AndroidHealthClinic

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijke vorige pagina brah
nuff said
ik kom hieraan via een 'ex-dbber'

GetXXL...komop je bent een goede gozer maar ben je blind ofzo? Vertel me dan ook maar eens hoe hij opeens een uitpuilende navel heeft gekregen :roflol:

Maar wat is er leuk aan de 2de foto van Giovanni als je dat niet vergelijkt met de huidige foto's? Of mis ik dan wat?

Stel dat hij de boel faked. Dan moeten al die schreeuwerds van wie we geen kritiek mochten geven echt hun excuses aan bieden.

lol, hot topic. 30 leden en 3 gasten..

Als je kijkt naar die rugfoto, de genetische overeenkomsten daartussen zijn zo groot.. Wat je zegt over de navel e.d., oke. Maar ik heb bij meer grote jongens gezien dat die naar beneden 'hangende' borst goed bijtrekt en erg vol word.. En hij staat over 2 weken op een wedstrijd, waarom zou hij liegen?

GetXXL...komop je bent een goede gozer maar ben je blind ofzo? Vertel me dan ook maar eens hoe hij opeens een uitpuilende navel heeft gekregen :roflol:

Geen idee, ik had vroeger ook 'n uitpuilende navel en nu 'n 'normale', hoe gek dat ook klinkt :o

Maar uit deze foto's ansich zou ik niet direct met zekerheid durven te stellen dat het een ander persoon is.

Post van GiovanniRipped brengt uiteraard wel het een en ander aan het wankelen ;)

Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (30 leden en 5 gasten) dit topic
Vito, 666devil, Barryy, Bobby10, criterion, Dennisik, Ghekegeit, GiovanniRipped, Guess, Klaas2, Matijaz, Mikejr, Muayboran, PatrickvH, Pleister, Question, Rick123, Roth, tommieee, tymboo, Tymen, verb, wwe, xittaP, YOGI

35d21cgjpg.gif

Even Apeldoorn bellen :roflol:

Nouveau Sava?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We gaan het eens aan Peter vragen

behoorlijk lager bf? geen idee of dat werkelijk zo is. maar kan me er wel iets bij bedenken...

anyway Giovanny heeft het behoorlijk gecracked volgens mij.

Ik heb het topic niet echt gevolgd, maar voor alle duidelijkheid: bij dit soort fysieken vragen we goed bewijs dat de foto's legitiem zijn. Dus meerdere foto's met 'DBB contest 2011' op A4 in je handen, en mogelijk vragen we ook om een foto te sturen met een specifieke pose.

Ook je echte naam om na te gaan dat je nog niet aan meer dan één wedstrijd hebt deelgenomen.

Wie nu nog twijfelt is echt een dikke mong**l hahaha. ****ing nice...na Sava nu Muayboran :roflol:

Uitpuilende navel komt gewoon door het lage vp.

Hahahahaha die foto gepost op 29 juli 2007

Momenteel bekijken: 35 gebruiker(s) (30 leden en 5 gasten) dit topic
Vito, 666devil, Barryy, Bobby10, criterion, Dennisik, Ghekegeit, GiovanniRipped, Guess, Klaas2, Matijaz, Mikejr, Muayboran, PatrickvH, Pleister, Question, Rick123, Roth, tommieee, tymboo, Tymen, verb, wwe, xittaP, YOGI

35d21cgjpg.gif

:trio:

nu is het de beurt aan die kerels die ons jelly haters noemden om te zwijgen

Dit is wel wat extremer, ook al zou een potentiele contestwinnaar toch wel volledig doorgelicht worden voordat de uitslag bekend zou gemaakt zijn.

Weet niet wie GiovanniRipped is maar gelet op de link die hij geplaatst heeft lijkt me dit wel een volledige ontmaskering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven