AndroidHealthClinic

Muggen moeten dood in m'n slaap kamer

En hier lees ik weer; mannen moeten dood in mijn slaapkamer

man man man, k moet dringend een bril want dit komt niet goed.

En hier lees ik weer; mannen moeten dood in mijn slaapkamer

man man man, k moet dringend een bril want dit komt niet goed.

:haha:

autres30.gif

:roflol:

Een brandbom in je kamer wil ook nog wel eens helpen

ik zet er een glas op, schuif er een papiertje onder, en laat ze buiten vrij

Als je een ventilator direct op je boven lichaam hebt staan krijg je een soort van tocht effect waar je dus ziek van kan worden.
Je wordt ziek van bacteriën en virussen. Leg mij eens uit hoe je ziek kunt worden van tocht?

gebruik HGX, is een grote witte bus, werkt supergoed, gegarandeerd dat er niks meer leeft in je kamer ;)

dat van die tocht is volgens mij ook maar een oude gezegde van bejaarden

Al een paar nachten wordt in geteisterd door muggen. Het is mega irritant, omdat ik er niet van kan slapen. (gaan naar me oor zoemen enzo).

heb er net al twee doodgeslagen... (bare hands hehehe)

wat gebruiken jullie op die k-beesten aan te pakken?
Gewoon zo'n verdamper met tabletjes heb ik, dat je dat niet weet?

Ik los dat anders op met die eiwitbommen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ramen staan hier hele dag open maar geen 1 mug ;) En ik wordt ook nooit geprikt

Vannacht dus last gehad van een mug, hele nacht niet kunnen slapen :S wtf gek.

Als ik last heb van muggen dan zorg ik dat er een flink portie shoarma klaarstaat. Deze werk ik dan met wat knoflooksaus naar binnen. Vervolgens schreeuw ik drie keer 'Klusmier!', waarna ik de rest van de nacht heerlijk in dromenland kan verkeren:)

OT:
Heb altijd de ventilator aanstaan als er muggen zijn.

Licht uit en wachten tot ze op je gaan zitten. Dan licht aan. In 90% van de gevallen is dat op de muur bij je hoofd (kill em).

Deze tactiek hanteer ik ook. Ik doe alsof ik slaap waarop de mug niets vermoedend op mij afkomt, als het beest nog maar enkele centimeters van mij verwijderd is spring ik op uit mijn bed en doe de lamp aan. Vaak probeert de schobbejak dan nog tevergeefs weg te komen maar dat mag dan niet meer baten, met mijn snelle reflex ontneem ik hem zijn nutteloze leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na veel ervaring kan ik zeggen dat muggen heel makkelijk te doden zijn, te veel mensen proberen de prooi zo snel mogelijk te doden wat resulteert in een harde klap op de muur zonder mug in je handpalm.

De trick is om de mug zo langzaam mogelijk met je vinger van achteren te benaderen, en je vinger op de achterste poot van de mug te plaatsen. Nu met je vinger op de achterste poot van de mug, is er geen ontsnappen meer mogelijk. Je hebt complete macht over de mug en dat voelt geweldig. Maak nu de mug dood op manier zoals jij het wilt!

Als je een ventilator direct op je boven lichaam hebt staan krijg je een soort van tocht effect waar je dus ziek van kan worden.

Mensen worden ziek van bacteriën , niet van koude lucht dat is zo'n fabeltje zoals van een muts dragen wordt je kaal.

OT: Ik kan er ook niet tegen als ik weet dat er een mug in me kamer zit , hoeveel keer ik mezelf al gebitchslapped heb omdat er een mug lande op m'n kaak.:o

Mensen worden ziek van bacteriën , niet van koude lucht dat is zo'n fabeltje zoals van een muts dragen wordt je kaal.

OT: Ik kan er ook niet tegen als ik weet dat er een mug in me kamer zit , hoeveel keer ik mezelf al gebitchslapped heb omdat er een mug lande op m'n kaak.:o

Wel kan koude er voor zorgen dat de lichaam meer energie moet steken in warm houden lichaam. Waardoor de algemene enegietoestand daalt en kracht immuunsysteem daalt.
Waardoor men sneller gevoelig wordt voor infecties.

Terug
Naar boven