XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal je zien dat zodra hij een foto post al de haters de grootste kontenlikkers van het forum worden. Kan niet wachten!

Ik haat sowieso niet, ik vind die fotos echt te ziek voor woorden. Maar net als sommige andere snap ik niet hoe je van 76kg hoge VP naar 103 %6 procent in 1 jaar kan gaan en dan nog die lengte.

als hij dit echt is, zwaar respect voor hem

Pfff, 8 x 120 MP???

Zoals al veel gezegd, jij bent een beest.

En we hebben een winaarrrrrrrr, holy shit

Wtfuuuuuuuuu mb die foto is ****ing ziekkkkkk!

Damn veel sets en reps voor schouders

Nice man, doe je die mp seated of staand?

Mooi foto, wat zijn eigenlijk je zwakke punten ik haal ze er niet uit namelijk.

Haters gonna hate.. :D
Tjonge tjonge ga trainen ipv op te zoeken hoeveel hij wanneer woog en hoelang hij ooit beweerde te zijn,..
Stelletje jaloerse zeikerds

ziek

gruwelijke foto man, je kunt zo tussen de pro's staan

Wat een gezeik weer van die steveo.. als je niet weet waarover je praat waarom open je dan ubehaupt je mond? Anyway net thuis van een lekkere shoulder training:

• Military Press 4 sets 20x 50 kg , 16 x 80 kg, 15x 100 kg 8x 120 kg
Supset met Lateral Dumbbell Side Raises- 3 sets 20x 10kg , 16x 15 kg , 12x 30 kg
• Seated Dumbbell Press- 3 sets 20x30 kg , 15x 40 kg (dike pomp) 8x 45 kg (fail haha was echt te pumped)
• Lateral Dumbbell Front Raises- 3 sets 20x20kg , 15x28kg (bad form hier dus gewicht verlagen), 12x20kg
• Front Straight Bar Raises- 3 sets 1x20 , 1x15 , 1x12
• Upright rows 3 sets 1x20 , 1x15 , 1x13
• Barbell Shrugs- 4 sets 20x110 kg , 15x150 kg, 12x190 kg, 6x 230 kg

Na men training, 30 mins cardio op de stepper en dan meteen abs gedaan. Heb ook geposeerd in de gym met mijn coach. Begin echt mooie aflijning en aders te merken. Er was vraag naar een Most Muscular en hierbij:

:eek::eek::eek::eek:

• Topic Starter Topic Starter
Mwah..maakt niet zo veel uit wat we er van vinden. Uiteindelijk dient er een foto te komen, waar de dbb contest op vermeld staat. Begrijp de verwarring wel. Zitten een paar vreemde hiaten in. Lengte en de 40kg in een jaar.
Maar schat Muayboran zeker voor real in. Misschien is hij genegen om even een foto te trekken? Brengt rust in het log en zal er ruimte zijn voor waardering, want vindt het wel een top fysiek. No doubt dat dit de gedoodverfde DBB contest winner 2011 is.

Bedankt bro, als je gaat cutten ga je zeker op een animal lijken :D Mooie massa heb je daar opgebouwd!

Zeer netjes!

Holy crap!! :D Echt een bruut fysiek.

sick, ****ing sick

• Topic Starter Topic Starter
Nice man, doe je die mp seated of staand?

Seated bro, lukt het een beetje met vet te verliezen?

Haters gonna hate.. :D
Tjonge tjonge ga trainen ipv op te zoeken hoeveel hij wanneer woog en hoelang hij ooit beweerde te zijn,..
Stelletje jaloerse zeikerds

Bedankt bro :) goed gesproken

gruwelijke foto man, je kunt zo tussen de pro's staan

Haha niet overdrijven man.. met de pros te staan moet ik nog heel wat ervaring en natuurlijk VVM pakken ;)

Mensen zullen het wel geloven als je foto's van je wedstrijd van 4 juni laat zien, staat meteen je face erop

Mods moeten neutraal blijven -1

Wat heb ik met jou te maken kiddo? Daarnaast is het een neutrale reactie en geef ik alleen maar aan dat ik de verwarring wel kan begrijpen en dat muyboran dit simpel kan laten verstommen. komt alleen maar ten goede aan zijn log. Niks mis mee lijkt mij.

Ik heb niets opgezocht? Als er een link staat, klik ik daarop.

Ik vind het een beetje jammer dat er allemaal mensen zijn die meteen gaan reageren. Is mijn vraag aan één van jullie gericht? Nee, alleen aan Muayboran. Als je het dan over kontenlikkers hebt weet ik wel wie dat hier zijn...
Maar ik zal dit verder over de PM wel doen, om dit logje niet te vervuilen, want dat er brute foto's en trainingen in staan is 1 ding dat zeker is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven