XXL Nutrition

Mr Olympia 2024 - (do 10 okt - zo 13 okt)

Kijk maar uit voor die andere gast kan zo maar eerste worden voor Cbum. Even zijn naam kwijt maar die staat echt onwijs droog al.

Ah ja, Hadi's afkomst ligt weer een stuk gevoeliger dan vorig jaar.

Hadi / Samson is wel een beetje appels met peren vergelijken. Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van de langere / grotere / meer esthetische Samson, maar eerlijk is eerlijk hij is wel minder geconditioneerd dan Hadi. Hadi is gewoon echt godvertyfuskneiterhard. Daarom zou hij IMO moeten winnen.

Derek ben ik niet echt van onder de indruk.

Hadi / Samson is wel een beetje appels met peren vergelijken. Persoonlijk ben ik meer gecharmeerd van de langere / grotere / meer esthetische Samson, maar eerlijk is eerlijk hij is wel minder geconditioneerd dan Hadi. Hadi is gewoon echt godvertyfuskneiterhard. Daarom zou hij IMO moeten winnen.

Derek ben ik niet echt van onder de indruk.
Nogal ja t*ring,

Bijlagen

• IMG_2586.jpeg
    IMG_2586.jpeg
    144,1 KB · Weergaven: 108
  • IMG_2585.png
    IMG_2585.png
    623,7 KB · Weergaven: 113
Van wat ik gezien heb. Samson groot, vol maar 4 weeks out. Derek, lijkt niet verbeterd, en slechte conditionering. Hadi pakt hem. Maar goed de final komt nog.

Van wat ik gezien heb. Samson groot, vol maar 4 weeks out. Derek, lijkt niet verbeterd, en slechte conditionering. Hadi pakt hem. Maar goed de final komt nog.
Hij is geen Hadi qua conditioning maar stond nog nooit zo goed als nu, vind ik

Bijlagen

• Screenshot_20241012_075300_Instagram.jpg
    Screenshot_20241012_075300_Instagram.jpg
    136,8 KB · Weergaven: 88
  • Like
Waarderingen: GruX
Hoe kijken jullie: direct via olympiaTV, youtube, Telegram, IPTV of een of andere streamsites?

Ik kijk nu via Twitch zijn wel buitenlandse channels maarja ik zeg beter dan niets

Terug
Naar boven