Vanavond gaat de ventilator weer aan. Love it
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hier lees ik weer; mannen moeten dood in mijn slaapkamer
man man man, k moet dringend een bril want dit komt niet goed.

Je wordt ziek van bacteriën en virussen. Leg mij eens uit hoe je ziek kunt worden van tocht?Als je een ventilator direct op je boven lichaam hebt staan krijg je een soort van tocht effect waar je dus ziek van kan worden.
Gewoon zo'n verdamper met tabletjes heb ik, dat je dat niet weet?Al een paar nachten wordt in geteisterd door muggen. Het is mega irritant, omdat ik er niet van kan slapen. (gaan naar me oor zoemen enzo).
heb er net al twee doodgeslagen... (bare hands hehehe)
wat gebruiken jullie op die k-beesten aan te pakken?
Grappige smilie, die komt erbijIk los dat anders op met die eiwitbommen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:eetmug:

Licht uit en wachten tot ze op je gaan zitten. Dan licht aan. In 90% van de gevallen is dat op de muur bij je hoofd (kill em).
Ramen staan hier hele dag open maar geen 1 mugEn ik wordt ook nooit geprikt
Vannacht dus last gehad van een mug, hele nacht niet kunnen slapen :S wtf gek.

Als je een ventilator direct op je boven lichaam hebt staan krijg je een soort van tocht effect waar je dus ziek van kan worden.

Mensen worden ziek van bacteriën , niet van koude lucht dat is zo'n fabeltje zoals van een muts dragen wordt je kaal.
OT: Ik kan er ook niet tegen als ik weet dat er een mug in me kamer zit , hoeveel keer ik mezelf al gebitchslapped heb omdat er een mug lande op m'n kaak.![]()