XXL Nutrition

Motivatie tips?

Goedeavond DBB,

Ik heb een probleem, namelijk dat ik nooit gemotiveerd ben voor iets.
Met alles is dit zoals bijvoorbeeld met:
-school. doe nu havo terwijl ik vwo aan zou moeten kunnen. Het probleem is dat ik nooit goed leer voor proefwerken.
-sport. ik kan nooit de motivatie krijgen om 100% te geven, alleen de eerste paar keren, terwijl ik ontzettend atletisch ben aangelegd.

Ik vind het echt ontzettend jammer aangezien ik wel heel graag wil, maar het niet lukt

Nou heb ik al vaak tegen mezelf gezegd van 'QUIT ****ING AROUND, START WORKING', maar na een aantal keren werkt dit niet meer. Ik ben liever met de korte termijn bezig dan met de lange termijn.

Heeft iemand hier misschien tips?

Karma uiteraard!;)

Je zit ook nog op het verkeerde forum..check gezonheid etc en dan subforum motivatie.
Ik zou me dood schamen als je zo in het leven staat, laat staan dat je overweegt om te gaan bodybuilden.
Tip bezoek eens een kinderpsycholoog!

Ik sta normaal op de MrO maar ik sla soms eens een training over omdat ik geen zin heb.
Voor bioingenieur had ik geen zin, daarom dat ik maar elektriciteit heb gestudeerd.

Beterschap

Laatst bewerkt:
welcome to the club...

Wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje. Veelzijdige discipline tonen is wat het verschil maakt. Natuurlijk heb je het intelligentievermogen en zou je vwo kunnen doen, en zou je o zo groot worden als je vier keer per week zou gaan sporten. Allemaal gebakken lucht om jezelf voor de gek te houden.

Ikzelf ben net zo'n luie fl**ker en loop daardoor aardig wat toekomstige openingen mis. Whats the big deal? Als het je echt zo irriteert kun je nog altijd de keuze maken om er daadwerkelijk voor te gaan. En als dat dan niet lukt, heb je het in ieder geval geprobeerd.

HahAHAHA OMG!!! volgens mij word je binnenkort voor je eerste keer ongesteld

Wie voor een dubbeltje geboren is wordt nooit een kwartje. Veelzijdige discipline tonen is wat het verschil maakt. Natuurlijk heb je het intelligentievermogen en zou je vwo kunnen doen, en zou je o zo groot worden als je vier keer per week zou gaan sporten. Allemaal gebakken lucht om jezelf voor de gek te houden.

Ikzelf ben net zo'n luie fl**ker en loop daardoor aardig wat toekomstige openingen mis. Whats the big deal? Als het je echt zo irriteert kun je nog altijd de keuze maken om er daadwerkelijk voor te gaan. En als dat dan niet lukt, heb je het in ieder geval geprobeerd.

hier valt weinig aan te toe te voegen.

ik ben op dit moment nog steeds bezig met dit onder ogen te zien en te accepteren. heeft me maar 4 jaar gekost om überhaupt tot hier te komen.

Als je niet hard genoeg leert/traint wil je het niet hard genoeg!
Als het wel zo was had je de motivatie wel om het te doen!

De jeugd van tegenwoordig...

Toen ik nog 15 was... :D

topicstarter heeft geen zin meer om erop te reageren, kan het niet opbrengen om dutchbodybuilding.com in te toetsen..

• Topic Starter Topic Starter
Jawel hoor.
Bedankt voor alle reacties, voel me veel gemotiveerder nu!

De jeugd van tegenwoordig...

Toen ik nog 15 was... :D
was je waarschijnlijk net zo lui als hij.....

hoort er een beetje bij toch rondje 15, het bijltje erbij neergooien.... pubertijd sucks!!!!

Stel je doelen niet te hoog!
Duurt lang om die te halen en jij hebt juist voldoening nodig!!!

Ik vind het echt ontzettend jammer aangezien ik wel heel graag wil, maar het niet lukt

Klopt langs geen kanten wat je hier zegt. Als je iets echt graag wilt, dan lukt dat wel. Je defenitie van "echt graag willen" herbekijken gast. ZO graag zal je het uiteindelijk wel niet willen, aangezien het je niet lukt zeg je. ;)

als je het niet 100% interesseert dan zul je niet 100% gemotiveerd zijn.
als jij echt graag wat wil bereiken in deze sport, dan moet je er hard voor gaan. heb je die motivatie niet? dan zal het lastig worden..

Terug
Naar boven