Fitness Seller

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Ik heb nu ook Muscle protect in huis!!!

Neem altijd eerst nr 1 voor dat ik na de sportschool ga ...nu mp proberen tijdens krachttraining.
Daarna neem ik altijd Magnificent gelijk in de auto en tested amino 6500 (5 tablets).

Moet ik tested amino 6500 blijven gebruiken erna als ik ook mp heb gebruikt???
Gr Ries.
Heb ik voor je in het hoofdtopic beantwoord :) Succes ermee. Ik weet zeker dat je met de Muscle Protect goed resultaat gaat halen. Hoe minder afbraak je voorkomt tijdens de training, hoe meer je kan opbouwen. Dus meer resultaat!:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Muscle Protect;
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf

Vandaag eindelijk getraind met muscle protect!

Ik had een halve liter water aangemengd met mp smaak watermeloen de smaak is erg goed, ik had al een paar kleine slokjes genomen in de auto richting de sportschool.
Ik heb 1,5 uur me goed uitgeleefd ik heb steeds kleine slokjes genomen vond het best moeilijk me training vol te krijgen met een halve liter ik drink normaal bijna een liter water.
Ik merkte al snel goede resultaten met bankdrukken zat echt te controleren of ik me gewicht niet te laag had...merkte dat ik veel kracht had en meer sets kon doen gedurende 1,5 en had energie genoeg!
Merkte ook dat me spieren goed vol bleven en ook minder spierpijn.
Het resultaat was voor mij meer de voldoende..ik ben erg tevreden met mp!

Na de 1,5 uur gelijk magnificent genomen en vooraf nr 1.
Morgen vroeg nog even mp nemen gelijk na opstaan.
Mp is voor mij een blijvertje ik verheug me er nu al om er vrijdag weer me te sporten.

Gr Ries

Ik had een halve liter water aangemengd met mp smaak watermeloen de smaak is erg goed, ik had al een paar kleine slokjes genomen in de auto richting de sportschool.
Ik heb 1,5 uur me goed uitgeleefd ik heb steeds kleine slokjes genomen vond het best moeilijk me training vol te krijgen met een halve liter ik drink normaal bijna een liter water.
Ik merkte al snel goede resultaten met bankdrukken zat echt te controleren of ik me gewicht niet te laag had...merkte dat ik veel kracht had en meer sets kon doen gedurende 1,5 en had energie genoeg!

Mp is voor mij een blijvertje ik verheug me er nu al om er vrijdag weer me te sporten.

Gr Ries
Bedankt voor je review! :) Met de Muscle Protect heb je elke training weer meer netto-resultaat. Geen afbraak en altijd spieropbouw :)

Ralf

Toch ook maar eens toevoegen aan mijn supps plan altijd goed meer bescherming.Als eens eerder gehad en toen was er tevreden over.

Ik drink ook veel tijdens de training. Ik maak het aan met 1,5 liter water.

Gr Ries

Wat voor zoetstoffen zitten er in de product?

Ik moet B&F hier nog over bellen maar ik heb een 9cc schepje en als ik een volle scoop tot over het randje weeg kom ik nooit boven de 6-7 gram uit..Moet ik dan blijven scoopen tot 12,5 gram of het bij 1 scoop laten?

Ik denk niet dat het de planning is dat je blijft scoope tot je er bent.Zou dat inderdaad even navragen

Is 1 schep mp voldoende? (staat op de verpakking) of hoe moet ik dit berekenen?

Ik moet B&F hier nog over bellen maar ik heb een 9cc schepje en als ik een volle scoop tot over het randje weeg kom ik nooit boven de 6-7 gram uit..Moet ik dan blijven scoopen tot 12,5 gram of het bij 1 scoop laten?

Een smaak (Fruit Punch) bevat inderdaad de 9cc scoop. We zullen dit zo snel mogelijk ook even op internet aangeven voor de duidelijkheid. 2 scoops dan:)

even een vraagje. ik heb dus muscle protect met de lemon bubblegum. maar het heeft echt een afschuwelijke smaak en geur dat blijft hangen in je keel. ik heb het gemixt met ice tea lemon om de smaak een beetje te onderdrukken maar het hielp niet echt terwijl ik een hele sterke maag heb, heb ik toch overgegeven op de wc in de sportschool. iets wat ik normaal nooit doe. nou zie ik iedereen zeggen van dat het een lekkere smaak heeft. ligt het aan mij doe ik wat fout of is er iets mis met het potje dat ik heb.

Ik heb smaak water meloen die is erg lekker en heb verders nergens last van!
Ben er erg tevreden mee voor mij is mp een blijvertje..

Gr Ries.

Terug
Naar boven