- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ja, Hadi's afkomst ligt weer een stuk gevoeliger dan vorig jaar.
Ah ja, Hadi's afkomst ligt weer een stuk gevoeliger dan vorig jaar.
Als dat meespeelt hadden ze beter gewoon zijn visum geweigerd zoals Behrouz.Ah ja, Hadi's afkomst ligt weer een stuk gevoeliger dan vorig jaar.
Nogal ja t*ring,Hadi / Samson is wel een beetje appels met peren vergelijken. Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van de langere / grotere / meer esthetische Samson, maar eerlijk is eerlijk hij is wel minder geconditioneerd dan Hadi. Hadi is gewoon echt godvertyfuskneiterhard. Daarom zou hij IMO moeten winnen.
Derek ben ik niet echt van onder de indruk.
Hij is geen Hadi qua conditioning maar stond nog nooit zo goed als nu, vind ikVan wat ik gezien heb. Samson groot, vol maar 4 weeks out. Derek, lijkt niet verbeterd, en slechte conditionering. Hadi pakt hem. Maar goed de final komt nog.
Het is niet zwart maar donkerIn 24 uur kunnen die gasten wel veel veranderen, though. Vooral die zwarten hebben 1 dag voor de show meestal nog een plofkop en op show day zijn ze opeens droog
Oke op deze foto stuk beter idd!!Hij is geen Hadi qua conditioning maar stond nog nooit zo goed als nu, vind ik
Heb een mond
Thx bud, had de hoop al opgegeven om zoals vorig jaar een gekaapt youtube channel te vinden dat uitzendeWel wat commentaar tussendoor maar hier hoor je omroeper ook.
Thx bud, had de hoop al opgegeven om zoals vorig jaar een gekaapt youtube channel te vinden dat uitzende
Is Ramon zijn tan nou aan het smelten xD
Als ie geen top 3 haalt krijgt ie dbb perm ban heb ik gehoordWelcome,
Niet eens opgevallen eerst teleurstelling verwerken dat wesley niet in top 3 zit.