XXL Nutrition

MP3 Speler

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Omdat ze altijd van die klotemuziek draaien bij ons in de gym ben ik van plan om een mp3 speler te kopen. Ik zat wat krantjes door te bladeren en mijn oog kwam op een Lifetec 1 GB MP3 speler. Hij kost €89,-

Heeft 1 van jullie ervaring met een Lifetec MP3 speler en zo ja, kan je die even delen aub :) Ik weet natuurlijk dat Lifetec niet zo'n goed merk is, maar ik wil gewoon een simpele MP3 speler waar ik niet te veel geld aan kwijt ben. 1 GB voor 89 euries is toch best cheap volgens mij.

Wat denken jullie, heb ik hier een goede koop aan, of zal ik wat dieper in de buidel tasten en een bekender merk kopen?

Mijn mening is altijd dat wanneer je iets koopt wat goedkoop is je niet meteen een slechte koop hoeft te hebben. Het enige wat je wel moet onthouden is dat de kwaliteit van het apparaat misschien tegen kan vallen denk dan bijv aan uitval, gebruikersmogelijkheden of service.

Wanneer je zo'n speler alleen voor in de gym koopt is het wel handig en voor die prijs zou ik het persoonlijk niet laten.

oow ja, lifetec is een aldi b-merk en voor zover ik weet is het wel aardig spul. Sta alleen niet raar te kijken als bijv volgende week dezelfde speler bij de marskramer te koop is maar dan met een ander logo er op.

Laatst bewerkt:
Waarom die goedkope bagger!

Batterijen zijn sneller op!

Je garantie is meestal klote omdat het bedrijfje wat ze maakt 9 van de 10 keer in oorlog is!

Wat moet je in hemelsnaam met 1G opslag ruimte?
Train je zo lang dan?

Tip koop gewoon een Packard Bell ikzelf heb een 128MB passen bijna 30 nummers afhankelijk hoe zo'n grootte het is!
Batterijen gaan bij intensief gebruik 12uur mee en ook met hamatoki batterijen :D
Hij is goedkoper dan dat Aldi Prulletje.
Geluid is supergoed!

ikzelf was een 50€ kwijt voor de mijne en heb er heel veel plezier van!

Tip: mocht je in een winkel komen en iemand adviseert je een IPod van 4G voor 275€ gelijk de toko uitlopen hebben ze ook geprobeert bij mij!

zeker 1 van 1Gb kopen of hoger

anders ben je de muziek snel beu horen en kan om de training heel de boel terug verwijderen en nieuwe nummers downloaden.

Wilde eerst ook goedkoop stickje kopen maar ben er snel van afgestapt.

alle merken met Tec of Tek erin zijn gwoon klote... en dat meen ik... allemaal b-merken koop een p Bell of iets dergelijks, sony, philips, iriver dan koop je kwaliteit

• Topic Starter Topic Starter
jah ik weet dat lifetec niet echt een goed merk is, maar gewoon voor trainen in de gym en af en toe tijdens de les op school luisteren is hij toch wel geschikt voor?

Ik heb binnenkort lekker mijn iPod van 40Gig :D

Of niet, want een vriend van mij had een iPod van 40Gig. Er was iets mis mee. Nu heeft hij een nieuwe gekregen. En deze koop ik dan voor 200euro. Toch niet mis he:D

Terug
Naar boven