- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Omdat ze altijd van die klotemuziek draaien bij ons in de gym ben ik van plan om een mp3 speler te kopen. Ik zat wat krantjes door te bladeren en mijn oog kwam op een Lifetec 1 GB MP3 speler. Hij kost €89,-
Heeft 1 van jullie ervaring met een Lifetec MP3 speler en zo ja, kan je die even delen aub
Ik weet natuurlijk dat Lifetec niet zo'n goed merk is, maar ik wil gewoon een simpele MP3 speler waar ik niet te veel geld aan kwijt ben. 1 GB voor 89 euries is toch best cheap volgens mij.
Wat denken jullie, heb ik hier een goede koop aan, of zal ik wat dieper in de buidel tasten en een bekender merk kopen?
Heeft 1 van jullie ervaring met een Lifetec MP3 speler en zo ja, kan je die even delen aub
Ik weet natuurlijk dat Lifetec niet zo'n goed merk is, maar ik wil gewoon een simpele MP3 speler waar ik niet te veel geld aan kwijt ben. 1 GB voor 89 euries is toch best cheap volgens mij.Wat denken jullie, heb ik hier een goede koop aan, of zal ik wat dieper in de buidel tasten en een bekender merk kopen?