Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet er goed uit gozer! Neem m'n woorden terug...je hebt wel degelijk flink wat massa erop geplakt. Ben benieuwd hoe je het op 4 juni in Beverwijk gaat doen...ben ws ook daar.
Hallooo hey... succes ook met je aanloop naar je 1ste 'amateur"wedstrijd..maar absoluut geen amateur zo te zien..wat een giga fysiek zeg..succes met de cut
Meest estetische/geproportioneerd fysiek wat ik tot nu toe heb gezien, op je oudere foto's had je al een uitstekend fysiek waar ik echt naar tegenop kijk/keek. Welke wedstrijd ga je doen trouwens? Verbaasd me dat je dit jaar pas je eerste gaat doen.
Abbo iig.
edit; lees al welke wedstrijd
Ik zou er dan alleen aanwezig zijn als toeschouwer. Als alles meezit ga ik dit jaar de NAC Mr Holland doen in november.
Ik kan trouwens niet zoveel info vinden over 4 juni te Beverwijk. Heb je een link naar een site met info oid MB?
Gruwelijk fysiek!
Dus als ik het goed begrijp uit je eerdere posts doe jij 2x in de week ofzo een junkmaaltijd ipv een junkdag?
Toen je bent overgegaan van brood naar rijst, heeft dit veel verschil voor je gemaakt? Is dit denk je alleen nuttig als je echt op een flink niveau zit of zou je het sowieso aanraden?Ik eet ook bijna nooit brood en nooit friet en van die frituur shit..
Keep it upToen je bent overgegaan van brood naar rijst, heeft dit veel verschil voor je gemaakt? Is dit denk je alleen nuttig als je echt op een flink niveau zit of zou je het sowieso aanraden?
BTW: Bij 1 van je (oudere) foto's staat "soon in a bodybuilding contest near to you.". Ik dacht altijd mmm'kay maar als je foto van nu zie geloof ik dat graagKeep it up