Fitness Seller

Shocking News Moslimpartij mikt op verkiezingen 2010

idd SHOCKING NEWS :eek:

:roflol: Dat is juist het punt met en van veel christenen/moslims. Je beschrijving van de moderne gelovige is ''met alle respect'' toch iets te naief.

Veel mensen zitten letterlijk alleen maar in die boeken te bladeren als verkondigde waarheid. Ze hebben niets te kiezen en leven op dogma's verkondigd en uitgelegd door hun meerdere of stroming.

Theologische vraagstukken en stromingen zijn het gevolg van verschil in interpretatie en leer. Helder nadenken is er voor het gros niet bij, net zoals de gemiddelde Jan modaal dingen nabrult op straat.

En wat heeft dat te maken met het punt dat ik wilde maken?
Maargoed met de moderne christenen bedoel ik dus de vredelievende "God is liefde" (lol :roflol:!) homo liefhebbende, alles is mooi en prachtig en de bijbel is liefde knuffel knuffel lebber lebber Christenen.

Niet onaardig. Krijgt Wilders, het zij in de tweede kamer, toch eens een Marokkaan in levende lijve te zien.

Binnen het democratisch bestel is dit niet meer dan normaal en zijn ze totaal gerechtvaardigd in hun besluit. Of ik dit leuk vind is iets anders maargoed. De hele wereld gaat toch al naar de kanker dus eigenlijk ga ik me daar ook maar niet meer druk over maken, is slecht voor mijn bloeddruk. Veel mensen willen hier maar al te vaak hinken op twee gedachten: vrijheid, recht van vrije meningsuiting en gelijkheid, maar aan de andere kant ook 1 cultuur, 1 volk, en religieuze onverdraagzaamheid. Zoals ik al vaak in mijn posts heb gezegd het enige humane en democratische tegenwicht dat je als autochtone Nederlandse blanke man kunt bieden is: 1 heel veel kinderen maken
2. heel veel kinderen maken met marokkaanse/turkse/islamitische vrouwen

Kinderen groeien op in de cultuur van de man (althans voornamelijk volgens de Islamitische regels). Wanneer dus alle moslima vrouwen een blanke/zwarte/paarse (Atheistische/anders gelovige) man zal trouwen dan is er vanuit vrouwelijke kant geen mogelijkheid meer om de islamitsche traditie voort te zetten. Dan zitten we wel met een ander probleem, en dat is de Nederlandse vrouw die van alles en nog wat krijst om emancipatie, een gevoelige man, een man die haar als een gelijke behandeld, maar wel ondertussen kirt van genot wanneer ze een marokkaanse/turkse idioot ziet die haar als shit behandeld (groot gelijk overigens daar niet van). Enfin en daarnaast kan je natuurlijk ook als autochtoon/niet moslim massaal aan de kinderen gaan, maar dat betekent dat je niet meer op wintersport kan en dat wordt te lastig voor velen.

Wat betreft Christelijke waarden. Mensen vergeten wel eens dat we veel van onze ontwikkelingen te danken hebben aan het Christendom en de maatschappelijke structuren die zij tot stand heeft gebracht. Beschaving is vaak niet meer dan een klein verguld laagje over een hele rotte appel. Naar mijn inziens heeft het repressieve autoritaire karakter van de kerk tot op zekere hoogte bijgedragen dat men dergelijke samenlevingsstructuren kent, en dat er bijvoorbeeld zoiets is als familiewaarden. Ga maar na, biologisch gezien is het voor een man niet interessant om langer dan enkele jaren bij een vrouw en een kind te zijn. Daarnaast denk ik tevens dat helpen van armen en zieken alsmede het hele concept van vergeving typische waarden zijn die gelieerd zijn aan religie (in dit geval Christendom).

En wat heeft dat te maken met het punt dat ik wilde maken?
Maargoed met de moderne christenen bedoel ik dus de vredelievende "God is liefde" (lol :roflol:!) homo liefhebbende, alles is mooi en prachtig en de bijbel is liefde knuffel knuffel lebber lebber Christenen.

Ik ging in op die vetgedrukte alinea, geen aanval op jou maar meer op je naieve kijk op deze bevolkingsgroep:kiss:

De christenen/gelovigen die jij hierboven beschrijft bestaan gewoon (bijna) niet. Ze breken allemaal op een bepaald punt en zijn dan helemaal niet meer zo lebber lebber als jij beschrijft. Ga maar eens een discussie aan met zo'n blije evangelist of moslim (of doe maar niet:P).

Ik kom zelf uit een dergelijke milieu (ouders daargelaten) en kan het niet laten daar eens flink op te kakken. Tuurlijk zijn het goede mensen met waarden en normen en kan je beter dergelijke mensen treffen dan inhoudslozen. Maar iemand die de waarheid in pacht denkt te hebben en respect verliest in een discussie wantrouw ik, zodoende poep ik op 92% van de christenen/gelovigen (maakt een ruwe schatting in het voordeel van de gelovigen)

[Link niet meer beschikbaar]

Klinkt niet echt radicaal in ieder geval. Maar goed hij zal wel weer als wolf in schaapskleren worden neergezet. Wilders heeft namelijk gezegd dat alle moslims als een soort Paard van Troje hier bezig zijn met taqqiya en hun ware gezicht pas laten zien als ze macht hebben.
Ik vind het in elk geval een beetje naïef om te denken dat een religie en zeker een religieuze politieke partij er niet alles aan zal doen om zoveel mogelijk macht in handen te krijgen. Het is het doel van elke religie en elke politieke partij om te groeien, macht te winnen, en de touwtjes van de samenleving in handen te krijgen. Natuurlijk doen ze zich nu zachtaardig voor, iets anders zou dom zijn. Is dat een reden om minder kritisch en bezorgd te zijn? Uiteraard niet. Ik wens niet te leven in een samenleving waarin regels bepaald worden vanuit een religieuze ideologie. Laat mij leven zoals ik wil, volgens wetten die bepaald zijn vanuit ethische en rationele principes en niets anders.

Geen problemen met een moslimpartij, we hebben ook de christenunie en dergelijke. Echter waar ik wel moeite mee heb is het volgende citaat:

''Wij streven naar een samenleving die zich kenmerkt door islamitische waarden en normen."

Waarom moet de samenleving zich kenmerken door islamitische waarden? We zijn geen islamitische natie, dus waarom moet onze samenleving zich wederom gaan voegen naar islamitische waarden? Op de één of andere manier loopt de PR vanuit het islamitische blok toch altijd ergens spaak...

Mee eens. Dat zinnetje vind ik ook hoogste irritant en bar slecht gekozen. Als dat is waar ze voor staan vind ik het hoogst verachtelijk.

Je wilt wel een islamitische partij?
Maar je vindt die citaat te ver gaan? Dat is wat tegenstrijdig. Want de reden dat ze een moslimpartij zijn is nou juist dat wat daar staat.

Net zoals de CDA en de Christenunie streven naar een land dat zich kenmerkt door christelijke normen en waarden. En daar zijn ze al aardig naar op weg.

Ik denk dat een politieke partij ook kan opstaan voor de behartiging van de belangen van een bepaalde groepering. Zoals de Partij voor de Dieren. In die zin zou een partij die op kan komen voor de moslimgemeenschap (en zoals deurklink aangaf, repliek kan bieden aan diezelfde gemeenschap) niet verkeerd zijn. Dat is de vrijheid van de democratie, althans dat denk ik.
(And if you don't like it, you can geeetttt out! /southpark :D) Helaas moet dat dan wel weer een partij zijn die zich direct laat kenmerken door de islamtische religie en schijnbaar onze samenleving wil laten kenmerken door de islamtische waarden en normen.

**** OFF met 'dat' 'Harry'. Stick it where the sun doesn't shine. Ik vind het best dat mensen hun eigen geloof belijden, maar doe het gewoon lekker thuis. Allah mag dan wellicht wat minder vergevingsgezind zijn dan de christelijke god, het blijft volgens de verhalen een gigantische mafketel. Waarom zo'n fictief iemand zo'n belangrijke positie gunnen? Dat is echt briljant retarded. Daar hebben we er al genoeg van in Den Haag.

Wat betreft Christelijke waarden. Mensen vergeten wel eens dat we veel van onze ontwikkelingen te danken hebben aan het Christendom en de maatschappelijke structuren die zij tot stand heeft gebracht. Beschaving is vaak niet meer dan een klein verguld laagje over een hele rotte appel. Naar mijn inziens heeft het repressieve autoritaire karakter van de kerk tot op zekere hoogte bijgedragen dat men dergelijke samenlevingsstructuren kent, en dat er bijvoorbeeld zoiets is als familiewaarden. Ga maar na, biologisch gezien is het voor een man niet interessant om langer dan enkele jaren bij een vrouw en een kind te zijn. Daarnaast denk ik tevens dat helpen van armen en zieken alsmede het hele concept van vergeving typische waarden zijn die gelieerd zijn aan religie (in dit geval Christendom).

OMG wat een onzin weer. Ik had een heel verhaal getypt, maar Safari liep vast dus dan maar met een filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=qCL63d66frs&feature=related

Nog een paar dingetjes:
- De wereld heeft in het verleden ook succesvolle maatschappijen gekend die niet afhingen van religie
- Vergeven is sowieso nodig, je kunt niet gelukkig leven als je leven in teken staat van haat/verdriet/etc voor iets of iemand.
- Ja het is biologisch gezien niet handig om lang bij een vrouw en kind te blijven, dit gebeurt dan vaak ook niet. Christenen in de VS scheiden minimaal zo snel als de Atheisten in dit land. En is het nou echt zo erg om te scheiden? Ik vind van niet, als je niet meer gelukkig samen kunt leven. Als je van "God" verplicht moet samenblijven leven heb je echt een k*t leven. Uiteraard heb je wel veel liefde (biologisch) voor je kind en wil je mss voor het kind wel bij elkaar blijven.

Laatst bewerkt:
Ik vind het in elk geval een beetje naïef om te denken dat een religie en zeker een religieuze politieke partij er niet alles aan zal doen om zoveel mogelijk macht in handen te krijgen. Het is het doel van elke religie en elke politieke partij om te groeien, macht te winnen, en de touwtjes van de samenleving in handen te krijgen. Natuurlijk doen ze zich nu zachtaardig voor, iets anders zou dom zijn. Is dat een reden om minder kritisch en bezorgd te zijn? Uiteraard niet. Ik wens niet te leven in een samenleving waarin regels bepaald worden vanuit een religieuze ideologie. Laat mij leven zoals ik wil, volgens wetten die bepaald zijn vanuit ethische en rationele principes en niets anders.

In Nederland leven we op dit moment in een samenleving waar religieus geörienteerde partijen een redelijk grote stempel zet op het dagelijkse leven. Dat is inderdaad geen fijne situatie maar de kans dat die invloed blijft bestaan is vele malen groter dan de invloed van een moslimpartij op de Nederlandse samenleving.

Met welke partij zou een moslimpartij moeten regeren? Het PVDA die zieltogend is? Een SP dat geen binding heeft met religieuze partijen?

Misschien dat Groen Links het toejuicht om een coalitie aan te gaan met een moslimpartij maar dan heb je potentiele partners wel gehad. Het PVDA holt zichzelf alleen maar meer uit als ze ooit een coalitie aangaan met een partij waar redelijk grote weerstand tegen bestaat.

Rechtse partijen zijn helemaal niet compatibel met een moslimpartij en het CDA heeft met zijn christelijke achtergrond ook weinig op met een moslimpartij.

Ik blijf er dan nog bij dat zetelpotentieel voor zo'n partij vrij klein is, coalitievorming komt dus niet eens ter sprake.

Laat die moslims lekker een partij vormen. Als de 1 beste malloot een partij kan en mag vormen waarom moslims dan niet? Alleen omdat ze een religie aanhangen die geen Westerse oorsprong heeft?

Die versplintering kan wel een probleem vormen bij toekomstige coalities maar de geschiedenis leert dat splinterpartijen het meestal niet lang uithouden of verdoemd zijn om te bestaan in de marge van de politiek.

Moslims die in Nederland of Europa de macht grijpen blijft de grootste hoax van de laatste 10 of 20 jaar.

NOES atehists are ebils!!!!

In Nederland leven we op dit moment in een samenleving waar religieus geörienteerde partijen een redelijk grote stempel zet op het dagelijkse leven. Dat is inderdaad geen fijne situatie maar de kans dat die invloed blijft bestaan is vele malen groter dan de invloed van een moslimpartij op de Nederlandse samenleving.

Met welke partij zou een moslimpartij moeten regeren? Het PVDA die zieltogend is? Een SP dat geen binding heeft met religieuze partijen?

Misschien dat Groen Links het toejuicht om een coalitie aan te gaan met een moslimpartij maar dan heb je potentiele partners wel gehad. Het PVDA holt zichzelf alleen maar meer uit als ze ooit een coalitie aangaan met een partij waar redelijk grote weerstand tegen bestaat.

Rechtse partijen zijn helemaal niet compatibel met een moslimpartij en het CDA heeft met zijn christelijke achtergrond ook weinig op met een moslimpartij.

Ik blijf er dan nog bij dat zetelpotentieel voor zo'n partij vrij klein is, coalitievorming komt dus niet eens ter sprake.

Laat die moslims lekker een partij vormen. Als de 1 beste malloot een partij kan en mag vormen waarom moslims dan niet? Alleen omdat ze een religie aanhangen die geen Westerse oorsprong heeft?

Die versplintering kan wel een probleem vormen bij toekomstige coalities maar de geschiedenis leert dat splinterpartijen het meestal niet lang uithouden of verdoemd zijn om te bestaan in de marge van de politiek.

Moslims die in Nederland of Europa de macht grijpen blijft de grootste hoax van de laatste 10 of 20 jaar.
Ik volg je redenering grotendeels, alleen wat betreft CDA is het een ander verhaal. Dit soort partijen (bij ons CD&V) zouden in principe met elke partij in een regering gaan zolang zij de grootste zijn en zolang ze een postje kunnen grijpen en de lakens uitdelen. Zelfs de PVV sluiten ze niet uit heb ik begrepen. Het Christelijke en Islamitische geloof zullen ook wel wat raakpunten hebben waardoor beiden in de toekomst misschien wel een goede samenwerking mogelijk zien. Ik vertrouw het voor geen haar. Zoals het er nu uitziet is hier allemaal nog lang geen sprake van, maar je kan dat toch vrij moeilijk inschatten voor wat betreft de toekomst.

Leger inzetten om deze partij uit te schakelen !

nou ik stem wel gewoon wilders

kunnen mensen in islamitische landen een christelijke partij oprichten?
zou ze met gelijke munt behandelen hoe kinderachtig het ook is

Het basis principe van een democratie is dat iedereen mag deelnemen aan de politieke procesgang. Niemand heeft het recht dat recht aan burgers te ontzeggen...

Dat wil dus zeggen dat ook al onderschrijf je de democratie niet je toch mag deelnemen aan dat proces...zelfs als het je doel is om de democratie op te heffen.

Als dat niet het geval zou zijn is er geen sprake van democratie....en leven we dus in een samenleving die in de basis ongelijkheid predikt en waarin iedereen, ook jij, slachtoffer kan worden van de willekeur van de bestuurlijke elite.

Het is de taak van de democratie om haar nut en bestaansrecht te bewijzen en niet om die op te dringen of af te dwingen.

kunnen mensen in islamitische landen een christelijke partij oprichten?
zou ze met gelijke munt behandelen hoe kinderachtig het ook is

Dus jij stelt voor dat we allemaal proto-moslims worden? Kortom...zij doen het ook dus wij ook? Principes en normen en waarden zijn dus onderhandelbaar en eigenlijk niets meer dan een hypocriete leugen?

Terug
Naar boven