MuscleMeat

MR. Olympia 2013 - live

Kijk roelly naast jay

Yeah

Ik denk

1. Phil Heathe
2. Shawn / Kai
3. Shawn / Kai
4. Dennis Wolf
5. Dexter
6. Roelly
7. Jay
8. Lionel
9. Ramy

Jay staat er goed bij na zijn absent maar denk niet dat er een top 5 voor hem in zit.

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 07:43 ----------

Ik vind Dennis over shawn

Ik denk

1. Phil Heathe
2. Shawn / Kai
3. Shawn / Kai
4. Dennis Wolf
5. Dexter
6. Roelly
7. Jay
8. Lionel
9. Ramy

dennis wolf staat er super bij ik ben het eens met ronnie coleman die zij in interview

1... phill heath
2.. dennis wolf
3 of 4.. kai green shawn rhoden

dennis zijn benen zijn echt top... jay valt tegen massa verlies ... roely mag van mij in top 6 ziet er goed uit

Ik heb ook niet kunnen kijken helaas. Zag daarnet commentaar over Kai op de lifestream voorbij komen dat Kai Greene geprobeerd heeft groter op het podium te komen en dat dat hem de das heeft omgedaan. Shawn Rhoden wordt op 3e plek verwacht. Iemand enige idee hoe laat de finale wordt uitgezonden Nederlandse tijd?

Re: MR. Olympia 2013 - live streaming

Foto's!

Upload foto's boys

En zoals voorspeld heel de ramy rel om niks hij mag blij zijn als die de top 10 haalt. Dus de jury geeft nogmaals het signaal geen freaks meer maar mooi gestroomlijnde fysieken ik zeg top idee

En zoals voorspeld heel de ramy rel om niks hij mag blij zijn als die de top 10 haalt. Dus de jury geeft nogmaals het signaal geen freaks meer maar mooi gestroomlijnde fysieken ik zeg top idee

En waarom kom jij dan op je laatste wedstrijd met idee om voor massa te gaan ipv lijnen en kwaliteit :trollface:

Roelly doen met ze! Kwil niets horen

Wanneer is de uitslag van dit?

binnen 18uur

Mijn voorspelling: 1. Phil,2. Roelly!!, 3. Kai

_PB52265.jpg

_PB52291.jpg

_PB52383.jpg

---------- Post toegevoegd 28 September 2013 om 10:20 ----------

philsulina
kai grapefruit
dennis
shaun rai
dexter

en dan moet jay nog ergens tussen maar dat staat helemaal los van het fysiek van vanacht en de finals.

Laatst bewerkt:
Begint het 06:00 NL tijd zondagochtend?

nvm

Laatst bewerkt:
--

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven