Fitness Seller

Muggen moeten dood in m'n slaap kamer

ja eiwitscheten laten....doe ik ook regelmatig.....zowel de muggen als mijn vrouw zijn verdoofd door de stank.

De beste tip die ik tot nu toe ooit nog gehoord heb, is:
Een potje tijgerbalsem naast je kussen leggen. Hoeft niet eens open. Die geur alleen al houdt ze op afstand.

Succes

Heb je serieus die muggen doodgeslagen, waar slaat dat dan op ?

je kunt niet zomaar doden al zijn het maar muggen....een leven is een leven.STOP dierenleed

vlammenwerper does the trick

De muggen op onze slaapkamer worden zo groot de laatste tijd.

[Link niet meer beschikbaar]

Licht uit en wachten tot ze op je gaan zitten. Dan licht aan. In 90% van de gevallen is dat op de muur bij je hoofd (kill em).

muggenapparaat uit de blokker, kost 8 euro ofzo...

Snij een ui in 2 en leg die in water langs je bed.

licht van je kamer uitdoen, enkel het licht van de gang aan doen, met de deur op een kier. Alle muggen zijn na tien minuten naar het licht getrokken, deur dichtdoen en slapen!

waarom zo moeilijk? :D

klote man mischien een netje zoals ze over kinder bedjes hangen :p

vorige week had ik daar ook last van, ik had overdag het muggenraam uitgenomen, 's avonds zat het vol :rolleyes:

zo'n blauwe lamp (weet niet hoe dat ding heet) helpt geen reet
ik heb een spray gehaald, die werkt goed, helaas blijft dat ding gewoon uren in je kamer hangen en ben je zelf zo high als iets

er bestaan toch ook van die armbandjes die je kunt omdoen en dan zouden die beesten je niet meer moeten ofzoiets. zag ik liggen, maar ik ging voor de spray.

• Topic Starter Topic Starter

Een potje tijgerbalsem naast je kussen leggen. Hoeft niet eens open. Die geur alleen al houdt ze op afstand.

Goeie tips allemaal, dank jullie allemaal. Tijgerbalsem klinkt heel vreemd eerst, maar staat zelfs op wikipedia beschreven. dat ga ik zeker kopen dus.

Weet niet of jullie die erotische scenes uit die film Apocalyse now nog kunnen herinneren, maar dat gebeurde ook allemaal onder een klamboe. hehehhe :)

Azijn, paar stipjes hier en daar aanbrengen. Werkt perfect.

Terug
Naar boven