld verdwenen te zijn, maar dat zal vast liggen aan de regio waar je woont. Als je dat niet te zien krijg, neem ik het je niet kwalijk. Misschien woon je in een dorp, of een andere mooie buurt :)

pffff, niet dat het ook maar iets uit zou maken maar ik woon in een achterstandsbuurt van een grote stad, maar ik ben niet zo kortzichtig om te denken dat geheel Nederland ook maar in enige mate te vergelijken is met mijn buurtje. Maar goed, je bent nog jong ik neem je niks kwalijk.

De islamtsunami aan het zoeken?

Kijk om je heen, het is al over al.. daarom nu handelen.

rel_pie.gif

En dan is de helft van de groep niet religieus ook nog eens theistisch. We're ****ed. Het aantal atheisten is niet veel groter dan het aantal animisten in Afrika.

Je kan je ergeren aan alle religieuze uitingen of je kan het accepteren als een 'fact of life'. 1 ding is in ieder geval zeker, een afwerende houding gaat het aantal gelovigen niet opeens omlaag brengen.

dat chinese traditonalisme mag je er ook nog onder smijten, taoisme en confucianisme zijn eerder levensfilosofieen dan religies.

en dan heb ik het nog niet over boedhisten die die er van mijn part ook nog bijgesmeten mogen worden.

BTW net omdat er zoveel pluraliteit is in religies, zou er net die scheiding moeten zijn tussen kerk en staat. de wereldse wetten om de maatschappij te reguleren en de goddelijke wetten voor het eventuele hiernamaals.
genoeg theologen die dit voorstaan, zelfs in in islamitische kringen.

dat chinese traditonalisme mag je er ook nog onder smijten, taoisme en confucianisme zijn eerder levensfilosofieen dan religies.

en dan heb ik het nog niet over boedhisten die die er van mijn part ook nog bijgesmeten mogen worden.

Boeddhisme wordt vaak beleden als een religie ook al is het in de grond een atheistische leer. Maar grote groepen volgelingen zijn niet atheistisch ingesteld. In Thailand is het boeddhisme gemixed met het hindoeisme en daar worden goden uit het hindoeisme dan ook gewoon vereerd. In Nepal is die situatie niet veel anders in de gebieden waar het boeddhisme groot is (vooral de bergachtige gebieden). Puur atheistische boeddhisten zijn schaars.

Kijk om je heen, het is al over al.. daarom nu handelen.

over al? (overal)
Als ik om me heen kijk zie ik eigenlijk voornamelijk een feitelijk steeds dommer wordend land. Dát lijkt me nog eens een recessie om je druk over te maken. Maar om dat nu op de conto van de islam te schrijven, beetje jammer.

Terug
Naar boven