Fitness Seller

Review Muscle Protect - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Aminozuren
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen om optimaal te kunnen groeien in keiharde spiermassa en sterker te presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties. Bodybuilders kunnen ongeremt meer vetvrije spiermassa kweken, andere sporters zien hun prestaties sterk verbeteren. Muscle Protect is het product wat je lichaam echt kan veranderen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Watermelon: zeer goed
  • Welke dosis heb je gebruikt? 12,5 gram (1 serving)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body&fit online
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, goede service, snelle levering, extra cadeaus
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19,9 €
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!

Mijn review:

Ik heb het maar 2 keer gebruikt, maar ik ben niet van mening dat dit meer hoeft te zijn om een review te geven over een BCAA supplement. Aangezien je niet over een tijdsperiode niet kan uitmaken of je er nu extra massa mee genomen hebt of niet. Ik zie BCAA's gewoon als een goede aanvulling!

De smaak is nagenoeg perfect! Smaakt zeer lekker en fris. Benaderd de smaak watermeloen eigenlijk perfect. Ook is er geen rare nasmaak of dergelijke.

Oplosbaarheid is tevens ook zeer goed te noemen (er is lecithine toegevoegd). Na eventjes roeren was het bijna helemaal opgelost. Enkel op de bodem nog een paar korreltjes.

Qua ingrediënten zit het ook goed. (concurrent voor xtend en bcaa recovery formula) Wat het me als extra geeft tijdens de training is dat ik sneller herstel tussen de sets door, en minder spierpijn heb achteraf.

Voor de rest is de prijs/kwaliteit verhouding beter dan bij andere merken.

Verdient zeker een 9/10 (geen 10 omdat het eigenlijk altijd beter kan :D)

muscle-protect_body&fit.jpg

Ik moet B&F hier nog over bellen maar ik heb een 9cc schepje en als ik een volle scoop tot over het randje weeg kom ik nooit boven de 6-7 gram uit..Moet ik dan blijven scoopen tot 12,5 gram of het bij 1 scoop laten?

Het kan nooit kwaad even goed te wegen. Ik heb bij sommige producten verschillende schepjes ontvangen. Ik bewaar alle schepjes. De Muscle Protect Lemon woog 1 schepje (afgestreken, niet aangestampt) 15gr.

De nieuwe verpakking Beta Alanine Pure bevat bijv. een ruim 3 gr. schepje, terwijl de dosering 2.5 gr. is. Ik probeer wat schepjes (uit mijn voorraad schepjes) dmv. de weegschaal en gooi dan de best passende in de pot :)

Ik gebruik alleen nog maar MP + PeptoPro, geen whey meer werkt perfect!

Zit normaal altijd aan de Xtend, toch over laten halen om naar Muscle Protect over te stappen. 2 potjes gehaald, watermeloen.

Was erg bang om over te stappen, maar door de goeie verhalen toch geprobeerd.
En JAHOOR BINGOOO! :D

HEEERLIJK FRIS! Goeie smaak, drink het tijdens trainen, altijd lekkere smaak in me mond.
Gewoon genot :D

Laatst bewerkt:
Klopt inderdaad smaak is wel belangrijk bij een product wat je tijdens de training neemt.Maar feit is wat de ene vies vind vind de ander lekker.Ik vind persoonlijk orange of fruit punch van bepaalde producten lekker.

Klopt inderdaad smaak is wel belangrijk bij een product wat je tijdens de training neemt.Maar feit is wat de ene vies vind vind de ander lekker.Ik vind persoonlijk orange of fruit punch van bepaalde producten lekker.

Muscle Protect is als je het vergelijkt met XTend toch wel de betere koop van de twee. Net iets beter in de ingredienten en ook de prijs is beter. Qua smaak kan Muscle Protect zich zeker ook meten vind ik, de smaken zijn lekker en fris. Xtend smaakt zeker ook erg goed. :)

Tip:

Must Have Duo

De 2 belangrijkste producten voor spiermassa!

Whey Perfection - voorziet je spieren van de allerbeste eiwitten. Pure Perfectie.

Muscle Protect - beschermt je spieren tegen afbraak tijdens de training! Onvoorstelbaar krachtig voor prestaties en spiergroei.

Whey Perfection en Muscle Protect zijn samen onverslaanbaar! De combinatie voor elke bodybuilder om te groeien in vetvrije spiermassa!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het is toch beter als je ze appart koopt want dan is het 5euro goedkoper?:)

MP neem ik tijdens de training gemengd in 1,5 water.

Het beste om te nemen tijdens de training. Muscle Protect beschermt je spieren.:)

Voor het eerst besteld, zie goede reviews. Ben benieuwd wat het doet.

Voor het eerst besteld, zie goede reviews. Ben benieuwd wat het doet.

Muscle Protect is echt een topper. Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen en voedt je spieren met de juiste stoffen om optimaal te presteren. Elke training pak je meer resultaat met Muscle Protect:)

Ik voetbal en fitness, waardoor het lastiger is voor mij om aan te komen, om spierverlies te minimaliseren wil ik dit product gebruiken. Ik heb gelezen dat het het best is om dit supplement tijdens de training te nemen, op fitness en voetbal training is dit mogelijk uiteraard. Alleen als ik een wedstrijd heb niet, wat raden jullie mij dan aan, om het kort voor de wedstrijd, in de rust of na de wedstrijd te nemen?

Ik zou het in de rust doen. Dan heb je al een halve wedstrijd gespeeld dan zou ik in rust muscle protect pakken zodat de amino's die erin zitten je spieren tegen de 2de helft beschermen

INderdaad, wat jesse zegt. Kan prima zo :) Mag ook altijd voor erna. Zit je altijd goed (halve shake voor en halve shake tijdens is ook prima).

Ralf

Muscle Protect Fruit Punch direct leverbaarr!

Het ideale intra workout supplement! Muscle Protect is samengesteld om je spieren tijdens de training te beschermen. Het zorgt daarnaast dat je beter en frequenter kunt presteren.

Wist je dat?!

Maak de vergelijking eens tussen Xtend en MuscleProtect. Xtend is al jaren verreweg de best verkochte intra workout, maar met Muscle Protect zetten we een stap verder :)

Ralf

Terug
Naar boven