XXL Nutrition

Imam: Wie te weinig bidt, is vogelvrij

Status
Niet open voor verdere reacties.
re:

:roflol:

de woordspeling, onzin uit kramen :D whahahahahah

btw hoe heet die wet ook alweer over forum's en referentie aan WOII?

overigens is het volgens mij het oosten (afhankelijk van waar je zit op de wereld natuurlijk)

Ze moeten idd met hun hoofd richting Mekka (het oosten) bidden, dus met hun reet richting het westen...

Wel toevallig eigenlijk, het werelddeel wat in hun ogen zo verdorven is krijgt hun reet te zien hahaha...

Over een wet met betrekking tot forums en wo2 kan ik je niets vertellen, wat ik probeerde te zeggen was dat 1 man verantwoordelijk kan zijn van de daden van velen....

@ rusa, hahaha, je hebt gelijk bro, je reet wijst dan idd richting het westen. Alhoewel, gezien de onzin die die Rizwi dude uitkraamt vraag ik me af of god zich niet vergist heeft en die kerel met z'n kop richting het westen bidt, want hij praat dikke poep.

Jullie lachen allemaal wel, maar ik vind dit enorm angstaanjagend nieuws. NOgmaals het bewijs dat deze ''gelovige muslims'' alles slikken wat door zo een imam word uitgekraamd.
Als ik het voor het zeggen zou hebben, dan zou ik imams die zulke onozele extreme verhaaltjes vertellen mijn land niet inlaten, om dan de geesten van onze plaatselijke muslims te besmetten. Eruit met die boel..sorry maar ik begrijp niet waarom westerse mensen dit pikken. In Pakistan wordt een muslim die zich bekeerd tot het christendom opgehangen, gestenigd of afgeknald, en wij zitten hier voortdurend te lullen over verdraagzaamheid.
Ik ben zelf half marokaanse, maar heb compleet geen begrip voor extremisten en nog minder voor westerlingen die alles maar aankijken en er dan grapjes over maken..haha...straks lachen we niet meer.
En dan kan ik niet meer lekker naar de disco mijn vodka red bull drinken..met mijn korte rok, bye bye freedom..en dat is niet om te lachen..Dan word ik zelf een ****ing terrorist..

Moest hij echt een gelovige zijn, zou hij weten dat alleen God mag sraffen, en dat hij alleen maar kan proberen om aan iedereen zo goed mogelijk uit te leggen waarom ze nou juist zouden moeten geloven...ipv haat te zaaien en te rellen, want na dit te horen (+aantal andere persberichten) wil echt niemand meer muslim worden......

WAY TO GO EXTRIMIST MOTHER****ERS:thumbs::rolleyes::mad:

Jullie lachen allemaal wel, maar ik vind dit enorm angstaanjagend nieuws. NOgmaals het bewijs dat deze ''gelovige muslims'' alles slikken wat door zo een imam word uitgekraamd.
Als ik het voor het zeggen zou hebben, dan zou ik imams die zulke onozele extreme verhaaltjes vertellen mijn land niet inlaten, om dan de geesten van onze plaatselijke muslims te besmetten. Eruit met die boel..sorry maar ik begrijp niet waarom westerse mensen dit pikken. In Pakistan wordt een muslim die zich bekeerd tot het christendom opgehangen, gestenigd of afgeknald, en wij zitten hier voortdurend te lullen over verdraagzaamheid.
Ik ben zelf half marokaanse, maar heb compleet geen begrip voor extremisten en nog minder voor westerlingen die alles maar aankijken en er dan grapjes over maken..haha...straks lachen we niet meer.
En dan kan ik niet meer lekker naar de disco mijn vodka red bull drinken..met mijn korte rok, bye bye freedom..en dat is niet om te lachen..Dan word ik zelf een ****ing terrorist..

Humor is ook een methode om angstgevoelens te reduceren.
Ik lach me scheel om religieuze idioten die hun leven in dienst stellen om andere mensen al hun vrijheid af te willen pakken.
Want je hebt groot gelijk, als dat soort malloten aan de macht komen dan is het gebeurd met de vrijheid. Dan gaan we qua vrouwenemancipatie sowieso weer terug naar het jaar 1300.

Niemand begrijpt waarom dit soort Imams niet zonder pardon een enkeltje Verweggistan krijgen, ik vraag me af of de politiek het zelf kan uitleggen?

Vandaag las ik in de krant dat de PVDA het beleid van de vorige kabinetten de schuld geeft van de gefaalde integratie. Man man man, wat een gelul. Hoe wereldvreemd moet je zijn als je denkt dat je een haatzaaiende Imam als uit dit topic kan veranderen door adequaat overheidsbeleid. Denken ze bij de PVDA nou werkelijk dat zei het voor elkaar krijgen dat zo’n Imam denkt “ach, het zijn mischien niet mijn ideeën maar ik vind wel dat we de Nederlandse vrijheid en normen en waarden moeten respecteren”. Zo’n Imam rust pas als iedere Nederlandse vrouw in een burka loopt en eerder niet.

De continu overlast veroorzakende (allochtoonse) jeugd is misschien wel geholpen bij doortastend optreden van de overheid, maar de denkbeelden van religieuze extremisten verander je er echt niet mee.

De PvdA wil trouwens liever niet dat ik het woord allochtoon gebruik, want dat werkt stigmatiserend en draagt bij aan het allochtonen probleem. Ik noem ze tegenwoordig dus weer gewoon k*tmarokkanen of geitenn**kers.

De overheid voert nu een beleid van pappen en nathouden die er uiteindelijk toe zal leiden dat de goeden moeten bloeden voor de slechten.

Hoe zit het eigenlijk met de geitenn**ker die letter-van-de-wet-verdonk weigerde een hand te geven? Hebben ze die er wel uitgekickt, of predikt hij nog steeds in 1 of andere door de Nederlandse overheid gesubsidieerde moskee allerlei ludieke ideeën over homo’s en vrouwenemancipatie?

geiteneukers...hahaha,lol
denk niet dat ze je dat in dank afnemen:p
tenzij ze weten dat je DE "Lauw" bent;)

vodka redbull ???

???

geiteneukers...hahaha,lol
denk niet dat ze je dat in dank afnemen:p
tenzij ze weten dat je DE "Lauw" bent;)

Die geitenn**kers nemen niets in dank af van wat ik doe.
Dat komt door 2 dingen:
1. mijn levenswijze komt in niets overeen met hun normen en waarden.
2. ze kunnen me niet met rust laten, ze vermoorden me liever dan dat ze me gewoon me gang laten gaan. Want volgens hun staat dat in een boek dat dat moet. Daarin staat volgens hun dat ze het recht hebben mensen te vermoorden als die niet doen wat hun zeggen (zoals 5 keer per dag tot Allah bidden, ook als je aan het bevallen bent of heel nodig moet poepen).

Ik heb geen moeite met religie, religie heeft moeite met mij.

Ik bedoel, ik vind een hoofddoekje debiel. Maar wie zegt dat ik gelijk heb? Dus als een vrouw haar haar wil bedekken dan moet ze dat vooral doen. Ik vraag me af of zo’n Imam dezelfde verdraagzaamheid ten toon spreidt als het gaat om vrouwen die ervoor kiezen hun haar niet te bedekken.

dat ze hun vrouwen zo discrimineren is voor mij ook een doorn in het oog..
Die leven gewoon nog in de Middeleeuwen ( net zoals wij toen zo fanatiek waren om ons geloof - of de kerk allesinds die alle macht had over het volk )
Hopelijk zien ze snel in dat dit allemaal zever is

nt of heel nodig moet poepen).

Ik heb geen moeite met religie, religie heeft moeite met mij.

Ik bedoel, ik vind een hoofddoekje debiel. Maar wie zegt dat ik gelijk heb? Dus als een vrouw haar haar wil bedekken dan moet ze dat vooral doen. Ik vraag me af of zo’n Imam dezelfde verdraagzaamheid ten toon spreidt als het gaat om vrouwen die ervoor kiezen hun haar niet te bedekken.

Tis niet de religie waar ja problemen mee hebt, maar wel met bepaalde personon die ZEGGEN hoe het volgens hun moet, want het is hun eigen interpretatie...niet wat er staat, geloof mij vrij.

Tis idd een feit, dat je alle regels in context moet plaatsen, we leven niet meer in de middeleeuwen...dus het handen afkappen enzo mogen ze achterwege laten:p...maar dat vind die imam wss niet;)
Extremisme (wat een menselijk iets is, niet per se religieus) is nooit goed...het vertroebeld je kijk op de realiteit...
Maar als jij zo verdraagzaam bent als je zegt, dan leef jij dus infeite meer als een gelovige dan hem, ondaks dat hij wel 5 keer per dag "bid"...
(tss haakjes omdat ik vind dat je niet met God kan praten en zo uitspraken doen;))

wat moet je met zo'n idioot, kunnen ze dit soort figuren niet beter naar een gekkenhuis brengen? grote kans dat ze er wel in komen, zo gaat dat toch ook met mensen die denken dat het vermoorden van anderen normaal is?

werden ze maar naar een gekkenhuis gebracht. die gasten staan daar hoog op een voetstuk. helaas..

AMSTERDAM - Wie drie keer per dag of minder bidt, is volgens imam Rizwi een afvallige. Hij zei dat in de Amsterdamse Taibah-moskee. In de orthodoxe Taibah-moskee in Amsterdam heeft een imam alle Nederlandse moslims vogelvrij verklaard die drie keer per dag of minder bidden.

De ‘kafars’ (ongelovigen) verdienen volgens de imam een ‘zware straf’, waarbij hij lijkt te zinspelen op de doodstraf. De Indiase imam Maulana Rizwi gebruikte voor zijn oproep metaforen, vergelijkingen en verwijzingen naar teksten van profeten. Het graf van de afvallige moslim die te weinig tot Allah bidt, moet afschrikwekkend zijn, zegt Rizwi. Zo zien echte gelovigen hoe belangrijk het is om op tijd te bidden. Ook voor zwangere vrouwen kan geen uitzondering worden gemaakt, zo haalt hij islamitische geleerden aan. ,,Tijdens de bevalling van een kind moet de vrouw zich ook aan de gebedstijden houden zelfs al heeft het hoofdje van de baby het geboortekanaal al gepasseerd,’’ zei de imam.

Rizwi’s uitspraken zijn op een cd-tje gebrand en onder gelovigen verspreid van de Amsterdamse moskee. Het AD heeft zijn in het Urdu uitgesproken tekst door twee tolken onafhankelijk van elkaar laten vertalen.

,,Dit soort preken zijn levensgevaarlijk. Moslims die door omstandigheden niet altijd kunnen bidden worden hiermee vogelvrij verklaard. Dit staat haaks op de gedachte van integratie,’’ zegt Hikmat Mahamat Khan, tot voor kort voorzitter van Contact Groep Islam (CGI). Hij vindt dat justitie moet ingrijpen. ,,Nergens in de islam staat dat vrouwen altijd maar moeten bidden. Dit is ridicuul.

Ik vind dat de overheid veel te zachtzinnig is.’’ Juist vanwege de ‘slappe houding’ tegenover radicale moskeeën is hij opgestapt als CGI-voorzitter.

Eerder bracht de Taibah-moskee een dvd uit met omstreden uitspraken van de Pakistaanse geestelijk leider Noorani Sidiqui. De zoon van Sidiqui, Anas, is nu drie dagen in Nederland en spreekt duizenden gelovigen toe in de Taibah-moskee. Ook hij staat bekend om zijn orthodoxe uitspraken.

Leakat Dilmohamed van de Noori moskee, die de Indiase imam naar Amsterdam haalde, zegt de preek ‘scherp, maar inspirerend’ te vinden. Ook hij geeft dezelfde vertaling van de teksten als de tolken, maar geeft er een andere interpretatie aan. ,,Hij haalt juist veel teksten van anderen aan en spreekt zelf geen fatwah uit.’’ Hij vindt niet dat de imam Nederlandse moslims heeft beledigd.
\
AD.nl

Zo, en nu zouden er dus Moslims tegenover elkaar moeten staan: Zij die het eens zijn met deze meneer, en zij die het niet eens zijn.
Maar het gekke is bij dit geloof dat ook al zegt de voorganger dat het gras buiten blauw is, het niemand in z'n hoofd haalt om hem tegen te spreken.
Basis= angst dus.

een vrouw die bevalt, bloed en als je bloed ben je onrein en mag je niet bidden.

Dus, of die imam kent geen reet van de islam, of de tekst is verzonnen. Ik zou de bron wel eesn willen zien!

AMSTERDAM - Wie drie keer per dag of minder bidt, is volgens imam Rizwi een afvallige. Hij zei dat in de Amsterdamse Taibah-moskee. In de orthodoxe Taibah-moskee in Amsterdam heeft een imam alle Nederlandse moslims vogelvrij verklaard die drie keer per dag of minder bidden.

De ‘kafars’ (ongelovigen) verdienen volgens de imam een ‘zware straf’, waarbij hij lijkt te zinspelen op de doodstraf. De Indiase imam Maulana Rizwi gebruikte voor zijn oproep metaforen, vergelijkingen en verwijzingen naar teksten van profeten. Het graf van de afvallige moslim die te weinig tot Allah bidt, moet afschrikwekkend zijn, zegt Rizwi. Zo zien echte gelovigen hoe belangrijk het is om op tijd te bidden. Ook voor zwangere vrouwen kan geen uitzondering worden gemaakt, zo haalt hij islamitische geleerden aan. ,,Tijdens de bevalling van een kind moet de vrouw zich ook aan de gebedstijden houden zelfs al heeft het hoofdje van de baby het geboortekanaal al gepasseerd,’’ zei de imam.

Rizwi’s uitspraken zijn op een cd-tje gebrand en onder gelovigen verspreid van de Amsterdamse moskee. Het AD heeft zijn in het Urdu uitgesproken tekst door twee tolken onafhankelijk van elkaar laten vertalen.

,,Dit soort preken zijn levensgevaarlijk. Moslims die door omstandigheden niet altijd kunnen bidden worden hiermee vogelvrij verklaard. Dit staat haaks op de gedachte van integratie,’’ zegt Hikmat Mahamat Khan, tot voor kort voorzitter van Contact Groep Islam (CGI). Hij vindt dat justitie moet ingrijpen. ,,Nergens in de islam staat dat vrouwen altijd maar moeten bidden. Dit is ridicuul.

Ik vind dat de overheid veel te zachtzinnig is.’’ Juist vanwege de ‘slappe houding’ tegenover radicale moskeeën is hij opgestapt als CGI-voorzitter.

Eerder bracht de Taibah-moskee een dvd uit met omstreden uitspraken van de Pakistaanse geestelijk leider Noorani Sidiqui. De zoon van Sidiqui, Anas, is nu drie dagen in Nederland en spreekt duizenden gelovigen toe in de Taibah-moskee. Ook hij staat bekend om zijn orthodoxe uitspraken.

Leakat Dilmohamed van de Noori moskee, die de Indiase imam naar Amsterdam haalde, zegt de preek ‘scherp, maar inspirerend’ te vinden. Ook hij geeft dezelfde vertaling van de teksten als de tolken, maar geeft er een andere interpretatie aan. ,,Hij haalt juist veel teksten van anderen aan en spreekt zelf geen fatwah uit.’’ Hij vindt niet dat de imam Nederlandse moslims heeft beledigd.
\
AD.nl

Zo, en nu zouden er dus Moslims tegenover elkaar moeten staan: Zij die het eens zijn met deze meneer, en zij die het niet eens zijn.
Maar het gekke is bij dit geloof dat ook al zegt de voorganger dat het gras buiten blauw is, het niemand in z'n hoofd haalt om hem tegen te spreken.
Basis= angst dus.

lees jij je eigen post wel? in de tekst die je post is er duidelijk iemand ddie het tegenspreekt.

lees jij niet:",,Dit soort preken zijn levensgevaarlijk. Moslims die door omstandigheden niet altijd kunnen bidden worden hiermee vogelvrij verklaard. Dit staat haaks op de gedachte van integratie,’’ zegt Hikmat Mahamat Khan, tot voor kort voorzitter van Contact Groep Islam (CGI). Hij vindt dat justitie moet ingrijpen. ,,Nergens in de islam staat dat vrouwen altijd maar moeten bidden. Dit is ridicuul." ???
jeetje man, jij met je onnozele reltopics!

Moet je 2x die lap quoten??

Jij vind het een onnozel reltopic. En omdat 1 moslim iets anders vind, wil nog niet zeggen dat alle moslims dit vinden.

Heerlijk dit soort imams. Vooral omdat moslims heel makkelijk beïnvloed kunnen worden d.m.v. hun geloof. Lekker links blijven stemmen zodat de AIVD ze dalijk ook niet meer in de gaten mag houden.

lees jij je eigen post wel? in de tekst die je post is er duidelijk iemand ddie het tegenspreekt.

lees jij niet:",,Dit soort preken zijn levensgevaarlijk. Moslims die door omstandigheden niet altijd kunnen bidden worden hiermee vogelvrij verklaard. Dit staat haaks op de gedachte van integratie,’’ zegt Hikmat Mahamat Khan, tot voor kort voorzitter van Contact Groep Islam (CGI). Hij vindt dat justitie moet ingrijpen. ,,Nergens in de islam staat dat vrouwen altijd maar moeten bidden. Dit is ridicuul." ???
jeetje man, jij met je onnozele reltopics!

bro. . . dt topic is van 3 maanden geleden, niemand vraagt jou het een flinke trap omhoog te geven hoor. Waarom zou je? de discussie was over, het topic vergeten en vervolgens begin je weer opnieuw, wat is het doel, de thread vergroten tot 9 pagina's???

Geen onnodige kicks, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven