Fitness Seller

Moskee: Nederland moet moslimstaat worden

en haal potverdomme dat zwaard uit je avatar, of strijd je nu ook al tegen de hele ongelovige, westerse wereld, eentje waar een overgrote meerderheid nog zo goedhartig is om op te komen voor de rechten van de moslimgemeenschap.

en haal potverdomme dat zwaard uit je avatar, of strijd je nu ook al tegen de hele ongelovige, westerse wereld, eentje waar een overgrote meerderheid nog zo goedhartig is om op te komen voor de rechten van de moslimgemeenschap.

Waarom?
Het is samen met de maan het symbool van de islam, dus waarom zou ik het weghalen? Omdat jij dat zegt ???

Trouwens, ik denk dat deze uitspraak erg in wilders zijn voordeel is :klink:

Waarom?
Het is samen met de maan het symbool van de islam, dus waarom zou ik het weghalen? Omdat jij dat zegt ???

ik zie niet in waarom je je hier op een bodybuilder zo fanatiek moet profileren als een moslim strijder.

btw over die moslimstaat, waarom moet er nu in godsnaam een moslimstaat van nederland gemaakt worden, das toch pure waanzin, blijf dan wel aan jouw kant van de grens, zodat ik hier nog lekker van een seculier belgenlandje kan genieten waar ik me kan ontplooien in al mijn atheistische glorie. beloofd?

Nederland wordt nooit een moslimstaat, period. Een islampartij zal weinig aanhang kennen, hooguit een uitweg voor kanslozen om hun nietszeggende leventje nog wat kleur te geven.

Zeg nooit nooit. Het is nu al 1 op 16 milj. moslims... en maarliefst 20% allochtonen. Ze kweken als ratten zo snel, hoe lang denk je dat het duurt voor het 50% allochtonen is, 2 miljoen moslims etc... En die gaan op de duur hun eigen partij opeisen, en met 2 miljoen stemmen kan je deelnemen aan de regering, meer rechten eisen, kortom het kan snel gaan. Zoals men nu bezig is zal de islam steeds belangrijker worden. Binnen 100 jaar is de islam net zo groot en belangrijk als het christendom, misschien nog groter en ze zijn dubbel zo veeleisend. We hebben het laatste nog niet gezien geloof me.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien nu nog niet idd, maar een paar generaties verder zal het mogelijk veel groter zijn geworden.

Tis jammer dat links niet verder kijkt dan hun neus lang is. :roflol:

(btw EricR, ik zeg niet dat je links ben, alleen mijn 1e zin was als commentaar op jouw post gericht)

Nederland wordt nooit een moslimstaat, period. Een islampartij zal weinig aanhang kennen, hooguit een uitweg voor kanslozen om hun nietszeggende leventje nog wat kleur te geven.

Dus zullen wel veel moslims aanhanger worden van de IDP. De twee doelen die deze partij zich heeft gesteld zullen vele moslims als muziek in de oren klinken.
1e doel: Weerwoord bieden in 2e kamer aan wilders
2e doel: Wetgeving aanpassen aan islamitische normen en waarden

Yep ik snap ook echt niet hoe iedereen(politiek) zo links kan blijven. Extreem rechts hoeft ook weer niet persee maar ik word er moe van dat "WIJ" ons moeten aanpassen

Dus zullen wel veel moslims aanhanger worden van de IDP. De twee doelen die deze partij zich heeft gesteld zullen vele moslims als muziek in de oren klinken.
1e doel: Weerwoord bieden in 2e kamer aan wilders
2e doel: Wetgeving aanpassen aan islamitische normen en waarden

De IDP :roflol: Dat was een HOAX!!

[Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Ach, het had net zo goed waar kunnen zijn. Zijn er geen islamitische partijen dan? Behalve PvdA.

Maar ze keuren het wel goed als er één komt:

Behalve dat een Islamitische partij de moslims een politieke stem zal geven waarmee ze zich in de Tweede Kamer kunnen verweren tegen verwijten aan hun adres, zorgt een Islamitische politieke partij in de Tweede Kamer er ook voor dat de Islam politiek aanspreekbaar zal worden.
Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk dat die eraan komt.

Ow :o, haha dacht dat het echt was. Toch zou het me verbazen als er bij de volgende landelijke verkiezingen geen partij in het leven is geroepen met vergelijkbare standpunten. En die zal dan aanhang vinden geloof me.

Yep ik snap ook echt niet hoe iedereen(politiek) zo links kan blijven. Extreem rechts hoeft ook weer niet persee maar ik word er moe van dat "WIJ" ons moeten aanpassen

'Wij' gaan ons aanpassen? De laatste keer dat ik me aanpaste is lang geleden, ook al kan ik me wel conformeren aan situaties als dat noodzakelijk is. Maar dan ben ik nog geen dhimmi of erger. Ik zal nooit wijken voor religieuze druk of eisen van groeperingen die onze vrijheid willen inperken. Maar verder geldt hier nog wel vrijheid van meningsuiting en als iemand de wens heeft om van Nederland een moslimstaat te maken dan mag dat geuit worden. Het bewerkstelligen is nog wel iets anders natuurlijk, dat gebeurt toch nooit.

Maar goed sommigen denken van wel, ondanks dat cijfers en zelfs de meest negatieve prognose over bevolkingsgroei toch echt anders uitwijzen. Je hebt gewoon weg teveel mensen nodig om zo'n staat voor elkaar krijgen. Zelfs al zouden de radicale moslims als konijnen gaan nken lukt het ze nog niet in duizend jaar.

Maar ze keuren het wel goed als er één komt:

...

Oh dat keur ik ook goed, zolang er ruimte is voor religieuze partijen kan je een moslimpartij niet verbieden. Het met de beginselen eens zijn is wat anders. Mensen moet eens begrijpen hoe onze democratie werkt, vrijheden gelden ook voor verblinden en fanatici. Zolang ze daarmee rechtsstaat niet ondermijnen.

'Wij' gaan ons aanpassen? De laatste keer dat ik me aanpaste is lang geleden, ook al kan ik me wel conformeren aan situaties als dat noodzakelijk is. Maar dan ben ik nog geen dhimmi of erger. Ik zal nooit wijken voor religieuze druk of eisen van groeperingen die onze vrijheid willen inperken. Maar verder geldt hier nog wel vrijheid van meningsuiting en als iemand de wens heeft om van Nederland een moslimstaat te maken dan mag dat geuit worden. Het bewerkstelligen is nog wel iets anders natuurlijk, dat gebeurt toch nooit.

Maar goed sommigen denken van wel, ondanks dat cijfers en zelfs de meest negatieve prognose over bevolkingsgroei toch echt anders uitwijzen. Je hebt gewoon weg teveel mensen nodig om zo'n staat voor elkaar krijgen. Zelfs al zouden de radicale moslims als konijnen gaan nken lukt het ze nog niet in duizend jaar.

Wij passen ons aan, doe nou niet alsof het niet zo is. Jou politieke standpunten bewerkstelligen dit dus svp niet je kop in het zand steken.

Terug
Naar boven