Fitness Seller

Mr Olympia 2024 - (do 10 okt - zo 13 okt)

Heb er zin in en hopelijk met stream of iptv te volgen 😅🥳

Heeft iemand nog behalve alle persoonlijke ig pagina’s een soort verzamelpagina waar je alles kan volgen?

Heeft iemand nog behalve alle persoonlijke ig pagina’s een soort verzamelpagina waar je alles kan volgen?

bodybuilderswithoutborders en bisandtris zijn wel goeie pagina’s

Reden: typo
Laatst bewerkt:
Je ziet het ook aan zijn gezicht. Hadi heeft maxed level death face bereikt die zal shredded staan.

Ben benieuwd! Denk weer Derek, en ook denk ik dat Mr.Bumstead er weer mee aan de haal gaat.
Hany wint dus!

Derek vond ik er gister niet impressed uitzien en maar klein ogen in vergeleken met de Rest ik gok dat Hadi hem weer pakt dit jaar.
Hadi zag er wel goed uit. Zag filmpje voorbij komen en het lijkt dat zijn benen echt een maat groter zijn geworden. Maar goed het gaat vaak beslist worden op details.

Wanneer is de pre judging van classic, open?

Hoe laat zou dat zijn? Wesley

Hoe laat zou dat zijn? Wesley
The Classic Physique is zaterdagochtend 12 oktober 09.30 uur Pacific Daylight Time | 12.30 uur Eastern Daylight Time, 19.00 finale waar onze Wes "The Dutch Oak' grote ogen kan gooien(wordt getipt als tweede, voor Ramon).
Maar wie weet als hij het daadwerkelijk haalt om op het podium langs Chris te kunnen staan, dat hij na 2x The Arnold Classics te hebben gewonnen nu ook de Olympia wint.
Vissers ziet er beter uit dan ooit.

Laatst bewerkt:

The Classic Physique is zaterdagochtend 12 oktober 09.30 uur Pacific Daylight Time | 12.30 uur Eastern Daylight Time, waar onze Wes "The Dutch Oak' grote ogen kan gooien(wordt getipt als tweede, voor Ramon).
Maar wie weet als hij het daadwerkelijk haalt om op het podium langs Chris te kunnen staan, dat hij na 2x The Arnold Classics te hebben gewonnen nu ook de Olympia wint.
Vissers ziet er beter uit dan ooit.
Ik vind CBum wat ze in het Engels 'washed up' noemen.

Ik vind CBum wat ze in het Engels 'washed up' noemen.
Chris heeft volgens mij gezegd dat deze Olympia zijn laatste is. Mocht hij zijn 6e Olympia weten te winnen zal waarschijnlijk het stokje worden overgenomen worden door de nr.2 van 2024 en dat zou volgens vele 'kenners' Wesley moeten zijn.
Maar ik geef Vissers nu al een kans als hij daadwerkelijk het klaar krijgt om lang Chris te kunnen staan en we de beide heren op het podium echt kunnen vergelijken.

Chris heeft volgens mij gezegd dat deze Olympia zijn laatste is. Mocht hij zijn 6e Olympia weten te winnen zal waarschijnlijk het stokje worden overgenomen worden door de nr.2 van 2024 en dat zou volgens vele 'kenners' Wesley moeten zijn.
Maar ik geef Vissers nu al een kans als hij daadwerkelijk het klaar krijgt om lang Chris te kunnen staan en we de beide heren op het podium echt kunnen vergelijken.
Chris heeft een geweldig en geweldig mooi silhouet, maar de spieren van zijn armen en benen zijn ronduit lelijk. Wesley heeft prachtige spieren op armen en benen maar die benen zijn relatief dun en hij is nog steeds wat blocky.

Derek vond ik er gister niet impressed uitzien en maar klein ogen in vergeleken met de Rest ik gok dat Hadi hem weer pakt dit jaar.
Ik heb niet gezien hoe hij er gisteren bij stond. Maar wat ik indrukwekkend aan hem vind, is zijn verhoudingen. Niet alleen hoe zijn massa verdeeld is, maar ook hoe zijn aanhechtingen zitten. De man is imo bizar esthetisch, helemaal voor zijn massa.

Terug
Naar boven