XXL Nutrition

Muayboran DBB Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallooo hey... succes ook met je aanloop naar je 1ste 'amateur"wedstrijd..maar absoluut geen amateur zo te zien..wat een giga fysiek zeg..succes met de cut

Gruwelijk fysiek, very nice!
Succes man.

Meest estetische/geproportioneerd fysiek wat ik tot nu toe heb gezien, op je oudere foto's had je al een uitstekend fysiek waar ik echt naar tegenop kijk/keek. Welke wedstrijd ga je doen trouwens? Verbaasd me dat je dit jaar pas je eerste gaat doen.
Abbo iig.

edit; lees al welke wedstrijd;)

Laatst bewerkt:
dat vraagt om een pic poserend naast elkaar

Ik zou er dan alleen aanwezig zijn als toeschouwer. Als alles meezit ga ik dit jaar de NAC Mr Holland doen in november.

Ik kan trouwens niet zoveel info vinden over 4 juni te Beverwijk. Heb je een link naar een site met info oid MB?

Gruwelijk fysiek!
Dus als ik het goed begrijp uit je eerdere posts doe jij 2x in de week ofzo een junkmaaltijd ipv een junkdag?

Jezus gast, wat een fysiek. Prachtig, echt prachtig.

Monsterlijk! Succes voor je eerste amateurwedstrijd!

Sick man :D
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Hallooo hey... succes ook met je aanloop naar je 1ste 'amateur"wedstrijd..maar absoluut geen amateur zo te zien..wat een giga fysiek zeg..succes met de cut

Dankjewel Miss H. Jij ook veel succes met de vrouwen contest!

Meest estetische/geproportioneerd fysiek wat ik tot nu toe heb gezien, op je oudere foto's had je al een uitstekend fysiek waar ik echt naar tegenop kijk/keek. Welke wedstrijd ga je doen trouwens? Verbaasd me dat je dit jaar pas je eerste gaat doen.
Abbo iig.

edit; lees al welke wedstrijd

Dankjewel KEUN, jij bent ook goed bezig!

dat vraagt om een pic poserend naast elkaar

Als Rob aanwezig zal zijn op mijn contest dan zullen we zeker wat leipe foto's trekken speciaal voor dbb!

Ik zou er dan alleen aanwezig zijn als toeschouwer. Als alles meezit ga ik dit jaar de NAC Mr Holland doen in november.

Ik kan trouwens niet zoveel info vinden over 4 juni te Beverwijk. Heb je een link naar een site met info oid MB?

Staat ook niet zoveel info op het net, ik kreeg zelf een flyer en spreek met de host eigenaars via mails. Schijnt toch heel wat grote jongens aan mee te doen!

Gruwelijk fysiek!
Dus als ik het goed begrijp uit je eerdere posts doe jij 2x in de week ofzo een junkmaaltijd ipv een junkdag?

Ik vind een junkdag inderdaad een beetje teveel van het goede. Dan heb je zo hard getrained hele week en ga je je lichaam allerlei rotzooi geven, dat kan ook niet goed zijn tijdens een cut. Maar als je nou 2 meals pakt, ik verspreid het over zaterdag en zondag dat zou genoeg zijn om je terug tevreden te maken. Ik eet ook bijna nooit brood en nooit friet en van die frituur shit..

De rest ook allemaal bedankt, motiveert me echt!

Ik eet ook bijna nooit brood en nooit friet en van die frituur shit..
Toen je bent overgegaan van brood naar rijst, heeft dit veel verschil voor je gemaakt? Is dit denk je alleen nuttig als je echt op een flink niveau zit of zou je het sowieso aanraden?

BTW: Bij 1 van je (oudere) foto's staat "soon in a bodybuilding contest near to you.". Ik dacht altijd mmm'kay maar als je foto van nu zie geloof ik dat graag :D Keep it up

Toen je bent overgegaan van brood naar rijst, heeft dit veel verschil voor je gemaakt? Is dit denk je alleen nuttig als je echt op een flink niveau zit of zou je het sowieso aanraden?

BTW: Bij 1 van je (oudere) foto's staat "soon in a bodybuilding contest near to you.". Ik dacht altijd mmm'kay maar als je foto van nu zie geloof ik dat graag :D Keep it up

Is alleen nuttig als je op een bepaalde vet% komt imo, onder de 10 %. Dan heeft het veel verschil gemaakt voor mij. Ik probeer year round zoveel mogelijk slechte vetten en onnodige suikers te vermijden want dat zet heel snel vet aan bij mij.

Hehe, op het begin had ik niet zo een grote wedstrijd amibitie.. tot ik mijn lichaam zag veranderen begon er ineens intresses in wedstrijden

• Like
Waarderingen: verb
suc6 BEEST

Succes.. het kan niet vaak genoeg gezegt worden haha.

Training van vandaag even posten:

Chest:

• Flat Barbell Bench Press 5 sets 70kgx25 100kgx18 , 140kgx15 , 160kg1x1213 180kgx10
• Flat Dumbbell Press- 3 sets 30kgx20 , 50kgx17 , 60 kg x12 hier een zieke pomp
• Pullovers- 3 sets 30kgx20 , 40kgx15 , 1x13 full lock out ellebogen dicht gehouden
• Incline Barbell Bench Press- 3 sets 80kgx20 , 120 kgx15-17 , 130kgx12-13
• Machine Pec deck 3 sets of 12 reps

Borst KO

triceps:

• Close Grip Barbell Press- 3 sets 1x20 , 1x15-17 , 1x12-13
• Skullcrushers- 3 sets 1x20 , 1x15-17 , 1x12-13 tussendoor doen met close grip bench
• Rope Extensions- 3 sets 1x20 , 1x15-17 , 1x12-13
• One Arm Reverse Grip Cable Extensions- 3 sets 1x20 , 1x15-17 , 1x12-13
Tricep Pushdowns 1x20 , 1x15-17

Kracht is er nog steeds, voel me wel sneller duizelig tijdens het trainen maar het is nog onder controle.. Maat was vandaag aanwezig dus hebben we samen getrained..

Meteen 30 min cardio gedaan na men training met abs..

welteruste iedereen

Kneiter sterke bench bro! Damn :D zieke training.

10x180kg t*ring genetic mofo animal.

Filmpje zou baas zijn als dat kan!

Ga weg man ****ing 10x180 bench :D Benchte je nog meer tijdens je off season?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven