MuscleMeat

Moslims are taking over

weet je i don;t give a fock !! altijd over moslims worden heel fout gedacht....... jah ik weet ze zijn buiten landers dus ze moeten oprotte zo denke toch de meeste nederlanders so i don't give a fock any more ! (ben zelf moslim)

weet je i don;t give a fock !! altijd over moslims worden heel fout gedacht....... jah ik weet ze zijn buiten landers dus ze moeten oprotte zo denke toch de meeste nederlanders so i don't give a fock any more ! (ben zelf moslim)

misschien heb je gelijk, misschien niet..maar met die instelling kom je iig niet veel verder in het "acceptatie-proces"

dan nog, kan je het de NL'ers(westerlingen ) kwalijk nemen? je wilt niet weten hoe ongelooflijk dom en kortzichtig 75% van NL is, die geloven alles wat in de media (telegraaf/prive) staat., en daar hoor je nooit wat over de "goede" dingen van de moslims.

Tevens hoor je ook nooit de NL 'ers die geen moeite hebben met moslims, omdat die niet om opspraak komen. Oftewel, beide kanten worden gewoon vergroot door de media en zolang ze daar mee door blijven gaan zal de overheid ook weinig kunnen uithalen.

De meeste autochtone NL denken niet zo.
Als dat zo zou zijn zouden hier geen moslims meer zijn hoor;)

Maar generaliseren doen allochtonen in het algemeen meer heb ik het idee als autochtonen.

En ik als echte rechtse harrie zit hier vanavond oud en nieuw te vieren met mijn gezin en mijn maatje: En raad eens, hij is MOSLIM.

Ik wil iets heel anders. School voor alle kinderen bijvoorbeeld. t Was goddomme een meisje uit de EERSTE KLAS. De idioot die niet inziet wat daar aan schade toegebracht wordt heeft z'n ogen echt in z'n reet zitten ja. Dat is toch om te janken?
Ach ja, demagogie uit zich wel vaker in beperkingen in het onderwijs... Blinding even very abled men.
Man wat lul je weer eens een onzin een blank kind mag ook niet naar school met een pet op waarom mag een moslima dan wel een burka of hoofddoek op?

Aanpassen en nog liever oprotten terug naar waar ze vandaan komen. Ze voelen zich toch geen Nederlander als je op straat loopt hoor je dat klein tuig almaar zeggen hoe het in HUN land wel niet beter is. Dan rot op terug naar je land en val mij en mijn familie niet lastig.

Builder B je bent volgens mij de meest onwetende gast die ik ooit ergens tegen ben gekomen je likt de aars van de NCPN waarschijnlijk en het zou me niets verbazen als je ook nog een ontkenner bent van de boergenocide in Afrika want o die arme zwarten doen toch niemand kwaad.

Man wordt eens wakker een kameraad zijn kind is pas doodgeslagen omdat het ****ing blank was en jij loopt hier maar telkens te lullen dat die gasten niet over een kam moeten worden gehaald wordt wakker aan het einde van de dag zij het allemaal Moslims en Moslims hebben elkaars handje nodig.

Laatst bewerkt:
Wat een forum is dit hey :roflol:

Ik lees hier meer over Moslims dan over bodybuilding. Beetje jammer.

Trainen de meesten hier uberhaupt?

Man wat lul je weer eens een onzin een blank kind mag ook niet naar school met een pet op waarom mag een moslima dan wel een burka of hoofddoek op?

Aanpassen en nog liever oprotten terug naar waar ze vandaan komen. Ze voelen zich toch geen Nederlander als je op straat loopt hoor je dat klein tuig almaar zeggen hoe het in HUN land wel niet beter is. Dan rot op terug naar je land en val mij en mijn familie niet lastig.

Builder B je bent volgens mij de meest onwetende gast die ik ooit ergens tegen ben gekomen je likt de aars van de NCPN waarschijnlijk en het zou me niets verbazen als je ook nog een ontkenner bent van de boergenocide in Afrika want o die arme zwarten doen toch niemand kwaad.

Man wordt eens wakker een kameraad zijn kind is pas doodgeslagen omdat het ****ing blank was en jij loopt hier maar telkens te lullen dat die gasten niet over een kam moeten worden gehaald wordt wakker aan het einde van de dag zij het allemaal Moslims en Moslims hebben elkaars handje nodig.

Nee jij hebt helemaal gelijk pik. Beter om zo'n kind het recht op onderwijs te onthouden en in een isolement van radicalisme te pleuren. Slimme kerel ben jij hoor. Je snapt de hele strekking van zijn post niet eens.

Nee jij hebt helemaal gelijk pik. Beter om zo'n kind het recht op onderwijs te onthouden en in een isolement van radicalisme te pleuren. Slimme kerel ben jij hoor. Je snapt de hele strekking van zijn post niet eens.

Probeer je nou Cirkel iets bij te brengen? :roflol: De nieuwe fascisten zijn de anti-fascisten, je weet toch?!!

Wel een strakke posting over die boergenocide, zeker als je bedenkt dat hij zelf zo'n beetje de hele holocaust bagateliseert. Holocaust, holocaust? Dat was gewoon een volksverhuizing naar vakantiekampen!!

haha uit welk gehucht kom jij man :roflol:, je wordt een parodie van je eigen.

Hoeveel moslima's lopen nu met een boerka rond, geen idee.. maar in ieder geval te weinig om er een probleem van te maken. En waarom zou een moslima minder goed kunnen functioneren op school, wanneer zij een hoofddoek draagt, volgens mij maakt dat geen fl**ker uit.
En dat kleine tuig loopt alleen maar te zeggen dat hun land beter is, nou als kind heb ik wel ergere dingen gezegt.. pffooee
En dan nog een kind dat doodgeslagen is, omdat hij of zij blank was. Yeah right.

Hoeveel moslima's lopen nu met een boerka rond, geen idee.. maar in ieder geval te weinig om er een probleem van te maken. En waarom zou een moslima minder goed kunnen functioneren op school, wanneer zij een hoofddoek draagt, volgens mij maakt dat geen fl**ker uit.
En dat kleine tuig loopt alleen maar te zeggen dat hun land beter is, nou als kind heb ik wel ergere dingen gezegt.. pffooee
En dan nog een kind dat doodgeslagen is, omdat hij of zij blank was. Yeah right.
Je hebt het hier over het kind van een kameraad gast dus doe maar eens even rustig aan jij een beetje respect kan geen kwaad.

Lekker op blijven komen voor dat tuig dat mensen aanvalt puur omdat ze blank zijn.

Dat ze die mensen maar al hun rechten ontnemen toen ze hier kwamen hadden we ze in werkkampen moeten stoppen het is nooit de bedoeling geweest dat hele families hier naar toe kwamen.

Je hebt het hier over het kind van een kameraad gast dus doe maar eens even rustig aan jij een beetje respect kan geen kwaad.

Lekker op blijven komen voor dat tuig dat mensen aanvalt puur omdat ze blank zijn.

Dat ze die mensen maar al hun rechten ontnemen toen ze hier kwamen hadden we ze in werkkampen moeten stoppen het is nooit de bedoeling geweest dat hele families hier naar toe kwamen.

Hehe lijkt Adolf wel:D

Alleen de titel van het topic doet me al zeer.Er kan uren en dagen gediscuseerd worden maar het komt er toch op neer dat er blaffers getrokken moeten worden.Hier hou ik het bij.

de enige blaffer die jij trekt is de zwaargeschapen tekkel van de buren.

Beetje rustig he, Ali:D

Jammer dat je te dom bent om de ironie hier van in te zien. Ik lig dubbel nu! :roflol:

Als dat werkelijk zo is, is het heel erg. Elke vorm van discriminatie om huidskleur is verkeerd. Alleen jij hebt het over een bevolkingsgroep in zijn totaal, je kan niet de gehele Marokkaanse gemeenschap hier verantwoordelijk voorstellen. En als jij dat niet begrijpt, hoor jij eerder in een werkkamp thuis.

Als dat werkelijk zo is, is het heel erg. Elke vorm van discriminatie om huidskleur is verkeerd. Alleen jij hebt het over een bevolkingsgroep in zijn totaal, je kan niet de gehele Marokkaanse gemeenschap hier verantwoordelijk voorstellen. En als jij dat niet begrijpt, hoor jij eerder in een werkkamp thuis.
Ik discrimineer hier geen enkele bevolingsgroep dat deel van mijn posting was gericht op alle immigraten die hier zijn gekomen om te werken.

Cirkel maakt geen onderscheid, hij stopt gewoon iedere arbeidsmigrant in een werkkamp. Hoe nobel toch. Paar bordjes met Arbeit macht frei boven de poort en we hebben de ideale wereld van Cirkel.

Terug
Naar boven