AndroidHealthClinic

mr.O 2008

wie wordt mr.O 2008


  • Totaal stemmers
    217

Bezoekers in dit topic

Ik vrees the Fridge.

Zou leuk zijn als de jury een statement maakt en meer gaat voor symmetrie en esthetiek en dat dus de nieuwe norm maakt. Denk dat dat de sport alleen maar goed doet. Publicitair en in termen van gezondheid:).
 
+1. het is 1 hypocriet zooitje gewoon. alleen als je puur naar massa kijkt, ja dan zal jay zeker de terechte winnaar zijn. maar wolf ziet er gewoon beter uit.

In jouw ogen. Niet in die van mij hoor:D
 
Ksnap niet wat mensen zo bruut vinden aan Wolf..
Tis en blijft natuurlijk hun persoonlijke mening en voorkeur,
Maar geef mij puur op het oog maar Dexter en Victor.
Phil heath gaat ook de goede kant op!
 
Jay Cutler!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jay heeft gisteren al naar zijn moeder gebeld om te zeggen dat ie gewonnen heeft.
 
shit,ik ben Branch Warren er nog vergeten tss te zetten :mad:
 
Als die vormloze rots mr.O wordt dan doe ik volgend jaar ook mee.
 
Ik hoop Wolf, maar waarschijnlijk word het Cutler.
 
Hoezo nooit bewezen dat renners niet pakken? Hoeveel positieve gevallen nog voor het voor je is bewezen?

Ik geloof niet dat omdat je een contract hebt bij Weider of Muscletech gegarandeerd zal zijn van een hogere plaatsing. Zelfde belachelijke redenering is dat Amerikanen onverdiend hoger plaatsen dan Europeanen. Een Mr O onttronen is nu eenmaal heel moeilijk want het moet er zo vingerdik op liggen dat de jury zn nek durft uitsteken die titel aan iemand anders toe te kennen. Hypocriet boeltje? ja. Belangenvermenging? Twijfelachtig tot mogelijk maar zolang dat het niet bewezen is zou ik zoiets niet beweren

True, maar ik zei dan ook alle renners, niet die enkelingen die ze aan de pers voeren ter publiciteit.

Ik denk, en er zijn er vast die mij volgen hierin, dat geld en status vooral een hoofdrol spelen in deze sport.
Magazines, supplementenfirma's, hell, zelfs de steroid dealer wordt er rijk aan. En ze hebben allemaal belang
dat degene wat op hun reclame affiche staat, het hoogste scoort.

Plus het feit dat het een sport is die subjectief is. Er is nu eenmaal geen maatstaf van afmetingen, verhoudingen.
Dus je kan altijd wel iemand beter uitzien vinden, zeker als de maatschappij achter die persoon
je bv een life time worth of voedingssupplementen cadeau doet.

Topsport geloof ik al lang niet meer in. It's all about the Benjamins ;)
 
het valt me wel op dat er hier veel dexterfanaten zitten,opmerkelijk
 
die vormloze rots heeft altijd nog meer vorm dan jij? gokje hoor:p
Ik vroeg me al af wat voor kritiek ik op die opmerking zou krijgen.:rolleyes: Ik vindt gewoon dat Branch een heel lelijk fysiek heeft. Hij heeft wel een hoop massa en goede vasculariteit, maar geen top 3 materiaal, laat staan mr.O 2008.
 
Jay wint weer, heeft het voordeel van titelverdediger.

Heb liever dat Dexter wint, maarja

Dennis Wolf ziet er prachtig uit maar word totaal ondergewaardeerd.

zoals Rockel ook zo vaak.
 
Heb wel respect voor de man cutler, maar ben geen fan van zijn fysiek... Daarom helaas, helaas zal hij wel winnen.... Vind zelf Wolf bijv een imposanter fysiek hebben.
 
hopelijk haalt de fysiek het van de massa en wint dex
 
Degene die de meeste commerciële belangen van de sponsors kan behartigen.
Vaak al een Mr Olympia, omdat die nu eenmaal de meeste aandacht trekt. Moet ie natuurlijk niet bij de sponsor weggaan, want dan heeft ie ineens geen goede fysiek meer. :eek:

Wie? Ja, die? Oh die ja......tsss gaat nergens meer over.

Zo ff in een paar woorden het hedendaagse pro-BB-ing geschetst. ;)
 
Victor Martinez was een van mijn fav's. Spijtig dat hij niet meedoet
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven