AndroidHealthClinic

Mr. Olympia 2020

Depleted or flaws the stage lights will show it all.

Hoe moeilijk is een wedstrijd voorbereiding, en dan in het buitenland, niets vergeten, niet je eigen keuken, niet je eigen bed, niet je eigen wc, andere omgeving, hoge temperatuur, en ... het is zoveel moeilijker om dit in het buitenland goed onder controle te krijgen. Ik denk dat dit zwaar onderschat wordt. Ik heb wel eens wedstrijden gefietst in het buitenland, en was altijd een beetje minder goed dan thuis.

Wesley pakt zijn prep nu anders aan dan een paar jaar terug. Toen stond hij flat omdat hij zoutinname te veel verlaagt had. Daardoor kon hij geen volle look/pump krijgen on stage. Nu voegt hij nog constant veel zout toe aan zijn maaltijden. Ook blijft hij nog carb cyclen tot het laatst, wanneer hij teveel in gewicht dropped na een dag doet hij een high day om er weer voller bij te staan. Lijkt goed te werken want hij staat droog maar vol en heeft nog geeneens zijn echte carb load gedaan.

Nu hij een aantal shows gedaan heeft kent hij zijn lichaam beter... doet coaching nu ook helemaal zelf. Zijn er maar weinig die dat kunnen/doen.

Waarom zeuren jullie eigenlijk allemaal over zijn brede taille? Hij heeft helemaal geen brede taille, zijn V-taper is ziek. Ja zijn heupen zijn mss iets breder dan die van Breon of Chris als ze naast elkaar staan, maar hij is ook bijna 1.90 en is in de schouders ook veel breder dan die gasten. Daarom vind ik ook dat hij meer de bouw heeft voor open BB ipv classic.

Wesley heeft weldegelijk een paar kleine “flaws” in zijn fysiek, maar zijn mid section is daar niet een van.
Vind hem juist totaal geen V-taper maar eerder een Y-taper hebben. Zijn middel is niet per se breed, maar ten hoogte van de heup en net onder de lats even breed. Gewoon een hele rare vorm waardoor hij de illusie heeft van een brede middel.

Vind hem juist totaal geen V-taper maar eerder een Y-taper hebben. Zijn middel is niet per se breed, maar ten hoogte van de heup en net onder de lats even breed. Gewoon een hele rare vorm waardoor hij de illusie heeft van een brede middel.
Inderdaad, Y-taper. Zelf begreep ik die kritiek op zijn benen nooit goed, omdat de onderkant bij hem zo dik is (heb ik zelf helemaal niet dus jaloers en neiging tot overschatting van die kwaliteit) en zijn benen er daardoor in korte broek super uitzien. Maar ze hebben dus totaal geen sweep als hij in trunks op het podium staat.

Ik vind zijn middel wel breed maar niet zodanig dat dat afdoet aan zijn esthetics. Van mij zou hij die wedstrijd mogen winnen.

:angstig::angstig::angstig:
1608114832123.png

Van alle klassen wat ik voorbij ziet worden gaat dit een goede loempia worden.

Vast wel, maar Phil is allang zijn prime voorbij imo. Daarbij heeft Phil niet die wijde structure die Brandon wel heeft. Brandon wordt alleen nog maar beter, terwijl Phil alleen maar aftakelt.

Phil's neus wordt ook steeds groter.

Terug
Naar boven