MuscleMeat

Muayboran DBB Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp heel het verhaal van progressie niet zo. Dan zou iemand die nog nooit getraind heeft nu opeens serieus gaat trainen en eten dan boekt hij de beste progressie van allemaal, dus zou iedereen op hem moeten stemmen???

Degene met de beste fysiek die hoort te winnen vind ik. Bij wedstrijden kijken ze ook niet wie de beste progressie heeft geboekt ze kijken gewoon wie de beste fysiek heeft van allemaal

Ja maar op wedstrijden zijn gewichtsklasse, daar worden ook geen naturels van 70kg naast gebruikers van 100kg gezet
(no juice hate btw)

Dus ofc zijn er verschillen en kan je niet verwachten van een vergevorderd persoon dat hij de zelfde results haalt als een beginnertje, maar er moet gewoon goed gekeken worden naar de resultaten in verhouding met leeftijd, trainings tijd en gebruik of niet.
 
Ik verwacht niet al te veel progressie tijdens te contest bij de kanidaten eerlijk gezegd.ook niet tijdens een cutting periode.
Niet als mensen er al zo bij staan
 
Ja maar op wedstrijden zijn gewichtsklasse, daar worden ook geen naturels van 70kg naast gebruikers van 100kg gezet
(no juice hate btw)

Dus ofc zijn er verschillen en kan je niet verwachten van een vergevorderd persoon dat hij de zelfde results haalt als een beginnertje, maar er moet gewoon goed gekeken worden naar de resultaten in verhouding met leeftijd, trainings tijd en gebruik of niet.
Hier ben ik het dan wel mee eens

Goeie post
 
Beast! veel succes.
 
Muay boran... beoefen je dit ook of is het gewoon een willekeurige naam.
 
Hoeveel kilo verschil tussen bovenste en onderste foto bij post van Yogi?
 
lol direct beginnen haten omdat iemand zijn mening zegt typisch..

ik vind het wel een prachtfysiek maar ik begrijp als dit criticmonster zijn ding niet is, normaal toch... dat is het mooie van een contest dat er niet door 1 persoon beslist wordt maar door jan en alleman met een eigen mening

en ik denk dat het een leuke contest gaat worden dit jaar :p jammer dat seeker niet wil meedoen

Er is een groot verschil tussen een mening zeggen en haten. Hij begint echt te haten omdat hij het niet aankan dat mensen progressie boeken (ik ben niet de enigste, jaytjuh enzo krijgen ook al haatberichten van hem). Moet je maar eens door een paar gallery's browsen. Ieder zijn ding ook he, ik ben een bodybuilder en wij zitten hier op een bodybuilding fora en geen fitness fora.

Ben trouwens ook van Antwerpen ;) Wtf wel erg jammer dat seeker niet meedoet.. Leeft Jeppe nog??

Muay boran... beoefen je dit ook of is het gewoon een willekeurige naam.

Ik heb vroeger in men jeugd aan vechtsport gedaan en dat was inderdaad muayboran vond het enorm leuk maar daarna kreeg ik last van shin splits enzo en ben ik begonnen met KT. Dus zit wel iets achter men nickname inderdaad ;)
 
De tering, me mirin/jelly :D zeker top 3 materiaal!!
 
Er is een groot verschil tussen een mening zeggen en haten. Hij begint echt te haten omdat hij het niet aankan dat mensen progressie boeken (ik ben niet de enigste, jaytjuh enzo krijgen ook al haatberichten van hem). Moet je maar eens door een paar gallery's browsen. Ieder zijn ding ook he, ik ben een bodybuilder en wij zitten hier op een bodybuilding fora en geen fitness fora.

Ben trouwens ook van Antwerpen ;) Wtf wel erg jammer dat seeker niet meedoet.. Leeft Jeppe nog??



Ik heb vroeger in men jeugd aan vechtsport gedaan en dat was inderdaad muayboran vond het enorm leuk maar daarna kreeg ik last van shin splits enzo en ben ik begonnen met KT. Dus zit wel iets achter men nickname inderdaad ;)
Grappig dat je het zegt, zeker nooit iets gevonden voor die shin splints?
 
Grappig dat je het zegt, zeker nooit iets gevonden voor die shin splints?

Jawel, heb ik wel een oplossing voor gevonden maar ondertussen was er enkel sprake van interesse in bodybuilden. Was meteen verkocht haha. Ik doe men cardio nu ook veel buiten zoals veel vechtsporters.. Is wel steeds onhandig voor men knieën maar ik merk als ik ze goed vastmaak met zo een strakke bandage dat het nog meevalt.
 
Komen er nog meer foto's dan die 2?f. of filmpjes?
 
nog een prachtfysiek...
succes beest!
 
Jawel, heb ik wel een oplossing voor gevonden maar ondertussen was er enkel sprake van interesse in bodybuilden. Was meteen verkocht haha. Ik doe men cardio nu ook veel buiten zoals veel vechtsporters.. Is wel steeds onhandig voor men knieën maar ik merk als ik ze goed vastmaak met zo een strakke bandage dat het nog meevalt.
Wil je die oplossing ook delen met me? :)
 
Indrukwekkende fysiek, veel succes! ;)
Ik volg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven