Binnen het democratisch bestel is dit niet meer dan normaal en zijn ze totaal gerechtvaardigd in hun besluit. Of ik dit leuk vind is iets anders maargoed. De hele wereld gaat toch al naar de kanker dus eigenlijk ga ik me daar ook maar niet meer druk over maken, is slecht voor mijn bloeddruk. Veel mensen willen hier maar al te vaak hinken op twee gedachten: vrijheid, recht van vrije meningsuiting en gelijkheid, maar aan de andere kant ook 1 cultuur, 1 volk, en religieuze onverdraagzaamheid. Zoals ik al vaak in mijn posts heb gezegd het enige humane en democratische tegenwicht dat je als autochtone Nederlandse blanke man kunt bieden is: 1 heel veel kinderen maken
2. heel veel kinderen maken met marokkaanse/turkse/islamitische vrouwen
Kinderen groeien op in de cultuur van de man (althans voornamelijk volgens de Islamitische regels). Wanneer dus alle moslima vrouwen een blanke/zwarte/paarse (Atheistische/anders gelovige) man zal trouwen dan is er vanuit vrouwelijke kant geen mogelijkheid meer om de islamitsche traditie voort te zetten. Dan zitten we wel met een ander probleem, en dat is de Nederlandse vrouw die van alles en nog wat krijst om emancipatie, een gevoelige man, een man die haar als een gelijke behandeld, maar wel ondertussen kirt van genot wanneer ze een marokkaanse/turkse idioot ziet die haar als shit behandeld (groot gelijk overigens daar niet van). Enfin en daarnaast kan je natuurlijk ook als autochtoon/niet moslim massaal aan de kinderen gaan, maar dat betekent dat je niet meer op wintersport kan en dat wordt te lastig voor velen.
Wat betreft Christelijke waarden. Mensen vergeten wel eens dat we veel van onze ontwikkelingen te danken hebben aan het Christendom en de maatschappelijke structuren die zij tot stand heeft gebracht. Beschaving is vaak niet meer dan een klein verguld laagje over een hele rotte appel. Naar mijn inziens heeft het repressieve autoritaire karakter van de kerk tot op zekere hoogte bijgedragen dat men dergelijke samenlevingsstructuren kent, en dat er bijvoorbeeld zoiets is als familiewaarden. Ga maar na, biologisch gezien is het voor een man niet interessant om langer dan enkele jaren bij een vrouw en een kind te zijn. Daarnaast denk ik tevens dat helpen van armen en zieken alsmede het hele concept van vergeving typische waarden zijn die gelieerd zijn aan religie (in dit geval Christendom).