Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via de organisatie, rond de 50 euro. Volgens mij via american expres, echter ik doe niet aan krediet kaart.
Verder nog niets gevonden.
Niet alleen zijn benen, ook zijn kaken lijken hier op die van Tom Platz.
Man, man, man! De stream zou gratis moeten zijn. Ze zullen er echt niet minder tickets door verkopen.Inderdaad geen gratis stream, belachelijke prijs ook. Mocht het nou een 10tje zijn zou ik het er nog voor over hebben voor een goede kwaliteit stream. Alleen meestal is de kwaliteit van de stream ook bedroevend. Ik zie de recaps later wel.
Volgens mij worden er helemaal geen tickets verkocht?Man, man, man! De stream zou gratis moeten zijn. Ze zullen er echt niet minder tickets door verkopen.
Toen er geen Covid was moest men ook al betalen voor de stream. 😪Volgens mij worden er helemaal geen tickets verkocht?
www.olympiaproductions.com
Opzich eigenlijk nog een goed idee, maak het gratis -> meer views en gooi er om de zoveel tijd een ad tussen ofzo. Zou er niet van verschieten moest dat meer opbrengenMan, man, man! De stream zou gratis moeten zijn. Ze zullen er echt niet minder tickets door verkopen.